Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo


"Nyt kun Donald Trump on tekemässä sitä kuuluisaa muuriaan Meksikon ja Yhdysvaltain välille, olisiko järkevää perustaa myös tikapuutehdas jompaankumpaan valtioon?"

Kunhan kyselen

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 27.01.17 - klo:16:37

"Nyt kun Donald Trump on tekemässä sitä kuuluisaa muuriaan Meksikon ja Yhdysvaltain välille, olisiko järkevää perustaa myös tikapuutehdas jompaankumpaan valtioon?"

Kunhan kyselen

Muisto Keijo Kullervo

Ja Firman nimeksi seuraava ehdotus.

- Lappeenrannan Tikas- ja Muistopuu Oy.

Om. Muisto Keijo Keke Kullervo Ilmarinen

Suti

Minä ehdotan, että Keijo Muisto Kullervolle myönnetään Rauhan Nobel kullatuin tikapuin.

Kunhan ehdottelen.
päivä kerrallaan

Amanda



Rauhan Nobeli on mennyt monesti henkilöille, jotka sitä jälkikäteen eivät ole ansainneet.. voitaisihan KK:llekin sellainen vaihehtoehtoinen antaa...

Jippii, meillekin saadaan lunta! Oli jo koko päivän ukkosta, vettä ja rakeita.
Telkkari pimeni, kun lunta kertyy antennilautaselle. Ollaan nyt ilman ja on vähän myöhäistä aloittaa enää mitään DVD:tä.. joten hyvää yötä jo, huomenna herätään valkoiseen maisemaan..


Muisto Keijo Kullervo

#7564
"Media tuntuu, ainakin Suomessa, tarrautuvan menneeseen tiiviisti...

Donald Trumpia epäillään julkisesti mielenterveys vajaaksi? Eilinen Pressiklubi http://areena.yle.fi/1-3835607

1. Mitä vaikuttaa ko. USA:n ja Suomen välisiin suhteisiin pitemmän päälle?
2. Miten natointoilijat saavat sanomaansa perille kaiken ns. kaaoksen keskellä?

Mielestäni sähköinen media on mennyt totaalisesti vika raiteille Donald Trumpin, istuvan USA:n presidentin arvostelussa.

Mitä mieltä ollaan?"

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 28.01.17 - klo:08:46
Mitä mieltä ollaan?"

Muisto Keijo Kullervo

Mielestäni Keijo Muisto Kullervon pökellykset ovat sen tasoisia, ettei niitä kannata lukea eikä kommentoida.
Sitä mieltä ollaan.

Minulle on käsittämätöntä, että kristittyä leikkivä rauhan palkintoa tavoitteleva kannattaa tyyppiä, joka kannattaa kuolemanrangaistusta, kidutusta ja jonka tukijoihin kuuluu Ku Klux Klan. Joka harrastaa naisten ahdistelua ja kourimista ja tukee prostituutiota, on rasisti ja vihaa demokratiaa. Vakka kantensa valinnut.
Keijo Muisto Kullervon mielestä kaikesta tuosta pitää vaieta.
päivä kerrallaan

karpalo

Keijo lienee hieman "hurahtanut" ja mieltynyt Donaldin keltaiseen naamaan.

Donaldilla on myös melkoinen liehuletti, sitä sopii kadehtia kristitynkin, jos itse on melkein kaljupää ??

Siks toiseks,  jos jo ennestään kannattaa hirmuhallitsijoita, kuten Putinia, joka pistää vankilaan kilpailijansa, niin ei tuolta suunnalta voi mitään muuta odottaa.
........

Kuulostelen korvillani, josko jotain.....

Karpalo, himself täällä taas puhuu pelkkää asiaa, Keijo Kullervon jutut ovat hieman kuralla, jos näin kauniisti tykitän.

Ihmettelen, josko jotain, jään odottelemaan itsekseni ? Siksi olen, minä Karpalo, tietäjä iänikuinen. Taajuussanastoa en tee koskaan, olen alkanut pohtimaan harvennussanastoa, sen tuomia hyötyjä ihmisen elossa ?

Harvennussanasto tarkoittaa käytännössä sitä, että kuinka monella sanalla ihminen kykenee tulemaan toimeen elämässään.

- Minun on nälkä, vilu, pissahätä jne ovat tärkeitä. Samoin myös isä ja äiti. Nykyään myös VISA-Card, tai vastaavat jne..

Mielestäni alle sadan sanan voimalla pitäisi selvitä elämässä hengissä.

Jos näin mennään, niin tuo toisi globaalisti maailman valtioille myös rahallista säästöä. Kaikkien koneiden ohjelmointia voitaisiin supistaa radikaalisti, eikö niin, jään kuulolle ?

Suti

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 28.01.17 - klo:13:14
Keijo lienee hieman "hurahtanut" ja mieltynyt Donaldin keltaiseen naamaan.



Joo, hieman.
Donaldin arvomaailma miellyttää Keijo Muisto Kullervoa. Keijo Muisto Kullervo salaa ihailee Donaldin menestystä naisten kanssa ja itsekin mielellään kahmisi.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 28.01.17 - klo:14:47
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 28.01.17 - klo:13:14
Keijo lienee hieman "hurahtanut" ja mieltynyt Donaldin keltaiseen naamaan.



Joo, hieman.
Donaldin arvomaailma miellyttää Keijo Muisto Kullervoa. Keijo Muisto Kullervo salaa ihailee Donaldin menestystä naisten kanssa ja itsekin mielellään kahmisi.

Mahtaisiko Keijo uskaltaa jopa "kouria naisia sieltä sun täältä" ?

Erään uskonnonsuunnan miespuoliset jäsenet ovat tunnetusti ärhäkkänä kourimisessa ?

Kysympäs siis Keijolta:

- Missäpäs uskonnossa kouritaan eniten naisia ? 


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä