Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 26 Vieraat katselee tätä aihetta.

sniper

Lainaus käyttäjältä: JuhaSamy - 07.07.13 - klo:17:35
Eskimo olen minä sillä saitilla.

Ei voi mittää ... Se on debattia se.

Enpä tuota tiennyt, mutta ei se olisi muuttanut näkökantaani silti, no jos jotain kuitenkin raottaisin niin mun mielestän aivan liian pitkiä riipustuksia näky olevan, mutta jatka silti älä anna mun häiritä!
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

AveLazio

rapella on epä-älyllinen päivä, hmm, mutta nauti siitä nyt kun ei kukaan ole näkemässä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

#2232
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 06.07.13 - klo:16:36
Tuntuu siltä, Rrape kulta, että yrität ylpeillä sillä, että et osaa englantia. Hmm. Ei se kuules ylpeilynaihe ole. Mutta älä tuota puutettasi häpeäkään. Jooko. Ole reippaalla mielellä vaan! En minäkään tiedä paljoakaan mehiläisistä........... ;)

Musta tuntuu, että muistaakseni Rrape olis asustellut Leicesterissä jonkin aikaa ja hälle olis sieltäkin käsin jäänyt paikallista aksenttia.
Ave, kun diggaat jalitsua, niin omasta mielestäni ainakin Leicester on verrattain hyvää jalkapalloa pelaava joukkue Englannissa:

http://www.lcfc.com/

Look at Team, so you can see, TYRNEVÄN NÄKÖISTÄ PORUKKAA, "Lestössä" ei helposti anneta pisteitä visitöreille !!

Onkohan tuo maalivahti, siis Kasper Schmeichel, tämän miehen poika? Lähdin miettimään ja kyllä näin oli.



Siis kuvassa olevan Peter Schmeichelin
------------------

Namn, Kasper Peter Schmeichel ... Position, Målvakt. Tidigare klubbar ... Han är son till Manchester Uniteds före detta stormålvakt Peter Schmeichel. Kasper ...

-----

http://fi.wikipedia.org/wiki/Peter_Schmeichel

--------

Ammatti periytynyt isältä pojalle, näyttävät ulospäinkin hyvin samankaltaisilta.

sniper

#2233
Täällä meillä on ollut niin helvetin hieno ja aurinkoinen päivä jotta kaljakin on tehnyt kauppansa.
Pistänpä sneep'ille tarun joka purkissa seisoo sweduksi katotaan josko selviää:

Inget tjafs, inga konstigheter, bara en god öl. Panimo on Spendrups!

Niin ja sopii muittenkin koittaa tää on muuten helppo meille jotka täällä budjaamme.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

karpalo

#2234
Lainaus käyttäjältä: sniper - 07.07.13 - klo:20:06
Täällä meillä on ollut niin helvetin hieno ja aurinkoinen päivä jotta kaljakin on tehnyt kauppansa.
Pistänpä sneep'ille tarun joka purkissa seisoo sweduksi katotaan josko selviää:

Inget tjafs, inga konstigheter, bara en god öl. Panimo on Spendrups!

Niin ja sopii muittenkin koittaa tää on muuten helppo meille jotka täällä budjaamme.

Va e TJAFS, för nånting ?

Melko vanha Bryggeriet:

http://www.google.fi/search?q=spendrups&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=jKLZUcyQMMKA4gTMh4HQDA&sqi=2&ved=0CFQQsAQ&biw=911&bih=446





sniper

Lainaus käyttäjältä: sneep - 07.07.13 - klo:20:14
Va e TJAFS, för nånting ?

Tässä muutamia synonyymejä sanalle tjafs:  (vard.)  dumheter, tomt prat, snack, larv, trams, flams, slams, tjabbel, strunt, struntprat, smörja; krångel, strul.
Valita voi tässä tapauksessa minkä vaan noista koska ne tarkoittavat suurinpiirtein samaa asiaa kuin tjafs tekee. Mutta mä sanoisin suomeksi ei mitään paska puhetta, eikä omituisuuksia, vain hyvää olutta.
Noin sen kääntäisin jos keskustelisin jonkun kanssa ja lukisin mitä purkissa seisoo.

Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: sniper - 07.07.13 - klo:20:31
Lainaus käyttäjältä: sneep - 07.07.13 - klo:20:14
Va e TJAFS, för nånting ?

Tässä muutamia synonyymejä sanalle tjafs:  (vard.)  dumheter, tomt prat, snack, larv, trams, flams, slams, tjabbel, strunt, struntprat, smörja; krångel, strul.
Valita voi tässä tapauksessa minkä vaan noista koska ne tarkoittavat suurinpiirtein samaa asiaa kuin tjafs tekee. Mutta mä sanoisin suomeksi ei mitään paska puhetta, eikä omituisuuksia, vain hyvää olutta.
Noin sen kääntäisin jos keskustelisin jonkun kanssa ja lukisin mitä purkissa seisoo.



OK. Selkis, tommosta jotakin aattelinkin, muistelen sellaista verbiä kuin "Tjata", jolle yksi suomennos voisi olla, että "puhua pajattaa"

Onkohan tjata, siis kantasana TJAFS:lle ?

Amanda

#2237

Huh, nyt ehti taas tännekin.. oli melkein unohtunut koko paikka.. että mikä outo maa.
En ole vielä foorumia lukenut siksikin, kun on tullut noin paljon viestejä.

Täällä vielä jutellaan ja hyvä niin.. onko ollut hellettä..  meillä on yllättävän hienot ei-niin-kuumat ilmat, siinä 30 asteen paikkeilla keskipäivällä, kun tavallisesti tähän vuodenaikaan on paljon kuumempaa ..ainakin ajoittain.


Esmerkix



Minun pationi näyttää tuollaiselta... Mahtavat maisemat. Haluaisin yöpyä makuupussissa tuolla ylätasanteella... joskus kauniina kesäyönä :D.

sniper

Lainaus käyttäjältä: sneep - 07.07.13 - klo:20:43
OK. Selkis, tommosta jotakin aattelinkin, muistelen sellaista verbiä kuin "Tjata", jolle yksi suomennos voisi olla, että "puhua pajattaa"
Onkohan tjata, siis kantasana TJAFS:lle ?

No tuo tjata on taas suomeksi mun mielestäni joko nalkuttamista tai jankuttamista. Joten ei se kait oikein sitä ole.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä