Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 104 Vieraat katselee tätä aihetta.

Outomaa

Täältä katoaa jatkuvasti ja runsaasti viestejä, näköjään, kun yksin juttelu ei tunnu kivalta..

Tuossa juuri luin maailman seksikkäimmistä ihmisistä vuonna 2013, mutta ei outomaalaisetkaan paljoa jälkeen jää.. parhaina päivinään  :D

Klikka kuvaa:
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juha

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 03.10.13 - klo:19:18

Täältä katoaa jatkuvasti ja runsaasti viestejä, näköjään, kun yksin juttelu ei tunnu kivalta..

Siis, että poistaako joku viestejään?

Outomaa

Joo, ne menee punkkeriin roskakoriin (Lexan idea).
Ei näy kuin ylläpidolle, ei edes rivimodelle, jos niitä taas olisi :)

Kirjoittelemisiin!  Olen itse vielä reissussa, mutta kohta taas arjessa ja netissä enemmän.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 02.10.13 - klo:21:07

Missä kaikki on?
On ollut kiirettä, ainakin minulla. Lauantaina viimeinen tentti. Ja lopputyö aloitettu. Täältä ei paljoa piristystä saa. Parempi pysytellä pois vielä. Ulkona on niin hienot ilmat ja maailmassa paljon muutakin mielenkiintoista touhua.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

.
Ulkona!
Voi kuunnella suden ulvontaa, nähdä huuhkajan ja vaan istuksia mättäällä.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Posiella

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 04.10.13 - klo:07:29
.
Ulkona!

Niin ja ihailla luontoa, joka on todella kaunis tänä syksynä ja oli viime kesänä. Puutarhassa ruusut kukkivat ja perennat ovat vielä kauniita, eikä sellaista märkää limaa kuin muina syksyinä. Yleensä lokakuu ja marraskuu ovat synkkiä ja alakuloisia kuukausia, mutta tänä syksynä ainakin lokakuun alku on upea. Yritän tässä keskittyä huomiseen tenttiin. Jos minulle viime syksynä olisi joku sanonut, kun mietin, että mistähän saisi selville, että mitä 20 vuotta sitten kesken jääneestä maisteritutkinnosta puuttuu, että nyt vuoden päästä teen viimeistä tenttiä, niin en olisi uskonut. Tässä iässäkin voi näköjään tehdä mitä vain. Turhaa puolustella, ettei vanhempana muka pystyisi enää opiskelemaan. Väitän, että se on työ-, ja elämänkokemuksen takia jopa helpompaa. Ja on ollut tosi virkistävää päivittää omat tietonsa 2010-luvulle. Hieman hirvitti, että koulutus oli muuttunut englanninkieliseksi, mutta hienosti meni. Gradu pitää vielä vääntää englanniksi, mutta en varmaan osaisi sitä nyt suomeksi tehdäkään, kun kaikki opiskelu on ollut englanniksi ja kaikki kirjallisuus ja lähteet ovat englanniksi. Lisäksi olen tässä viimeisen neljän kuukauden aikana seljättänyt - ainakin toistaiseksi -kuolemanvaarallisen sairauden, joten sellaisia kuulumisia sinne teille, jotka mietitte, että oiskohan tänään kiva päivä ja elämisen arvoinen päivä vai ei. :)

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Ei tänne kukaan täysjärkinen kirjoittele, pidän siis tauon. - 04.10.13 - klo:10:42
.
Ulkona!

Niin ja ihailla luontoa, joka on todella kaunis tänä syksynä ja oli viime kesänä. Puutarhassa ruusut kukkivat ja perennat ovat vielä kauniita, eikä sellaista märkää limaa kuin muina syksyinä. Yleensä lokakuu ja marraskuu ovat synkkiä ja alakuloisia kuukausia, mutta tänä syksynä ainakin lokakuun alku on upea. Yritän tässä keskittyä huomiseen tenttiin. Jos minulle viime syksynä olisi joku sanonut, kun mietin, että mistähän saisi selville, että mitä 20 vuotta sitten kesken jääneestä maisteritutkinnosta puuttuu, että nyt vuoden päästä teen viimeistä tenttiä, niin en olisi uskonut. Tässä iässäkin voi näköjään tehdä mitä vain. Turhaa puolustella, ettei vanhempana muka pystyisi enää opiskelemaan. Väitän, että se on työ-, ja elämänkokemuksen takia jopa helpompaa. Ja on ollut tosi virkistävää päivittää omat tietonsa 2010-luvulle. Hieman hirvitti, että koulutus oli muuttunut englanninkieliseksi, mutta hienosti meni. Gradu pitää vielä vääntää englanniksi, mutta en varmaan osaisi sitä nyt suomeksi tehdäkään, kun kaikki opiskelu on ollut englanniksi ja kaikki kirjallisuus ja lähteet ovat englanniksi. Lisäksi olen tässä viimeisen neljän kuukauden aikana seljättänyt - ainakin toistaiseksi -kuolemanvaarallisen sairauden, joten sellaisia kuulumisia sinne teille, jotka mietitte, että oiskohan tänään kiva päivä ja elämisen arvoinen päivä vai ei. :)

Onpahan esimerkillistä touhua ollut sinulla. Mallisi  on hyvä Formaatti työstettäväksi eteenpäin jopa isommillekin Foorumeille, kuin Outomaalle.

Tuolla jossain vaiheessa totesin, että monet asiat maailmassa pärjäämisessä on itsestä kiinni. Jos ei tahdo onnistua, niin jotkut lannistuvat ja alkavat syyttelemään olosuhteita, yhteiskuntaa, köyhiä lähtöasetelmia tms.

Yleinen lamaantuminen, syytteleminen ja sormella osoittelu korkeita työttömyysprosentteja kohti,  ajautuminen holhousyhteiskunnan murusten kyttäämiseen, niin se  ei ole se tapa, jolla itsetunto kohenee, taikka löytää jotakin mielenkiintoista tekemistä oman itsensä parhaaksi.

Pitää vain ryhdistäytyä, siitä se kaikki alkaa pikkuhiljaa.........

Puolukassa tänään,  3:n hengen poppoo. Melko hintsusti on marjoja täälläpäin ja näyttää sienisatokin heppoiselta jos ei vain lämpimiä vesisateita ala tulemaan päivin sekä öin.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Ei tänne kukaan täysjärkinen kirjoittele, pidän siis tauon. - 04.10.13 - klo:10:42
.
Ulkona!

Onnittelut valmistumisen johdosta. Minäkin tuossa viime keväänä valmistuin. Sitä näyttää olevan liikkeellä. Vapaus tuntuu kyllä tosi mukavalta, varsinkin kun olin kokopäivätyössä koko opiskeluajan. Tutkinto kartuttaa eläkettä!

Posiella

Esmerkix, älä vielä onnittele. Gradu on vielä tekemättä. Vasta kerään aineistoa teoriaan ja teen osaksi empiriaa. Tein myös alkuosan maisteriopinnoista työn ohessa ja se oli rankkaa, kun tenavatkin pyörivät jaloissa. Nyt ei ole enää kuin yksi alaikäinen. Sydämelliset onnittelut sinulle!  Kai pidit keväällä juhlat? :)

Amanda

Vau,
Onnittella pitää jo siitä, että P. on jo viittä vaille valmis!  Ja Esmerkix ihan valmis! Kateusmoodi täällä..

Harmittaa oma saamattomuus, olisi parikin juttua, joita voisi kehitellä pienemmälläkin panoksella, mutta se on laiskuudesta kiinni. Esim. tuo kielen kunnolla opettelimen ja ihan muutakin.. ja sitten voisi jopa jotain julkaistakin.. tarvitsisi kyllä hiomista ja ajan tasalle päivittämistä  8)

Kiva, kun tytöt ainakin seuraavat vielä.. älkää leikatko lettiänne tuohon aikaisemmin laittamani rallatuksen teemaan viitaten ;)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä