Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 68 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 20.04.15 - klo:16:14

Höpöö höpööö.
Demareilla ei ole ainuttakaan talousadiantuntijaa, joilla oikaistaan Suomen talouden lasku.
Kokoomuksessa on useita talousalan osaajia nyt edustajana.

Demarien osaamiset on nähty ja sillä sipuli. Tyhjäksi puristetusta sitruunasta ei tule mehua.

Olihan demareilla oikein kansainvälinen asiantuntija, Jutta Urpilaisen löytö Ruotsista, joka pomppasi kokoomukseen ja sieltä eduskuntaan.
Juhana Vartiainen - siinä oiva valtiovarainministeri.

Ukrainan sota Suomessa pitää lopettaa just heti. K.K. hoitaa.
Nato jäsenyyshakemus sisään heti. Putin tietysti alkaa murjottaa, mutta K.K. käy juttelemassa asiat kuntoon.
Arkistointi hoitunee taajuussanaston antamalla kokemuksella.
päivä kerrallaan

risto

Olen vakavasti sitä mieltä, että KK jättää rauhaan hallituksen muofostamisen, Naton ja Ukrainan. Ei kenenkään hermot kestä tuota paasaamista.

Sysissä ja sepissä vikaa....  Niin tai on menty hakoteille, ja pyy ei mee pivoon.

Niin metsä vastaakun sinne huutaa. Onko huutajat loppu vai mikä?

Parempi että vaarilla viiraa kuin vaaksa vaaraa.

Mies menee vaikka läpi harmaan kiven, mutta kun ei, niin ei sitten.

Suti

No niin, nyt kun K.K.:lle on saatu asialliset hommat, puhutaan vaaleista.

Kiinnitti huomiota kun pari ulos jäänyttä julkkista ihmetteli etteivät päässeet sisään vaikka kampanja oli niin hyvä.
Siis ihmisten kuvitellaan äänestävän ehdokasta siksi että tämä kampanjoi niin hyvin, ts. mainostaa itseään niin hyvin. Että valitaan joku neljäksi vuodeksi päättämään yhteiskunnan asioista vain sillä perusteella että kampanja oli hyvä. Tai että tyyppi osaa laulaa tai sillä on tukka hyvin.

Alan kyllä ymmärtää muutamia sisään päässeitä ehdokkaita- tai siis miten he ovat tulleet valituiksi.
päivä kerrallaan

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Suti - 20.04.15 - klo:18:35

Kiinnitti huomiota kun pari ulos jäänyttä julkkista ihmetteli etteivät päässeet sisään vaikka kampanja oli niin hyvä.
Siis ihmisten kuvitellaan äänestävän ehdokasta siksi että tämä kampanjoi niin hyvin, ts. mainostaa itseään niin hyvin. Että valitaan joku neljäksi vuodeksi päättämään yhteiskunnan asioista vain sillä perusteella että kampanja oli hyvä. Tai että tyyppi osaa laulaa tai sillä on tukka hyvin.

Alan kyllä ymmärtää muutamia sisään päässeitä ehdokkaita- tai siis miten he ovat tulleet valituiksi.

Millä perusteella itse valitsit ehdokkaasi, jota äänestit? Käytitkö vaalikonetta?

Juuli Hukkaskukka

.
Olisikohan samat seuraukset jos  vain entten.. tentten.. teelikamentten.. ::)
.
reino & aino hukkanen

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 20.04.15 - klo:19:03

Millä perusteella itse valitsit ehdokkaasi, jota äänestit? Käytitkö vaalikonetta?

Joo, vaalikone oli tosi valaiseva. Jonkun erittäin älykkään henkilön keksimät kysymykset, kuten "oletko kissa- vai koiraihminen" ja syötkö kotiruokaa vai einestä". Taisi olla Iltalehden vaalikone.  ;D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Suti

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 20.04.15 - klo:19:03

Lähtökohtana oli puolue. En voisi kuvitellakaan äänestäväni tiettyjä puolueita.
Ehdokas oli tunnettu. Hänen puheitaan ja tekemisiään olen seurannut pitemmän aikaa.

Itse asiassa ihmettelin tuossa loppuviikosta miten vähän ko. ehdokkaan mainoksia olen nähnyt, tietysti puolueen yhteismainoksessa mutta en henkilökohtaisia mainoksia. Numero piti vielä kopissa tarkistaa, en muistanut varmasti.
Läpi pääsi.

Kokeilin vaalikonetta, mutta sen ehdottamat puolueet olivat aika lailla väärin. Tai sitten minulla on väärä käsitys valitsemani puolueen ajattelusta.
päivä kerrallaan

karpalo

.......

Minä olen miettinyt Mikko Alatalon äänestäjiä. Poitsu pääsee sisään aina vaan.

Siniset silmälasit ja hyvä kampajointi.

Posiella

Kiinnitin huomiota eilen siihen, että hän kommentoi Suomen huonossa kunnossa olevia teitä ja sitä, miten se haittaa teollisuuden kuljetuksia ja kaikkia niitä, jotka joutuvat olemaan työnsä puolesta tien päällä. Ehkäpä hän on lähellä äänestäjien todellisia huolia, eikä vain piiperrä kehä kolmosen sisällä. Tiedä häntä, mutta tuli vaan mieleen, kun näin eilen telkusta.

Posiella

Muuten, onko Juuli käynyt ottamassa botoxia, kun näyttää vahanukelta...?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä