Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 74 Vieraat katselee tätä aihetta.

sniper

Lieneekö siinä Jenkkien NSA:n vakoilijat toisiaan testaamassa? Onkohan photoshopattu kuva?
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 04.05.14 - klo:21:07
minä luulen että kissa ja siili ovat muuten vaan kimpassa, ja kun kettu tulee, ne vetää sitä turpiin.
ehkä ne ovat vaan naamioituneet veljeksiksi hämätäkseen kettua.

Kettu kuolee. Jos ei ekaan iskuun, niin seuraaviin.

Paikalle saapuu sammakko,
jolla on kyky toteuttaa toiveita.

– Hyvät siili ja kissa, mitä haluatte, sen toteutan.
– Haluamme taistella. Ikuisesti.
– Selvä, saamanne pitää.

Sammakko loihti Outomaan ylle tähden, jonka se asetti sille radalle, joka loisti viistosti horisontin takaa ikuisesti siihen osaan Outomaata, jossa siili ja kissa majaansa pitivät. Näin muodostui kaksiosainen, eri tavoin liikkuva ja muotoaan ottava varjokuva, jota kummajaista vastaan he kilvan yksissä tuumin nyrkkeilivät. Ja jos matkustivat vaihteeksi pimennon puolelle, tai nukahtivat, niin nyrkkeily jatkui myös mielissä ja unissa.

Ja niin he elivät elämänsä loppuun asti, itsensä pikkuhiljaa väsyttäen, kunnes viimein liittyvät ketun seuraan, kaikkensa antaneena.

THE END.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juha - 05.05.14 - klo:20:02

Kettu kuolee. Jos ei ekaan iskuun, niin seuraaviin.
Paikalle saapuu sammakko,
jolla on kyky toteuttaa toiveita.

– Hyvät siili ja kissa, mitä haluatte, sen toteutan.
– Haluamme taistella. Ikuisesti.
– Selvä, saamanne pitää.

Sammakko loihti Outomaan ylle tähden, jonka se asetti sille radalle, joka loisti viistosti horisontin takaa ikuisesti siihen osaan Outomaata, jossa siili ja kissa majaansa pitivät. Näin muodostui kaksiosainen, eri tavoin liikkuva ja muotoaan ottava varjokuva, jota kummajaista vastaan he kilvan yksissä tuumin nyrkkeilivät. Ja jos matkustivat vaihteeksi pimennon puolelle, tai nukahtivat, niin nyrkkeily jatkui myös mielissä ja unissa.

Ja niin he elivät elämänsä loppuun asti, itsensä pikkuhiljaa väsyttäen, kunnes viimein liittyvät ketun seuraan, kaikkensa antaneena.

THE END.

Minkähän veljekset Grimmin liruloru sadun Juha nyt laukoi?

Tuo ketun ja siilin tarina on täyttä totta joten Kettu perkele ei saa edes yhtään iskua nokkaansa ja se onkin siili kun Ketun ruokapöydälle joutuu, keljua, mutta näin se on.

risto

.
etkö sniperi huomaa että noi elukat on fotosopattuja.

ja kun siili suuteli kissaa, se muuttui koiraksi.....siis kumpi se?
sitä tarina ei kerro.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 05.05.14 - klo:22:10
.
etkö sniperi huomaa että noi elukat on fotosopattuja.

En ottanut siihen kantaa vaan tuohon, että kettu kuolee johonkin iskuun.
Kuvasta en sen paremmin perusta miten se on fotoshopattu tai ei.

risto

.
nyt siis keskustelemme siitä, keksikö Juha itse Grimmin sadut sen jälkeen kun ketut ja sammakot olivat menneet päässä sekaisin. Fotosopattu satu. Se on identititeettivarkaus se.

sniper

Herää kysymys minkähänlainen aivotoiminta on tällaisella islamilais terroristilla kuin tää Boko Haram'kin on?
Ku pääsis tyyppiä pesismailalla vähän taputtelemaan päänuppiin niin eiköhän tytöt vapautettas.

Hyökkäsivät kaupunkiin tappoivat kait kolmisensataa immeistä ja sieppasivat nää 200 pikkulikkaa.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014050718275334_ul.shtml

Posiella

Olipas hyvä, että kun Jutta ei pystynyt päättämään, milloin on perheen aika, niin korkeampi voima teki sen. Vaikka en ole sossu, niin olen naisena ja äitinä iloinen Jutan puolesta siitä, että nyt vihdoin korkeampi käsi järjesti hänet ajattelemaan elämän tärkeimpiä asioita, kuten lapsia ja perhettä. Olen varma, että parin vuoden päästä, kun hän selkenee työstressistään ja väsymyksestään ja ehkä pitää pientä vauvaa sylissään, niin hän toteaa, että tämä vaalissa häviäminen oli paras asia, mitä hänelle on tapahtunut pitkään aikaan.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Amanda

Samaa mieltä. Katsoin Wikistä, jos Jutta aikoo hankkia lapsen tai jopa lapsia, niin alkaa olla kova kiire. Lapsella on oikeus vanhempiin, jotka ovat vielä täällä kun hän aikuistuu.. ja meillä oikeus nähdä lastenlasten varttuvan, mielellään vielä aikuiseksi asti.

Minäkin lopetin pankkiurani (heh), kun en raaskinut enää viedä vuoden ja parin kuukauden ikäisiä poikiani ystäväni huostaan, jolla oli samanikäinen lapsi.. jatkuvasti huono omatunto..  hänellä oli synnynnäinen sydänvika ja kolmen pikkulapsen hoito alkoi olla liikaa. Meille molemmille onneksi jäin hoitamaan muksujani itse. Sittemmin on ollut kaikenlaista ja nyt viimeksi omissa hommissa on tarpeeksi tekemistä..

Amanda

Unohtui aikaisemmin http://fi.wikipedia.org/wiki/Jutta_Urpilainen
Urpilainen on koulutukseltaan opettaja ja ollut siinä ammatissa vain pari vuotta. Miten hänestä on sitten tullut valtionvarain ministeri.. ilman alan koulutusta?   Minä olen muka yo-merkonomi ja ollut jotain 5-6 v. töissäkin pikku ulkomaankaupan pankissa Hampurissa, missä olin melkein kaiken kanssa tekemisissä, mitä siellä oli. Silti en tajua paljoakaan taloustieteestä..  se on vaikeaa alaa.  Mutta ehkä hän sitä opiskellut omin nokkinensa, toivon mukaan..

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä