Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 52 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo


Jaa a, vai niin.

Minulla oli viiden vuoden kirja/ kalenterinomainen, johon kirjasin  päivittäisiä tapahtumia, kuten säätiedot, erikoiset uutiset, suuret tapahtumat maailmalla ja omassa piirissä jne.

Se tuli täyteen viime vuonna. Kun en löytänyt kaupoista enää samanlaista, niin annoin olla.

Katsotaan taas ensi vuoden alusta, josko alkaisi innostaa tuollaisen pitäminen.

sniper

Sanotaan jotta: Omena päivässä pitää lääkärin loitolla, että sipuli päivässä pitää jokaisen loitolla.
- Seinäkirjoitus

Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Juha

Lainaus käyttäjältä: sniper - 01.09.14 - klo:10:25
Sanotaan jotta: Omena päivässä pitää lääkärin loitolla, että sipuli päivässä pitää jokaisen loitolla.
- Seinäkirjoitus


Erittäin hyvä juttu. Toteutuisipa laajasti!

Ehkä tuon voisi ottaa yleiseksi tavoitteeksi. Sipulin rouskuttajissa on tulevaisuus.

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Juha - 01.09.14 - klo:10:55
Lainaus käyttäjältä: sniper - 01.09.14 - klo:10:25
Sanotaan jotta: Omena päivässä pitää lääkärin loitolla, että sipuli päivässä pitää jokaisen loitolla.
- Seinäkirjoitus


Erittäin hyvä juttu. Toteutuisipa laajasti!

Ehkä tuon voisi ottaa yleiseksi tavoitteeksi. Sipulin rouskuttajissa on tulevaisuus.

No jaa... jos sipuli pitää kaikki loitolla, niin lisääntyminen on hankalaa ja ennen pitkää ihmiskunnalla ei ole tulevaisuutta.

(pahoittelut kyynisyydestäni)

Juha

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - 01.09.14 - klo:12:28
No jaa... jos sipuli pitää kaikki loitolla, niin lisääntyminen on hankalaa ja ennen pitkää ihmiskunnalla ei ole tulevaisuutta.


Najaa.

Kohtalous yhdistäisi. Pakettia voisi syntyä, tosin ei millä ehdoilla tahansa.

Mielenkiintoista on minusta juuri se, mihin voidaan oikeasti sitoutua niin, että se linja myös kestää. Muu on oikeammin aika turhaa pitempiaikaisempana, vaikka sitä vankkuutta halutaankin viestiä millä vain.


Juha


KM on näreissään jostain, mutta ei osaa oikein hahmottaa tai ilmaista sitä, missä mulla viiraa.

No, olen sanonut pitäväni asemattomuuden ideasta. Virtaa paljon paremmin jos virta ei ole täysi isoja kokkareita tai ettei se ole kokonaan jäässä.

Juu, ehkä olen itse asemattomuuden ideoita niin täysi, että toimin sen pohjalta, vaikka asematon en ole, vaan verta ja muuta mössöä. Kun persettä polttaa, hakeudun kyllä sopivampaan asemaan. Ja sen osaisin tehdä jopa yllättävänkin hyvin. Joissain tapauksissa rivakkuus ei sitten varmaan ihan toteutuisi samalla tehokkuudella.

No, jos se oli tuota.

Kremppamestari

Lainaus käyttäjältä: Juha - 01.09.14 - klo:12:52
KM on näreissään jostain, mutta ei osaa oikein hahmottaa tai ilmaista sitä, missä mulla viiraa.

Olet nynny paska, joka jaottelee asioita sellaisiin, joihin muka voi vaikuttaa ja muka ei voi vaikuttaa. On muuten tavallinen piirre nynnyissä paskoissa, jotka eivät oikeasti uskalla asettua poikkiteloin yleisen mielipiteen kanssa. Erittäin helppo keino pettää itseään ja valitettavasti myös muita.

Juha

#4477
Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 01.09.14 - klo:13:07
Olet nynny paska, joka jaottelee asioita sellaisiin, joihin muka voi vaikuttaa ja muka ei voi vaikuttaa.


Luulen että olen ihan vain kieroilija.

Mahdottomuudet ei tällaisia hulluja saa luopumaan tavoitteistaan. Tavoitteita ei edes tarvitse olla kristallisena, ja silti niistä pidetään huolta, vaikka näyttäisi toiselta.

Äh, sä oot aika yksitotinen tunari, KM. Tai sitten sulla on vielä ton lisäksi kauhea EGO. Mitäs väliaikaistappioista ja myönnytyksistä.

Juu, varmaan on itsepetostakin jonkin verran mukana. Sä ootkin Pensortyyppinen kovis. Ei sekään ole mikään kehun arvoinen tila.

THL tiedottaa

.
Huoh ... eikö se perhanan näkkäri auennutkaan ...

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Juha - 01.09.14 - klo:13:16
Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 01.09.14 - klo:13:07
Olet nynny paska, joka jaottelee asioita sellaisiin, joihin muka voi vaikuttaa ja muka ei voi vaikuttaa.

Luulen että olen ihan vain kieroilija.


Luulet?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä