Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 39 Vieraat katselee tätä aihetta.

jösses

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 04.08.14 - klo:18:50
Minulla on sellainen henkinen vajaus, että en kuvittele kaikkien kirjoittavan vain minulle ja vain minusta. En kuvittele tekojeni olevan kaikkien herkeämättömän tarkkailun kohteena.
Tämä tauti on vain pahentunut vuosien mittaan.

Kuuluuko taudinkuvaan myös muiden pitäminen niin tyhminä, ettei sinun provoiluviesteistäsi kävisi selvästi ilmi, milloin ne on tarkoitettu minulle?

jösses

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 04.08.14 - klo:18:00
Pätkiä Sarjastamme :

Kyllä minä mieleni niin pahoitin
...................

Lähetetty käyttäjälle: karpalo : 22.11.11 - klo:18:50 »
   
Jos sinulla on joku kontakti Ajatusmyllyssä kirjoittavaan nimimerkkiin rantasipi, välittäisitkö hänelle kiitokseni.
Häne kirjoituksensa Ajatusmyllyssä ovat just kohdallaan.

................

Kukahan lie tuollaisenkin postaillut ?

 

Kuka lie? Veikkaan jotakin asioista mitään ymmärtämätöntä. Onnistuit sentään taas lipaisemaan itseäsi.

Suti

Lainaus käyttäjältä: kromi - 04.08.14 - klo:18:56

Piti ruveta ajaan ruohoa tänään, mutta ei! Ei jaksa!
Ei se tuosta enää kasva, joten jääköön syksyyn!

Pienehkö puukasa on odottanut parempaa keliä. Muutama pölli pitäisi pätkiä - moottorisaha olisi kunnossa- ja pätkät pitäisi pieniä - halkomiskone on kunnossa.
Ei siinä menisi päivääkään. On vaan niin saatanan kuuma siinä mäellä.
Ovat odottaneen yli kuukauden, kohta teen homman parina yönä.

P.S. tämä viesti ei viittaa millään tapaa jösseen.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: jösses - 04.08.14 - klo:20:04
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 04.08.14 - klo:18:00
Pätkiä Sarjastamme :

Kyllä minä mieleni niin pahoitin
...................

Lähetetty käyttäjälle: karpalo : 22.11.11 - klo:18:50 »
   
Jos sinulla on joku kontakti Ajatusmyllyssä kirjoittavaan nimimerkkiin rantasipi, välittäisitkö hänelle kiitokseni.
Häne kirjoituksensa Ajatusmyllyssä ovat just kohdallaan.

................

Kukahan lie tuollaisenkin postaillut ?

 

Kuka lie? Veikkaan jotakin asioista mitään ymmärtämätöntä. Onnistuit sentään taas lipaisemaan itseäsi.

Älä vaan sano, että olet itse postannut sen.

Suti

Jaha, keli parani sen verran että kävin pätkimässä puut ja melkein kaikki pilkkomassakin.
Pilkkomiskone on laiskalle hieno peli.
Muutama pätkä jäi myöhemmäksi, pitää lähteä käymään kaupalla.
päivä kerrallaan


Muisto Keijo Kullervo

#3985
Saanpahan ihailla mökillämme vihreää ruohikkoa, tosin aika pitkää...
Jossain sanottiin, että kuumalla ja sateettomalla ei kannata ruohoa leikata, kun sänki ruskettuu muutamassa päivässä...

Otin vihjeestä vaarin ja ruoho on tarpeeksi kasteltuna tosi erinomaisessa kunnossa...

Puita olen klapikoneella pilkkonut, tota noin, olisiko 4 - 5 kuutiota ja viellä pari jäljellä... Poika kaateli ranta lepikkoa oikein
urakalla kesälomallaan ja sahasi pätkiksi ja minä niitä pikkuhiljaa helteen keskellä pilkon pienemmäksi...
Saunapuut kuivuvat syksyn ja talven aikaan ensi kesäksi...
Takassa täällä mökillä poltamme kartonkeja, kertakäyttöasioita ym. vastaavaa... Sähkölämmitys on keväisin ja syksyllä päällä, mutta talveksi mökki on kylmillään...

K.K.

JK. Siinäpä tarinaa, turinaa, tuokiota...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 08.08.14 - klo:12:38

Takassa täällä mökillä poltamme kartonkeja, kertakäyttöasioita ym. vastaavaa... Sähkölämmitys on keväisin ja syksyllä päällä, mutta talveksi mökki on kylmillään...

K.K.

JK. Siinäpä tarinaa, turinaa, tuokiota...

Poltatko muovisia kertakäyttöastioita myös ?

n. 35  vuotta sitten polttelin keskuslämmityskattilan pesässä(kun sain  ihan ilmaiseksi) erilaisia lastulevynkappaleita, tuli laitettua pesään joskus liikaakin.

Siinähän oli sitä palavaa liima-ainesta mukana.

Kyllä tuli niin kuuma prasu, että meinasin polttaa koko kiinteistön. Ei vaiskaa, ei siinä mitään vaaraa ollut, mutta en silti suosittele, vaikka joku saisi puusepänteollisuuden levyjätteitä ilmaiseksi, niin kannattaa tarkkailla tilanteita niitä poltellessa.

risto


Mökillä poltan kaikki kertakäyttöastit ja ruokakääreet ulkona teräspöntössä. Jos polttaa hellassa kertakäyttöastioita, ruoasta jää hellaan palaneen jätteen haju. Saunan pata taas pikeentyy jos siellä polttaa maitotölkkejä ja muovia ja niistä myös syntyy jäteuunin haju.

Muisto Keijo Kullervo

#3988
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 08.08.14 - klo:13:17
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 08.08.14 - klo:12:38

Takassa täällä mökillä poltamme kartonkeja, kertakäyttöasioita ym. vastaavaa... Sähkölämmitys on keväisin ja syksyllä päällä, mutta talveksi mökki on kylmillään...

K.K.

JK. Siinäpä tarinaa, turinaa, tuokiota...

Poltatko muovisia kertakäyttöastioita myös ?

n. 35  vuotta sitten polttelin keskuslämmityskattilan pesässä(kun sain  ihan ilmaiseksi) erilaisia lastulevynkappaleita, tuli laitettua pesään joskus liikaakin.

Siinähän oli sitä palavaa liima-ainesta mukana.

Kyllä tuli niin kuuma prasu, että meinasin polttaa koko kiinteistön. Ei vaiskaa, ei siinä mitään vaaraa ollut, mutta en silti suosittele, vaikka joku saisi puusepänteollisuuden levyjätteitä ilmaiseksi, niin kannattaa tarkkailla tilanteita niitä poltellessa.


En polta takassa kuin kertakäyttölautasia ja paperimukeja...
Meillä On mökillä jätteenkeräysastiat jotka tyhjennetään kerran kuukaudessa... Niihin laitamme kaiken muovijätteen ja kaiken muun kertyneen roinan.. Biokompostori on johon laitamme biokäymälän jätteen... Järjestys On biokäymälä, siitä biokompostoriin ja sen jälkeen kun on maatuneet kunnolla kompostoriin ulos josta ajastaan kurpitsa penkkien  lannoitteeksi...

K.K.

PS. Hyvin toimiii, kun biokompostorin lämpötila lienee jotain 40 astetta juuri nyt... Ai niin... Viemme kaiken metalliromun niille merkityille paikoille S-marketin metallinkeräysastiaan...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä