Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 84 Vieraat katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 22.08.14 - klo:11:58
.
Niin, menee etenkin näiden tiedetoimittajien käsityskyvyn yli.

Siksi tuota virheellistä 'tietoa' meille niin hanakasti tarjotaankin.

Kysehän ei ole vain polarisaatiosta, vaan yleisemmästä sellaisesta käsityksestä, jonka mukaan tapahtuu valonnopeuden ylittävä vaikutus mitattavien fotonien välillä.


Luonnonlaissa ei ole sattumaa, kaikelle on syynsä. Silti alkutilanteesta ei voi laskea lopputilannetta. Kun kaikki riippuu kaikesta, liikeyhtälöä ei voi ratkaista.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.08.14 - klo:13:48
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 22.08.14 - klo:11:58
.
Niin, menee etenkin näiden tiedetoimittajien käsityskyvyn yli.

Siksi tuota virheellistä 'tietoa' meille niin hanakasti tarjotaankin.

Kysehän ei ole vain polarisaatiosta, vaan yleisemmästä sellaisesta käsityksestä, jonka mukaan tapahtuu valonnopeuden ylittävä vaikutus mitattavien fotonien välillä.


Luonnonlaissa ei ole sattumaa, kaikelle on syynsä. Silti alkutilanteesta ei voi laskea lopputilannetta. Kun kaikki riippuu kaikesta, liikeyhtälöä ei voi ratkaista.


Minkä lähteen mukaan olet noin päätellyt?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juha


Mikähän näytöksellisyys parhaillaan on meneillään?

Kiinnostava kommentti kyllä jäsenellä Esmerkix.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.08.14 - klo:08:52
Voi kamala miten syvälle ihminen voikaan vajota.
Yksi luulee olevansa maailman napa, kun on kiinnostunut fysiikasta.
Toiset taas muutoin vain tykkäävät kiusata heikoimpia, joita pitäisi oikeastaan puolustaa henkeen ja vereen.
Tällaiselta siis näyttää länsimainen sivistys. Kun pintaa vähän raapaisee, mitä sieltä tulee esiin? Ruostunut tyhjä kuori... ??? :o

Ehdotus, esimerkin voimalla saisit tehtyä jotakin hyvää. Syväluotaa hieman itseäsi ja katso mihin maailma on menossa.

Kukaan ei luule yhtän mitään, kukaan ei luule olevansa mikään napa. Mutta onko sinusta oikein, että kaikki pienryhmät halutessaan voivat tuhota isompien ryhmien rakentelua tässä maailmassa, siis halutessaan muiden ihmisten uskovan heidän fantasioidensa.

Ukrainan separatistit ovat hyvä häirikköesimerkki hieman isommassa mittakaavassa.

Tottakai naisen vaisto on sellainen, että vaikka olisi kuritushuonevanki, niin minä, MINÄ NAINEN, kun olen oikein hellä ja hyvä, niin hänet minä kyllä osaan parantaa tehdä paremmaksi, myös Foorumeilla.

Titityy vaan...

karpalo

#4274
Lainaus käyttäjältä: Juha - 22.08.14 - klo:11:16
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 22.08.14 - klo:10:43


MM maailmakaikkeudesta keskustelu käy, tosin tietyille henkilöille.

Vaikea sanoa, että mitä kiusaamisen kohteeksi joutuneet henkilöt voivat puhua.

Hyvä ystävä, oletko jo vertaamassa itseäsi Hilkka Ahteeseen ?

Hänkin joutui saikuille kiusaustapahtumissa.

Onko kaikenlainen eri mieltä oleminen höystetyin sanoin, onko se kiusaamista ?

Voi voi sentään:

 -  Nysse se sano tuhmasti, mua kiusataan, ne rääkkää mua !!

Kaikki mua kiusaa, pitäis päästä sanomaan oma sanansa, niinkuin se on.

Olen aivan varma, että sinua ei kukaan tahallaan kiusaa. Ei se ole kiusausta, jos sanoo,että kirjoittelet ikäiseksesi lapsellisia, utopistisia ja käsittämättömiä asioita.





Juha

#4275
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 22.08.14 - klo:14:40Olen aivan varma, että sinua ei kukaan tahallaan kiusaa. Ei se ole kiusausta, jos sanoo,että kirjoittelet ikäiseksesi lapsellisia, utopistisia ja käsittämättömiä asioita.


Kyllä kirjoituksia voi arvioida.

Kirjoittelun ei tarvitse sinällään miellyttää ketään.

Jos kirjoittaa lapsellisia, utopistisia, tai käsittämättömiä, niin ihan ok, ellei muita haittaa. Yleensä ei varmaan haittaa.

Se kontrollointi noiden nojalla on kiusaamista. Eikä aina jää tähän. Jopa lääkkeistä kuittaillaan, vaikka tiedetään mielisairaana niitä käyttettävän säännöllisesti. Jne. Törkeää, häpeäisin tällaisen puolustelijana.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.08.14 - klo:13:48

Luonnonlaissa ei ole sattumaa, kaikelle on syynsä. Silti alkutilanteesta ei voi laskea lopputilannetta. Kun kaikki riippuu kaikesta, liikeyhtälöä ei voi ratkaista.


En tiedä sotketko esim. Feynmanin integraalien todennäköisyydet sattumaan. Niillä ei ole mitään tekemistä keskenään.
Kun kaikki vaikuttaa kaikkeen, helposti ajattelee että liikeyhtälön dimensio on ääretön. Silloin se on ratkaisematon.
Kerropa kuitenkin, mistä päättelet että mikään ei voi olla muusta riippumaton, että kaikki riippuu jostain ja varsinkin että kaikki riippuu kaikesta.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 22.08.14 - klo:14:02

Mikähän näytöksellisyys parhaillaan on meneillään?

Kiinnostava kommentti kyllä jäsenellä Esmerkix.

Erittäin kiinnostava kommentti, jopa merkittävä, siis kaikessa haastavuudessaan, kyllä nyt irtosi, ihan varmasti, vuosisata on vasta alkupuoliskossa ja jo nyt tuollaisia kommentteja, mihin tästä päästäänkään eteenpäin ??

Oi voi kun lähtikin, ihan lähti kommentti elämään omaa elämäänsä. Kaikkein aikojen paras kommenti Länsirintamalla. (Arabimaista ei ole tietoa herunut)

Onneksi oltiin lähietäisyydellä havaitsemassa sen, siis Kommentien äidin. Aivankuin Suuri Meteoriitti olisi iskeytynyt maankuoreen, niin jysähti päälle.

Oliko sitten näytöksellisyys, tai mitä mutta, MAAhtavaa, olihan toi MAAhtavaa, todella yltiöpäinen kommentti kaikessa alastomassa totuudessaan, ilman mitään krumeluudeja.

Aivan mahtava kommentti !

karpalo

#4278
Lainaus käyttäjältä: Juha - 22.08.14 - klo:15:11
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 22.08.14 - klo:14:40Olen aivan varma, että sinua ei kukaan tahallaan kiusaa. Ei se ole kiusausta, jos sanoo,että kirjoittelet ikäiseksesi lapsellisia, utopistisia ja käsittämättömiä asioita.


Kyllä kirjoituksia voi arvioida.

Kirjoittelun ei tarvitse sinällään miellyttää ketään.

Jos kirjoittaa lapsellisia, utopistisia, tai käsittämättömiä, niin ihan ok, ellei muita haittaa. Yleensä ei varmaan haittaa.

Se kontrollointi noiden nojalla on kiusaamista. Eikä aina jää tähän. Jopa lääkkeistä kuittaillaan, vaikka tiedetään mielisairaana niitä käyttettävän säännöllisesti. Jne. Törkeää, häpeäisin tällaisen puolustelijana.

Laittaisit minut häpeäpaaluun, koska en ole naivisti ?

Minullakin on muita lääkkeitä, kuin sinun oluesi. En ole kuitenkaan hermoraunio, enkä psykoottinen, taikka muutenkaan lääkitystä vailla ?

Joskus jos närästää, kun olen juonut liikaa kahvia, niin otan sen Rennie-tabletin, sen vain lakritsinmakuisena.

Olenko jotenkin tyhmä, kun kerron täällä omista lääkkeistäni, taikka mielenterveydestäni ?

Suti

Lainaus käyttäjältä: Juha - 22.08.14 - klo:15:11

Jos kirjoittaa lapsellisia, utopistisia, tai käsittämättömiä, niin ihan ok, ellei muita haittaa. Yleensä ei varmaan haittaa.

Et vaikuta kovin pätevältä johtopäätösten tekijältä.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä