Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 38 Vieraat katselee tätä aihetta.

Mjulkku

Luulisi, että foorumeille kirjoittava haluaisi keskustella, tai edes väitellä. Mutta ei! Jotkut ovat siihen liian hienoja ihmisiä!
Minä en mitenkään kykene ymmärtämään henkilöä, joka monistaa joka foorumille ja jopa omaan naamakirjaansakin (juu, olen käynyt katsomassa) samat omahyväisyyttä tihkuvat jätökset. Keskustelua ei edes halua, mutta silti on pakko pukeltaa mitä ihmeellisempiä tuotoksia loppukaneettinaan kysymys/kysymysmerkki.

Jaa jaa..... hoito lopetettiin mitä ilmeisemmin liian aikaisin....


Amanda



Oi, uusi jäsen!
kirjantekijä, tervetuloa tekemään kirjaasi täällä .. kirjojasi?

Suti

Tervetuloa kirjantekijä, voithan aloittaa varovaisemmin ja ihan vaan jutella. Ei tarvitse heti ryhtyä kirjan tekoon.
Saisit kyllä vähän vihjata mistä nimimerkkisi keksit.
päivä kerrallaan

LexA

Minä voinen tuota avata, ihan kysymättäkin. Täällä on foorumilla eräs valokuva, jonka omistajaa kirjantekijä tavoitteli. Autoin tässä eteenpäin, ihan sähköpostitse foorumin ulkopuolella. :)
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Amanda


Outomaan ylläpito on auttavaista väkeä ;)


Samat sanat täältä, ja kun en osannut itse pelkän osoitteen perusteella rekkauduin sille kuvapalvelimelle ja pyysin selvittämään valokuvaajan. Yllättävän auttavainen henkilö siellä help deskillä!


Amanda


Mitä Sutille on tapahtunut, hieno piirros (älä vaihda). Mutta herrasmiehellä on perinteellisesti silinteri päässä.. tuo näyttää enemmän vähän rapistuneelta!

Suti

Herrasmies on hyvin käyttäytyvä, toisia tukeva ja muut huomioon ottava. Herrasmies voi olla vaikka metsämies tai maanviljelijä, ei se silinterihattua ja silkkipaitaa vaadi.
Sylinterihattu on muutaman sata vuotta sitten vallinnut käsitys herrasmiehestä.
päivä kerrallaan

Amanda


Tuo mieleen pitkän uran tehneen maajussin..

Laitapuolen kulkijoilla tuskin on tuollainen hattu päässä, sitä pidetään tihkusadetta ja polttavaa kesähellettä vastaan pellolla.

Amanda



Meillä on äitienpäivä tänään. Somessa  lähetellään nättejä kortteja ja mieli oli hyvä.

Sitten päivän uutisista erehdyin lukemaan pikku Vilja Erikasta (tapauksesta olin lukenut jotain joskus) ja alkoi sappi kiehua, hyvin harvinaista minulla.

https://fi.wikipedia.org/wiki/8-vuotiaan_Eerikan_surma

Ed. viestissäni toisaalle kirjoitin ihmisen raadollisista geeneistä. Tuossa oiva esimerkki :'( :'( :'(

Joskus kissauros voi syödä omat jäkeläisensä, mutta sadistinen rääkkääminen on sanoinkuvaamatonta hirviön toimintaa.

Armas Ryssiväinen

kuulen liikaa, tiedän likkaa ....koska ....
(btw. tuossa elämänkumppanini työssään lopulta teki ratkaisun yhdestä huostaanotosta).

Ja ne vaan sikiää, ne oksettaa mua, metamfetamiinin aiheuttama vaurio aivojen puhe- ja kuulokeskuksessa ikävästi kuuluu volinana puheessa  (syy, jonka takia piribändi The Whon laulaja Roger Daltrey ei sitä voinut käyttää).

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä