Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha


Juha

#3631

KM luuli tuntevansa minua, mutta pettyi pahasti. Minullekaan ei selvinnyt heti se, mikä Pensadorin tyylissä häntä veti. Aivan joustamatonta häkkyrää, minkä takana en voisi mitenkään olla. Systeemisuunnittelija, joka luulee, että elämän voisi vangita. Huh. Kai minä luovuin tästä ajatuksesta aika nuorena jo. Siinä mielessä systeeminrakentajana pitemmällä, että tajusin sen reitin mahdottomaksi.

Periaatteellisuutta mussa on silti jossain kohden. Samaa kuin Pensadorissa. Samalla ehkä jotain lempeämpää, vaikka se olisi jotenkin ei-luontaisesti tehtyä. Yllätyin joskus aikoinaan KM:n rajuista viiltävistä ratkaisuista. Nähtävästi kykenen samaan. Eli meissä kolmessa on jotain samaa. Vaikea selostaa tarkasti, kun on kuitenkin uusi juttu lähestyä.

Olen yleishöveli. Läheisiä kohtelen rajusti. Odotan paljon. Luulen, että minun kanssa on vaikea toimia kenen tahansa, siis ihan lähituntumassa. Jos jokin mätsää, saatan olla aika hyvä yhteistyökumppani jne. Minulla voi olla paljon tuttuja, mutta vähän sellaisia läheisiä, joihin on sata-suhteet. Jos on, ne voi olla hyvät. Spekulaatio.

jösses

Lainaus käyttäjältä: kromi - 29.06.14 - klo:22:28
Lainaus käyttäjältä: sniper - 29.06.14 - klo:21:44
Lainaus käyttäjältä: kromi - 29.06.14 - klo:21:07

Jumalaut!
Nyt on meininki sellaista, että taidan tulla katsomaan, ja jos oikein tuuri käy, niin verestämään vanhoja taitoja.
Mä oon se 194cm, hoikka, parrakas, saatanan sairaan kusipään näköinen.
Jos en huomaa "kättelyänne", niin huutakaa kromia, tulen varmasti mukaan rientoihin....

Heh, heh. Ja kromi millä vitun oikeudella sekaannut mun ja nössen asioihin mee katsomoks mihin helvettiin haluat, sinusta olen saanut käsityksen jotta olet rekokille mutta taidatkin olla samanlainen nössö kuin nössö itsekin on.  ;D

Millä vitun oikeudella???
Mitä vittua sä nyt sekoilet?
Kerroin vaan et voin tulla mukaan karkeloihin, kunnon vanhan ajan "keskustelu" olisi raikas tuulahdus menneistä ajoista.
Koska en kaikkea ymmärrä, niin kerrotko mikä on rekokille?

Mitään karkeloita ei tule.  Sniperilla on jo nyt paskat housuissa, eikä hän uskalla kertoa, millä laivalla tulee. Uhkailee jollakin Hagiksen jengillä, johon kuuluu pari haudan partaalla keikkuvaa vanhaa ukkoa. Saattaa hyvinkin alkaa värvätä sinua turvamiehekseen, koska nimittelee nyt jo ruotsin slangilla rekokilleksi ja nuolee sinua sillä parkkipaikkajutulla.

kromi

Lainaus käyttäjältä: jösses - 29.06.14 - klo:22:54

Mitään karkeloita ei tule.  Sniperilla on jo nyt paskat housuissa, eikä hän uskalla kertoa, millä laivalla tulee. Uhkailee jollakin Hagiksen jengillä, johon kuuluu pari haudan partaalla keikkuvaa vanhaa ukkoa. Saattaa hyvinkin alkaa värvätä sinua turvamiehekseen, koska nimittelee nyt jo ruotsin slangilla rekokilleksi ja nuolee sinua sillä parkkipaikkajutulla.

Minua ei kukaan saa "turvamieheksi"!
Itse olen hoitanut tähänkin asti omat asiani, enkä ketään ole lähtenyt peesaamaan.
Mutta niinkuin sanoin, olisi vallan hauskaa verestää vanhoja juttuja... :D

Toope

Minä luulin tämä olevan aika höveli foorumi, mutta täällä nähtävästi on aika paljon perinteistä tappelua. Aika uskomattomalle tasolle toki mennään, jos pesismailoilla jo uhkaillaan...

En ala moralisoimaan, mutta vittu järki käteen kommenteissanne! Suuttumus ei ole selitys silkalle typeryydelle.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope


jösses

Lainaus käyttäjältä: Toope - 29.06.14 - klo:23:48
Minä luulin tämä olevan aika höveli foorumi, mutta täällä nähtävästi on aika paljon perinteistä tappelua. Aika uskomattomalle tasolle toki mennään, jos pesismailoilla jo uhkaillaan...

En ala moralisoimaan, mutta vittu järki käteen kommenteissanne! Suuttumus ei ole selitys silkalle typeryydelle.



Yksi hullu voi pilata koko foorumin. Minun ei olisi pitänyt lähteä ollenkaan sekopään sairaisiin leikkeihin mukaan. Hänen touhuissaan, syytöksissään ja kirjoituksissaan ei ole järjen hiventäkään. Aivan kuin sniper ei ymmärtäisi lukemansa lainkaan. Yritän olla provosoitumatta ja antaa hänen meuhkata yksin leikkikehässään.

Juha

#3636

KM:n ja minun välinen ristiriita on minusta ollut vähän ikävä juttu.

Itse olen ollut mm netissä melko avoin ja hakenut kaikenlaisia kokemuksia. Erilaiset käänteet eivät yllätä enää minua niin, että tekisin niistä jotain radikaaleja päätöksiä. Ja miksi tekisin pitkällisenä, kun en ole muihin nähden sen erityisempi. Voin paremmin keskittyä säätämään sopivaa välimatkaa, jos sitä tarvitsen.

Se oli minusta ikävä juttu, että saatan olla KM:n kanssa jollain tapaa samanlainen kohtalon puolesta. Miksi tällaisten ihmisten pitää riitaantua keskenään? Ehkä KM ei hyväksy kaikkia puolia itsessään, eikä osaa olla siten myötätuntoinen tiettyjä virheitä ja puutteita kohtaan. Tämän takia pitää ottaa kielteinen suhde ihmisiin ehkä yleisemminkin.

Ihanteeni on itsensä hyväksyvä ihminen. Hyvä suhde itseen ja muihin antaa mahdollisuuden paljon elettävämpään vaihtoehtoon. Kärsijät eivät tarvitse (toisistaan) enää lisäkärsimystä, ellei se ole välttämätön välivaihe.

Sanokoon KM eteenpäinmenostani mitä vain, niin itse olen itseeni tyytyväinen. Minun toimintani ei ulospäin ole kovin monin mittarein edistyksellistä. Ei haittaa itseäni, koska tunnen oloni ja elämäni paremmin kuin muut. Ehkä olen monessa pitemmällä kuin arvostelijat ja kyseenalaistajat.

Ja mieluummin vaikka hyvä yksinäisyys kuin seura, jossa joutuu sanomaan irti itseään.

Juha


Nettivälit

Jos netin perusteella polttaa johonkin päreet, on kyseessä ehkä jokin mielikuvituksellinen ratkaisu.
Jos netin perusteella tuntee toisen kovin läheiseksi, on kyseessä ehkä jokin mielikuvituksellinen ratkaisu.

Minusta netistä ei ole kunnolla ihmissuhteiden rakentamiseen. Netti käy lisänä vain, jos on muuta yhteyttä.

Jos johonkuhun ei voi pitää oikeampia yhteyksiä, niin parempi melkein olla asiatasolla. Voihan sekin olla jonkin verran sitä, että siinä näkyy omat tilanteet.

Toope

#3638
Lainaus käyttäjältä: jösses - 29.06.14 - klo:23:55
Lainaus käyttäjältä: Toope - 29.06.14 - klo:23:48
Minä luulin tämä olevan aika höveli foorumi, mutta täällä nähtävästi on aika paljon perinteistä tappelua. Aika uskomattomalle tasolle toki mennään, jos pesismailoilla jo uhkaillaan...

En ala moralisoimaan, mutta vittu järki käteen kommenteissanne! Suuttumus ei ole selitys silkalle typeryydelle.



Yksi hullu voi pilata koko foorumin. Minun ei olisi pitänyt lähteä ollenkaan sekopään sairaisiin leikkeihin mukaan. Hänen touhuissaan, syytöksissään ja kirjoituksissaan ei ole järjen hiventäkään. Aivan kuin sniper ei ymmärtäisi lukemansa lainkaan. Yritän olla provosoitumatta ja antaa hänen meuhkata yksin leikkikehässään.

Tämä on keskustelufoorumi, jossa kommentteihin vastaaminen on vapaaehtoista, ei pakollista. Jos minä näen typerän kommentin, ohitan sen, enkä kommentoi (tai laitan vi...uilukommentin takaisin).

Miksi pitää vetää hernettä nenään toisten kommenteista, kun ne voi ignoroidakin ja kirjoittaa omaa juttua sen sijaan? Se on paljon hauskempaa, kuin närkästyä toisten kommenteista.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

THL tiedottaa

.
Miten tämän nyt sanoisi mahdollisimman kauniisti ...

Yksittäisen ihmisen liiallinen avautuminen, tapahtui se sitten täällä virtuaalimaailmassa tai reaalielämässä, ei jää seurauksitta.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä