Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 23 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 03.06.14 - klo:20:54
kyllä lapsillakin pitää kuri olla.
Mutta arvostelet minua kun haen konservatiivisempaa yhteiskuntaa?

Et kai ole piilokonservatiivi?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 05.06.14 - klo:00:13
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 03.06.14 - klo:20:54
kyllä lapsillakin pitää kuri olla.
Mutta arvostelet minua kun haen konservatiivisempaa yhteiskuntaa?

Et kai ole piilokonservatiivi?

arvostelen koska olet valistumaton konservatiivi. Et edes ymmärrä että kuri on eri asia kuin konservatiivisuus.
voi hitto!
päivä kerrallaan

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 04.06.14 - klo:19:17

Jos Suomi olisi tiheämmin asuttu maa, niin Pori ja Rauma olisivat samaa kaupunkia.

Istanbulin halkaisija on noin muistaakseni 70 km.

Pori on jo nykyisellään halkaisijaltaan samaa luokkaa. Hangassuon kaatopaikalta (mistä Pori alkaa) on Lankosken myllylle (Merikarvialla) noin 70km kohtalaisen suoraan.

Väkiluvultaan Pori ei ole mikään Istanbul. Sillä on aina ollut vaikeuksia väestön kanssa.

Ensiksi perusporilaiset määrättiin perustamaan joku Helsinki-niminen kylä yhdessä raumalaisten kanssa.Kun hullunmylly saatiin siellä käyntiin saivat muutamat palata takaisin. Kuningas kuitenkin määräsi heidät muuttamaan Uuteen Poriin, lähemmäs merta, ja saikin 300 vastustuskyvyttömintä lähtemään. Nämä sitten humalapäissään polttivat kaupungin 9 kertaa, väliaikoina asuttiin Yyterin hiekkakuopissa.

Nykyäänkin valtio hoitaa Porin asukashankinnan. Nyt ollaan liittämässä Suomen Istanbuliin Lavian kuntaa, joka ei halua, ja jota porilaiset eivät halua.

Outomaa

#3313

Juuli on hyvin tarkka siitä, mitä hänen ketjuihinsa kirjoitetaan ja siksi leikkasin pätkän tänne. Keskustelu alkoi tästä viestistä:

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 04.06.14 - klo:17:17
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 04.06.14 - klo:08:25
Anteeksi, Karpalo, että tulin maininneeksi sinunkin olevan Porista!
Sen kirjoitin vähän nolona (jossain viestissä oli laittamasi kuva Porin maisemista), kun en muistanut sitä kirjoittaessani K:sta. Tämähän tykkäsi kirjoitella porin murteella ja on siksi jäänyt mieleen.


Älä ole pahoillasi, olen puolellasi pahaa maailmaa/Juulia vastaan. Tottakai sait sanoa, että olen Porista kotoisin, kolmannen polven Porin poikia. Asunut kyllä muualla jo nelisenkymmentä vuotta. Pori on kuitenkin syntymäkaupunki ja lähellä sydäntä.



"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 05.06.14 - klo:11:13

Juuli on hyvin tarkka siitä, mitä hänen ketjuihinsa kirjoitetaan ja siksi leikkasin pätkän tänne. Keskustelu alkoi tästä viestistä:

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 04.06.14 - klo:17:17
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 04.06.14 - klo:08:25
Anteeksi, Karpalo, että tulin maininneeksi sinunkin olevan Porista!
Sen kirjoitin vähän nolona (jossain viestissä oli laittamasi kuva Porin maisemista), kun en muistanut sitä kirjoittaessani K:sta. Tämähän tykkäsi kirjoitella porin murteella ja on siksi jäänyt mieleen.


Ei noista kumpikaan ole minun. Vaan tiistai arvosteli minua kun sanoin josko alkaa karpalo eellä.  Tiistai sitten kyseli onko karpalo Porista.
En ole tarkka. Ei minulla omia ole, tiistai liiottelee taas vaan koska minua ensin moitittiin eestä totesin ettei pitäisi kenenkään kotiseutuakaan udella. Siis oli iha ykshailee missä ketjussa tuo oli.
Voivoi tätä.
.
.

Älä ole pahoillasi, olen puolellasi pahaa maailmaa/Juulia vastaan. Tottakai sait sanoa, että olen Porista kotoisin, kolmannen polven Porin poikia. Asunut kyllä muualla jo nelisenkymmentä vuotta. Pori on kuitenkin syntymäkaupunki ja lähellä sydäntä.



reino & aino hukkanen


Outomaa

#3315
Dearest Juuli!

Sinä raportoit ylläpidolle, että "e" ei tykännyt siitä, kun vihjailit tietäväsi hänen etunimensä, alkaa eellä.
Ei se minulle kuulu. En moittinut sinua vaan vain asiallisesti selitin, miksi en lähtenyt sitä ketjua moderoimaan. Enkä edes "eetä" moittimaan, kun vastasi samalla mitalla ja vielä videon kanssa.

Meillä ei olla kovin nuukia noiden videoiden kanssa, niitä tupsahtelee vähän joka paikkaan. Piristää vain meidän höpötyksiä, vähän kuin kermaa/maitoa sekametelisopan sekaan  ;D   (vertaus tulee siitä, kun juuri sellaista söin, mutta vain yhden sortin marjasoppaa)

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juuli Hukkaskukka

#3316
Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 05.06.14 - klo:14:25
Dearest Juuli!

Sinä raportoit ylläpidolle, että "e" ei tykännyt siitä, kun vihjailit tietäväsi hänen etunimensä, alkaa eellä.
Ei se minulle kuulu. En moittinut sinua vaan vain asiallisesti selitin, miksi en lähtenyt sitä ketjua moderoimaan. Enkä edes "eetä" moittimaan, kun vastasi samalla mitalla ja vielä videon kanssa.

Meillä ei olla kovin nuukia noiden videoiden kanssa, niitä tupsahtelee vähän joka paikkaan. Piristää vain meidän höpötyksiä, vähän kuin kermaa/maitoa sekametelisopan sekaan  ;D   (vertaus tulee siitä, kun juuri sellaista söin, mutta vain yhden sortin marjasoppaa)



Olet sinä ihme olio. En minä ole eelle vihjaillut. Olen kysynyt alkaako eellä.  Ja siitä en ole een kirjain  pahastumisesta sinulle yksityisviesteissä valitellut vaan siitä kun runolaatikkoon ilmestyi yks kaks puita ja rakennuskuvia jotka ei runoja olleet. Sinä puhut omiasi, miksi ? Enkä minä edes aavista een nimeä. Kyse oli muulla palstalla olleesta kiusanteosta.
Saatko sinä noin vain ilmoitella täällä kuka mitäkin on yksityisesti kirjoitellut .
Ja vielä väärin.
.
reino & aino hukkanen

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Outomaa

#3318
Juuli, tarkista s-postiosoitteesi. Huomasin juuri, että perusteluni moderoimattomuuteen oli tullut takaisin, kun sehän menee sähköpostin kautta. Mutten viitsi sitä enää toistakaan kertaa lähettää..

Annetaan mennä omalla painollaan, vain siksi tämä foorumi on enää olemassa :)


Lainaus käyttäjältä: Juuli - 05.06.14 - klo:15:11

En minä ole eelle vihjaillut. Olen kysynyt alkaako eellä.  Ja siitä en ole een kirjain  pahastumisesta sinulle yksityisviesteissä valitellut vaan siitä kun runolaatikkoon ilmestyi yks kaks puita ja rakennuskuvia jotka ei runoja olleet. Sinä puhut omiasi, miksi ? Enkä minä edes aavista een nimeä. Kyse oli muulla palstalla olleesta kiusanteosta.


https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=356.msg97052#msg97052
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

kromi

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 05.06.14 - klo:16:20

Annetaan mennä omalla painollaan, vain siksi tämä foorumi on enää olemassa :)

En asiasta enempää tiedä, mutta kaikkia ärsyttävät postaajat karkoittavat kaikki muutkin pois foorumeilta.
Ja aiheuttavat ylläpitäjille tarpeettoman suurta taakkaa.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä