Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 29 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 04.08.15 - klo:17:12
En ole nähnyt mitään virsikeskustelua. Kaikkea paskaa ei tarvitse tonkia saati kommentoida.

Pitkämielisimmäkin mitta alkaa täyttyä .. ei tarvitse tietenkään tonkia. Mutta usein foorumille kurkkaava ei viitsi enää tulla sisälle (minäkään).  Harvoin kirjoitteleva kävijä ei huomaa ko. herran taktiikkaa ja olen jo vakuuttunut, ettei se ole satunnaista vaan tarkkaan harkittua provosointia. Väki on siksi jo niin vähissä, ettei täällä muuta juuri enää olekaan.

Tavallisesti ihmisillä on jotain itsekunnioituksen tapaista sen verran, ettei tuppauduta porukkaan, missä häntä ei ymmärretä.. normaalisti siitä saisi vain pahan mielen. Mutta tässä kirjoittelussa tuntuu olevan jo ammattitrollin aineksia.

Onneksi Syrinx ja pari muuta yrittävät vielä pitää aitoa keskustelua päällä.

Ja huh, nyt hoksasin: Outomaa täytti vuosia heinäkuun puolivälissä. Pilvenreunalle päin vilkuttaen

Muokkaus.
Hymiö, netistä lainattu sattui liian iso ja vaihdoin  8)

Muisto Keijo Kullervo

Puhutaan sitten oikeilla nimillä, Tiistai?

Minäkö provosoin?

Vai ketä tarkoitat?

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda

Kyllä oli jo korkea aika tuolle!

Kalevaa lukiessa olen joskus viime aikoina suuresti ihmetellyt sivun yläosassa olevia mainoksia. Joissakin ollut KAUNOkirjoituksella tekstiä, joka näyttää lapsen kieli poskella kirjoittamalta. Koulussa oli niin paljon oppimista muutenkin ja sitten lapselliselta tuntunutta kaunokirjoitustuntia vielä keskikoulussa. Meillä olikin kohta eläkkeelle lähtevä nutturapäinen äidinkielen ope, jonka idea se varmaan oli. Tarkkana oli .. useinmat saivat huonoja arvosanoja!

Suti

Puutun  tähän vain huomauttaakseni, että Keijo Kullervo on se joka provosoi ja ilman pienintäkään muiden kirjoittajien kunnioitusta.

Toivon että Tiistai ei menetä uskoaan Outomaahan. Tilanne on nyt sellainen, että poikkeuksellisia toimenpiteitä tarvitaan.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 04.08.15 - klo:19:06
Puutun  tähän vain huomauttaakseni, että Keijo Kullervo on se joka provosoi ja ilman pienintäkään muiden kirjoittajien kunnioitusta.

Toivon että Tiistai ei menetä uskoaan Outomaahan. Tilanne on nyt sellainen, että poikkeuksellisia toimenpiteitä tarvitaan.

Minusta on kyllä niin, että Herra Suti vähän liioittelee, mutta sehän  on Hänen tapansa, aina.

Keijo Kullervo

Ps. alan tuntea Sutin jotenkin vainoharhaisena itseäni kohtaan.
Toivon, että lopettaisi.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda

Tiistai ei menetä toivoa tämän suhteen, kun on näitä ollut ennenkin..

Ko. herran edellinen viesti on bravuuriesimerkki toiminnastaan. On kutkuttavaa härnätä ylläpitäjää, kun kerran uskaltaa. Huvinsa kullakin.

Syrinx

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 04.08.15 - klo:19:02
Kyllä oli jo korkea aika tuolle!

Kalevaa lukiessa olen joskus viime aikoina suuresti ihmetellyt sivun yläosassa olevia mainoksia. Joissakin ollut KAUNOkirjoituksella tekstiä, joka näyttää lapsen kieli poskella kirjoittamalta. Koulussa oli niin paljon oppimista muutenkin ja sitten lapselliselta tuntunutta kaunokirjoitustuntia vielä keskikoulussa. Meillä olikin kohta eläkkeelle lähtevä nutturapäinen äidinkielen ope, jonka idea se varmaan oli. Tarkkana oli .. useinmat saivat huonoja arvosanoja!

Tuota mie kyllä suren. Olin itsekin koulussa kuutosen kaunokirjoittaja, mustekynä kun ei sopinut vasenkätisen käyttöön, jälki levisi sotkuksi saman tien. (Osasin siis kirjoittaa jo vuosia ennen koulun alkua joten siellä ei minua saatu enää käyttämään oikeaa kättä.)

Mutta käsin kirjain kerrallaan tekstaaminen on toivottoman hidasta, jonkunlainen käsiala on tarpeen jos aikoo kynällä kirjoittaa ajatuksiaan talteen. Taidan olla poikkeus, kun kirjoitan käsin muistiin päivittäin sivukaupalla kaikenlaista, viimeksi tämän päivän lintuhavikset. Taitaa kynällä kirjoittaminen olla katoava taito, tämä sormien naputtelu on tullut sitten tilalle...

Ja on tuo näpyttelykin tehty todella hitaaksi ainakin puhelimessa missä on olevinaan ns älykäs (minusta älytön) tekstinsyöttö joka vääntää ainakin jokaisen oman sanani joksikin muuksi ja kielestä tulee aivan aivotonta.

Suti

Herra Keijolle kerron, että tässä ketjussa Suti ei lopeta KeijoKullervon kritisointia ellei itse niin päätä.

On ääliömäistä esittää, että Keijoa kohtaan tunnettu kyllästyminen ja vastenmielisyys olisi vain Sutin kokemaa.

Haluan tukea Tiistaita, mutta en ymmärrä miksei hän käytä valtuuksiaan.
päivä kerrallaan

Suti

Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 04.08.15 - klo:19:58
... jonkunlainen käsiala on tarpeen jos aikoo kynällä kirjoittaa ajatuksiaan talteen.

Tuosta olen samaa mieltä. Oma käsialani on jonkinlaista "kauno"kirjoituksen ja tekstauksen yhdistelmää. Jotkut kirjaimet soljuvat yhteen kaunokirjoitustyyliin, toiset taas - kuten vaikka k ja e - ainakin minulla tulevat erillisinä.
En osaa oikein ottaa kantaa kaunokirjoituksen poistumiseen, jollain tapaa haikeana haluaisin sen säilyvän mutta ei siitä arvosteltavaa ainetta pitäisi tehdä.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 04.08.15 - klo:20:13
Herra Keijolle kerron, että tässä ketjussa Suti ei lopeta KeijoKullervon kritisointia ellei itse niin päätä.

On ääliömäistä esittää, että Keijoa kohtaan tunnettu kyllästyminen ja vastenmielisyys olisi vain Sutin kokemaa.

Haluan tukea Tiistaita, mutta en ymmärrä miksei hän käytä valtuuksiaan.

Minäkin tuen Tiistaita..

Olet vainonnut minua ketjusta ketjuun monia kuukausia.

Aina sama valitusvirsi... Keijo ei ns. ymmärrä Sinua...

Miksi minä ymmärtäisin kun Sinä suorastaan jahtaat minua keskustelupalstalta toiseen?

Jos ateismi on tuollaista kuin kehittelet, en ihmettele yhtään ,että korkeasti kunnioittamani historian henkilö
teilattiin uskonsa takia.

Jää hyvästi... En välitä Sinusta.

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä