Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Onko Tiistain profiilikukkanen metsätähti? Lakeuden tyttärelle sopisi mielestäni paremmin

pelto-orvokki. Aika kaunis kukkanen sekin on, vai mitä?

Amanda

On se metsätähti, pieni kukkanen, jonka päälle tallailee metsässä huomaamattaan! Leikkasin viime kevään Kalevan lukijankuvasta, jonka oli rosvonnut koneelleni talteen.

Oikeastaan olen ollut nettielämäni alusta asti niittyleinikki (jo 15 v.) ,  aika pieni.  Orvokki ei oikein puhuttele, liian.. ?

Ai niin, ennenkuin kuin näin ne "lakeudet" ihmettelin, että miten niin Pohjanmaalla olisi lakeuksia. Kun kotiseutu on täynnä pieniä järviä ja kukkuloita ja jopa kaksi, joita "vuoriksi" kutsutaan,, "Pohjanmaan helmi".

Oma kolibrisi on aika pieni, sitä voisi koittaa vähän käsitellä, että näkyisi paremmin, saako kokeilla? :)

Muokkaus;
Netti on pullollaan kuvia ja jos niistä leikkaa palasen avatarikseen niin ei ole edes kummoinen rikos. Googlen kuvahakuun vaan "kolibri pictures", jos itselläsi ei ole kuvankäsittelyohjelmaa niin lähetä privalla linkki!

Juuli Hukkaskukka

.
Ei tässä paljon miettimistä. Huomenna on . Hukkasella. Aloittaa uuden telkkarin viritystyön.
Mihinkähän minä menisin...
ennakkokuvaa...
.
reino & aino hukkanen

Amanda

Metsätähti ei tuntunut itsellenikään sopivaksi, vaikka oli niin kaunis kuva. Laitoin vanhan tutun hassun puun, johon ihastuin heti kun näin, alkujaan (ilmainen) E-kortti.

Mutta hiihtolomista vielä. Kalevassa on kolumni ja humanistihan se Esmerkixkin on!

Lainaa

Humanistit valtaavat Lappia

Kilometrien jonot kiiltäviä autoja suksilaatikot katoillaan virtaavat viikonloppuisin pohjoiseen. Hiihtolomakohteet vetävät entiseen malliin.

Mutta venäläisiä ei näy –  ei ainakaan toistaiseksi. Heille myönnettiin alkuvuodesta viisumeita Suomeen yli 60 prosenttia vähemmän viime vuoteen verrattuna. Rajanylitykset vähenivät 30 prosenttia. Venäläisten yöpymiset laskivat yli 40 prosenttia. Eniten venäläiskato näkyy etelässä sekä Kainuussa....

Muisto Keijo Kullervo

"Vaikuttaa siltä, että kaikki eivät osaa 'lukea' sitä', mitä porvatit ja sosiaalidemokraatit kirjoittavat? Vähän kuin eräs henkilö joka piti englanninkielistä viikkolehteä hyppysissään vaikka lehti oli väärinpäin kädessään. Musta tuntuu onkin paras dokumentti nykyisten vaalliasiantuntijoiden argumentoinnissa. Ja niillähän mennään, valitettavasti porvarihallituksen nimeen, pelkään."

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

.
Joo . Täältä saa hyviä neuvoja kuinka luetaan ja kirjoitetaan. Mä opin sen homman 60 v sitten.

Suti

siksipä Rrapen lausumat ovatkin niin rauhallisia ja tyyniä.
Näyttää siltä että mitä myöhemmässä iässä ihminen on oppinsa oppinut ja oivalluksena tehnyt, sitä fundamentalistisempi on jutuissaan, sitä tomerammin julistaa ja todistaa sanomaansa.
päivä kerrallaan

Amanda

Viaton kysymykseni saisiko vähän muokata Esmerkixin avataria pilasi heti hänen oman ketjunsa!  >:(

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 19.04.15 - klo:13:28

Viaton kysymykseni saisiko vähän muokata Esmerkixin avataria pilasi heti hänen oman ketjunsa!  >:(

No nyt se on vähän isompi. Onko parempi?
Hummingbird-kuvia on miljoonia netissä ja vielä free downloads, ei tule pulaa, eivätkä maksa mitään. Haluan, että minun lintuni on juuri tuon värinen ja sit sen nokka ei saa olla tyrkättynä minnekään, ainakaan syvälle. ;D

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 19.04.15 - klo:12:56
.
Joo . Täältä saa hyviä neuvoja kuinka luetaan ja kirjoitetaan. Mä opin sen homman 60 v sitten.

Olet siis n. viisi vuotta vanhempi kuin Vladimir Putin.

Minä taas avaudun sen verran, että olen tasan kymmenen vuotta vanhempi kuin maailman rikkain mieshenkilö.

Nopsaan on äijä hankkinut mammonaa.

Katupoikana Leningradin aikoina ollessaan ei poika rukalla ollut taskussaan kuin ruplan puolikas ja polvensa ruvilla.

Ja sitten sanotaan vielä, että Amerikka, siis se USA, se se on valtio jossa yritteliäs ihminen menestyy parhaiten??

Venäjä näyttää kaikin puolin tuossakin suhteessa kiilaavan edelle, menestyminen/rikastuminen siellä suunnalla saattaa olla ällistyttävän vauhdikasta ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä