Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 78 Vieraat katselee tätä aihetta.

LexA

Foorumit vain valitettavasti ovat vähitellen jäämässä "oikean" SoMen jalkoihin ja kuolemassa sukupuuttoon.

Foorumit on monella tapaa ylivertaisia esimerkiksi Facebookiin verraten, mutta Facebook, Twitter, Instagram ja kumppanit ovat kuitenkin vähitellen tappaneet perinteiset keskustelualueet...
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

LexA

Niin - Ja siis Kauko Röyhkä. Miten voi olla ettei joku tiedä että Röyhkä on muusikko?? :o

Amanda

Minä, joka olen pihalla kaikesta kuin Lumiukko :D
Oikeasti en ole seurannut teidän menoanne muuten kuin lukemalla lehtiä netissä, ja lyhyillä reissuilla on ollut muuta tekemistä kuin ajatella muusikkoja, iso sisarusperhe, hädintuskin ehti kaikkia nähdä!

Oma FB ryhmäni on myös kuolemassa. Pari kolme vuotta sitten se oli hyvin vilkas ja kiva. Ensiksi jäi nuoret sukulaiset pois, vain veljentytär on viime viikkoina taas vähän postaillut. Nyt se on suorastaan tylsää, vain 2 naista pitää ryhmää hereillä lähes päivittäisillä selostuksillaan elämistään, kuvien kanssa. Toinen heistä tekee kyllä sen, kun suku on Belgiassa ja Suomessa ja he Australiassa (miehensä on hotelliketjulla töissä).
Mutta senhän takia minä sinne rekkauduin tietääkseni, mitä tutut tekee.

LexA

Minä oon taas tutustunut Röyhkän musiikkiin jo ollessani polvenkorkuinen pikku nassikka :D

Suti

Joo, aikaa siitä on kun minäkin Röyhkään "törmäsin". Koskaan ei ihan napannut mutta persoonallinen on. Olen aina kuunnellut jazzia enemmän. Suosikkini on ollut ja on edelleen Sonny Rollins. Semiabstraktikko, määritteli joku.
päivä kerrallaan

LexA

Syrinx

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 13.05.15 - klo:18:16

Kannatti lukea.. ja hyvä, etten tiennyt miehen olevan muusikkokin. Nyt luin sen kuin minkä tahansa miehen tilityksen ;)

Nooo... mie en koskaan ole pystynyt hänen kirjojaan siten lukemaan, aina tiennyt hänet musiikintekijäksi ja sanoituksiaan en ole koskaan oppinut oikein kiinnostavana runoutena pitämään. Semmoista se, hyvin harva kirjailija on myös hyvä muusikko. Sanokaas jos joku mieleen tulee, miulla on yksi nimi mielessä, aforisti ja jazz-kitaristi Don Paterson...

Amanda

Eilen Röyhkää googlettaessa luin jonkun arvostelun. Tämän mielestä Avec on ensimmäinen onnistunut kirjansa.. vaikka onhan hän saanut aikaisemmin Finlandia palkinnon, sen takia kirja lähtikin mukaan.

Sonny Rollins on tietenkin ihan uusi tuttavuus. En ole musikaalinen, laulaakaan en osaa, kuunnella ei voi väärin ja siinä on se hyvä puoli, ettei väärin soittaminen pahemmin häiritse.. Mutta tämä on hyvä!

https://www.youtube.com/watch?v=v4DTR0I7xhA

.............
Vielä siitä kirjasta, katsoin Wikistä.
Kaverini sanoi "lue, se on hyvä- saanut Finlandia palkinnonkin" ja oli väärässä. Hän ollut ehdolla, mutta muita palkintoja on kyllä ollut.

risto

sniper

No sitten on tääkin kysymys ratkaistu vastaukseksi, kaikkia ne tutkijat touhuavat valveilla ollessaan.

Tää on kuulkaa yhtä suurta ku Ameriiikka?

Klikkaa ja lue mistä kyse? Esimerkiksi näin kerrotaan: pinon korkeus 13358 kilometria.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä