Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

#4300
Lainaus käyttäjältä: Juha - 22.08.14 - klo:16:11

Milloin on kukakin äänessä väärällä tavalla. Häpeäisit, Karpalo.

Minäkö vähäväkinen äänessä ?

Muistatko miten vietän päiväni ? Aina vaan on puuhaa ja tekemistä.

No, tänään olen kyllä ihmetellyt yhden vuokralaisen vuokranmaksukyvykkyyttä ? Pitäisikö hävetä häntä, vai Kelaa, tai Sossua ?

No, katellaan, ei mittään väliä, asutetaan taas välillä ilmaiseksi ihmisiä. Täällä siitä ei tule säälipisteitä, ei, kaikki mikä sinulla on, kuulunee myös toiselle.

Et saisi edes ajatella omilla aivoillasi, voi sentään Juhaa, miksi olet niin töpperö ?

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 22.08.14 - klo:16:16

Kunhan saan taas rahaa riittävästi, niin pistän sen Ketjureaktion pystyyn.


Tee se !

Ota halpakorkoista lainaa jostakin. Tee ja toteuta unelmasi, niin minäkin olen tehnyt, samoin monet muut. Ties vaikka kuinka kova suksee lähtee saiteiltasi, siis jos pyrit olemaan itse hieman taustammalla.

Tee pesäero KM:iin, hän on hieman pahansuopainen egoisti, omasta mielestään hauskoja postaava, mutta takaapäin kyttäävä, naurettavanoloinen kyräilijä ja sinun kaikkien aikojen "Ajatusmylly"-foorumiesi tuhoaja Number One. Tunari, mikä tunari.

Semiä vaan !!

Juha


Karpalo.

Ihan vain kysyisin sulta, että onko sulla kivaa, kun joka käänteessä mieleesi tulee raha ja talouskysymykset? Painavatko taloushuolet, tai ovatko ne sun mielessä jossain määrin ylikorostuneita?

Voitte vastata kysymykseen ihan omin sanoin.

Kremppamestari

Saitteja on järjetöntä enää availla, ne on jo nähty. Futisfoorumilla oli vinkkejä, miten sisustetaan poikamiehen brenkuttelu- ja spämmäysluola. Se on Juhan juttu.

Juha


Oma saitti kannattaa avata. Missään ei voi käsitellä omia juttuja yhtä hyvin. Kirjoittaminen on minulle ainakin ihan kiva harrastus.

Avaan sen Ketjureaktion ehkä vielä tämän vuoden puolella. Sisältöä voi nähdä vain jos kirjautuu. Näin kirjoituksia seurailee vain ne, ketkä ovat niistä aidosti kiinnostuneita. Yleisesiintyminen ei kiinnosta, jos käsittelee vähän kaikenlaista.

Saitin pystytys on ihan helppoa ja kiva on harrastus, jos osaa tekniikan. Siinä yhdistyy softa ja muu. Mulla on mielessä ihan hyviä ideoita. Kunhan ehtisi toteuttaa ...

Perusjuttu on toki ihan kirjoittelu, oli se bloggausta tai muuta keskustelua. Voi toki osallistua esim tänne, mutta vain oppimismielessä. Muualle ehkä muista syistä.

Ja reaali ehkä kuitenkin tärkeimmäksi.


Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 22.08.14 - klo:18:57
Saitteja on järjetöntä enää availla, ne on jo nähty.


Mielenkiintoa on monissa aiheissa, jos vain joku kokee samoin. Ei keskustelu ja kirjoittelu mitään tämän ihmeempää ole, mutta se riittää hyvin.

Minä en ainakaan tarvitse mitään erityisempää motiivia kirjoitteluun. Mitään tämän ihmeempää ei tartte. Jos on aktiivisuutta sopivasti, niin paljon voi löytyä kaikenlaista kivaa.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 22.08.14 - klo:18:34

Karpalo.

Ihan vain kysyisin sulta, että onko sulla kivaa, kun joka käänteessä mieleesi tulee raha ja talouskysymykset? Painavatko taloushuolet, tai ovatko ne sun mielessä jossain määrin ylikorostuneita?

Voitte vastata kysymykseen ihan omin sanoin.

Talous tietääkseni pyörittää maailmaa.

Juuripa äsken ihmettelit itse, että jos saisit rahnaa, niin tekisit jotakin....?

Ei kuule sitä rahnaa mistään taivaista tipu. Eikä Kelallakaan ole valtuuksia rahoittaa/lainoittaa asiakkaittensa päähänpistoja, esim. fooruminperustamista. Pankkiin pitää mennä nöyrästi lippalakki kourassa.

Ja jos nyt menet Kelalta kyselemään ennakkorahaa jostakin Foorumiasiasta, niin älä mainitse Kremppamestaria ainakaan nimeltä. Siihen nimittäin tyssäävät siellä heti, kuullessaan sen nimen.

On se niin kuuluisa kautta koko raihnaisesti spämmäilevän maailman.

Kremppamestari

Eiköhän näkkäri aukea viikon päästä. Palataan kaikki sinne ja pistetään hösseliksi. Vanhassa vara parempi. Juhailu näkkärillä on mieletöntä äksonia.



karpalo

#4308
Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 22.08.14 - klo:19:32
Eiköhän näkkäri aukea viikon päästä. Palataan kaikki sinne ja pistetään hösseliksi. Vanhassa vara parempi. Juhailu näkkärillä on mieletöntä äksonia.


Meinaat, että Juha tässä vähän treenailee ennen varsinaisen kauden alkua ?

Ootko ite siellä sitten sen lakeija, tai sit jonkun asteen vastaväittelijä ?

Juha


Ei Näkkärillä voi olla kuin rajoitetusti. Eli on ihan marginaalimahdollisuus osallistua, jos ajattelee omaa osallistumistyyliä ja osallistumisaktiviteettia.

Ainoa mahdollisuus itselleni on oma mesta. Surullista, mutta totta.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä