Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 23 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 25.08.14 - klo:09:08
Perun kaikki puheeni siitä, että Saksa oli ainoa joka otti opikseen viime sodista, eikä ole sen jälkeen sekaantunut maailman selkkauksiin.
Nyt Saksakin muutti käytöstään ja aseistaa konfliktialuetta Lähi-Idässä. Vieläkään ei ole opittu, että Lähi-Itään ei kannata viedä aseita, eikä yrittää siellä vallankumousta demokratian nimissä.
Tilanne menee vain entistä pahemmaksi ja ääriliikkeet voimistuvat, kun valtioiden hallintoa heikkenetään. Syntyy ikuinen väkivallan kierre.


Totta turiset...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Juha

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 24.08.14 - klo:18:14
Juha. Kirjoitat avoimesti motiivistasi, eikä tuo ole huumoria saatikka satiiria tähän astisen kokemukseni perusteella.  Huom.: tämä ei ole suojeluviesti Rrapen puolesta, hän pitää itse puolensa.


Annat Rapen ja THL:n tölviä muita, mutta et suojaa tölvittäviä mitenkään. Ja kiusaamista vastaan ei saisi edes itse toimia.

En minä tuota huumorina ota. Ei ole sen arvoista.


Olen kertonut, että annan systemaattisesti takaisin jos Rape ja THL vain jatkavat perinteistä toimintaansa. Muuten voivat minusta olla hyvin rauhassa.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 25.08.14 - klo:10:59
Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 24.08.14 - klo:18:14
Juha. Kirjoitat avoimesti motiivistasi, eikä tuo ole huumoria saatikka satiiria tähän astisen kokemukseni perusteella.  Huom.: tämä ei ole suojeluviesti Rrapen puolesta, hän pitää itse puolensa.


Annat Rapen ja THL:n tölviä muita, mutta et suojaa tölvittäviä mitenkään. Ja kiusaamista vastaan ei saisi edes itse toimia.

En minä tuota huumorina ota. Ei ole sen arvoista.


Olen kertonut, että annan systemaattisesti takaisin jos Rape ja THL vain jatkavat perinteistä toimintaansa. Muuten voivat minusta olla hyvin rauhassa.


Yhdyn edelliseen kertomistapaan koko sydämestäni...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Kostajapartio Juha ja K.K. - siunausta teille.
päivä kerrallaan

Kremppamestari

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 25.08.14 - klo:13:09
Kostajapartio Juha ja K.K.

Ja Kremppa! Rakastan kostoretkiä. "Parasta elämässä on ajaa takaa vihollista, tappaa heidät ja kuulla heidän naistensa valitus"


Juha

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 25.08.14 - klo:13:09
Kostajapartio Juha ja K.K. - siunausta teille.


En pyri kostoon. Kosto on inhimillistä, joten kostottomuutta ei voi koskaan täysin taata.

Muutenkin, puolustaminen tulkitaan aktiivisesti kyseenalaiseksi. Yleensä se röyhkeämpi osapuoli yrittää tulkita kaiken kyseenalaiseksi, jolloin voi käyttää sitä syynä johonkin lisävyörytykseen.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Juha - 25.08.14 - klo:16:43
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 25.08.14 - klo:13:09
Kostajapartio Juha ja K.K. - siunausta teille.


En pyri kostoon. Kosto on inhimillistä, joten kostottomuutta ei voi koskaan täysin taata.

ei ainakaan jos lupaa antaa systemaattisesti takaisin. Kukas sitä lupauksiaan pettämään.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 25.08.14 - klo:16:43
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 25.08.14 - klo:13:09
Kostajapartio Juha ja K.K. - siunausta teille.


En pyri kostoon. Kosto on inhimillistä, joten kostottomuutta ei voi koskaan täysin taata.


Juha, voisitko mennä välillä ulos jäähdyttelemään, taikka jotakin.

Otappas tippakeppi mukaan, sade saattaa yllättää, kyllä kai se on jo selvinnyt foorumilla kuinka tohkeissasi olet saatuasi "siedätyshoitoa"

Juha

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 25.08.14 - klo:17:30
Lainaus käyttäjältä: Juha - 25.08.14 - klo:16:43
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 25.08.14 - klo:13:09
Kostajapartio Juha ja K.K. - siunausta teille.


En pyri kostoon. Kosto on inhimillistä, joten kostottomuutta ei voi koskaan täysin taata.

ei ainakaan jos lupaa antaa systemaattisesti takaisin. Kukas sitä lupauksiaan pettämään.


Kosto on eri asia.

Oma tarkoitukseni on, että kun joku yrittää tarjota pahaa oloa perusteettomasti, niin ei anna tähän mahdollisuutta, vaan pyrkii lannistamaan negatiivisen aloitteen tekijän. Tässä voi käyttää ignoroinnin lisäksi ihan samoja aseita kuin mitä on hyökkääjä itse käyttänyt.

Itsepuolustus on tärkeä osa tervettä kanssakäymistä.

kromi

En tiedä pitäisikö sanoa, mutta menköön.

Luuletko sinä Juha, että muut ovat aidosti sotaretkellä kanssasi, vai voisiko olla kyseessä huomattavasti hauskempi ajanviete?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä