Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Jari Tervon juontama sarja päättyi, TV-1, eilen - Kekkosesta.

Mielenkiintoista katsottavaa...

Muistui jo unohtuneita tapahtumia dokumenttien kautta mieleen.

Kiitos Jari Tervo kumppaneineen?
Tuon laatuista sarjaa Suomi ja suomalaiset kaipasivatkin, varsinkin vanhempi väki.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Donald Trump ja  pohjoiskorean päämies ovat osittain vain suunsoittajia ja todella arvokasta työtä valtakuntien eteen ja välillä tehdään julkisuudesta piilossa virkamiesten toimesta.

Kun aikaa kuluu pitemmälle käy pohjoiskorean ja USA:n väillä samoin kuin Vietnamin ja USA:n...

Ko. valtiot ovat jo sopineet riitansa päällisin puolin ja ns. rauha vallitsee molempien välillä.

"Aika aikaa kutakin sano pässi kun päätä leikattiin..."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Ennen sanottiin:
"Nyt se Alko."
Ja alettiin ryypätä.
Nyt taitaa tavoitteena olla se, että Alko yksityistetään ja voiton keräävät päivittäistavarakauppiaat ajanoloon.
Mitä väliä...
Itse käytätytän alkoholia ihon puhdistamiseen rokotuksien aikana, muuten en.
Kaikki tehdään kilpailuttamien varjolla, mutta mitä väliä...
Siinähän kilpailuttavat. Kaupat ja ravintolat saavat olla auki mielen määrin ja kaikki on ihmisten mielestä oikein... Eiköhän loppiaisenakin olla auki melkein joka firmassa?

Muisto Keijo Kullervo

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Aloitetaan alkoholista.

Kohta joka kioskilla saa alkoholia halvempana kuin Alkosta ja Alko lopetetaan pikkuhiljaa.

Ekstaasista lähtien, mitä nyt niitä huumeita onkaan, kauppa lisääntyy.

Kaikki siirtyy ja alkaa olemaan yksityisten firmojen hallinnassa, onneksi vaimoni sanoi, että:
- Ei muualla Euroopassa liene ollenkaan Alkon kaltaista monopolia ja eletäänhän sitä muuallakin?

Juu... Eletään ja voidaan hyvin, kai...

Muutosvauhti vain hirvittää...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Seurasin Paavo Väyrysen tv-esiintymistä eilen ja täytyy sanoa, että Paavolla oli ja on näkemystä asioista.

Itse seuraan huolestuneena EU:n liittovaltiokehitystä joka tuntuu olevan voimissaan kun Saksan demaritkin liputtavat puheenjohtajansa suulla sitä, ainakin näinä aikoina.

Itse olen puolueettomuus politiikan kannalla ollut UKK:n ajoista lähtien.

Puolueeton niin Itään ja Länteen on ollut mottoni jo monta vuotta.
EU:ssa toistunee linja, toivon että olen väärässä, jossa edellä on aina kauppapolitiikka ja vapaa liikkuvuus.
Sen jälkeen tullee saavutettujen etujen varjeleminen sotilaspoliittisin keinoin.

Seuraan lähes kaikki presidentti ehdokkaiden esiintulot tv1:n kautta. Ehkä myös jotain kolmoseltakin ja luon vaalihaluni niitten ja itsenäisen päätöksen tekoni pohjalta.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Ehkä joku taho muistaa suitsutukseni Sauli Niinistön puolesta aikaisemmin? En ole vielä varma siitä, että  oliko Sauli Niinistön tukemiseni ihan oikein. Voin pyörtää pyhät sanani kunhan asiat selkeytyvät päässäni tarpeeksi."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Vaimo ja naapurin rouva haukkui Paavo Väyrysen pataluhaksi.

On se semmoinen ketku, joita on harvassa. Hänen puheensa on "Väyrystelyä", en minä niin ole sanonut jne.jne...

Muisto Keijo Kullervo

Eiköhän ns. venäjäkauna ole jatkuvaa kotinsa, sukulaisensa ja henkensä menettäneitten omaisten keskuudessa talvi- ja jatkosodan johdosta - vieläkin.
Onneksi UKK otti lusikan kauniiseen käteensä ja huomasi tarpeeksi ajoissa, että ystävyydellä saavutetaan paljon enemmän kuin kaunaisella vihanpidolla.
Muistaakseni Urho Kaleva Kekkosen mielilause oli tällainen:
"Paras tapa päästä vihollisesta, on tehdä siitä ystävä."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 12.01.18 - klo:08:43
Eiköhän ns. venäjäkauna ole jatkuvaa kotinsa, sukulaisensa ja henkensä menettäneitten omaisten keskuudessa talvi- ja jatkosodan johdosta - vieläkin.
Onneksi UKK otti lusikan kauniiseen käteensä ja huomasi tarpeeksi ajoissa, että ystävyydellä saavutetaan paljon enemmän kuin kaunaisella vihanpidolla.
Muistaakseni Urho Kaleva Kekkosen mielilause oli tällainen:
"Paras tapa päästä vihollisesta, on tehdä siitä ystävä."

Muisto Keijo Kullervo

Keijon ensimmäinen virke ymmärtääksenii koskee nykytilaa, tällä hetkellä eläviä joissa Keijo näkee venäjäkaunaa.
Sitten hän siirtyy muutaman vuosikymmenen taaksepäin ja pohtii UKK:n toimintaa.
Mikä kaikenkattava ajatus siitä syntyy ei minulle selviä. Olisiko niin että taajuussanastossa on toimintavirhe?

Mitähän uhkaa Keijo näkee kun sanoo UKK:n tarpeeksi ajoissa huomanneen suomettumisen hyvät puolet ja YYA:n ihanuuden? Tarpeeksi ajoissa ettei...niin mitä?

Ei niin että uskoisin Keijon pystyvän vastaamaan.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

YLELTÄ https://yle.fi/uutiset/3-10020622

Minä en oikein jaksa innostua Saulin voitosta, mutta jännittää se, että kumpi on prosenteissa korkeammalla Matti vai Paavo?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä