Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Musiikin maailma (1)

Aloittaja THL tiedottaa, 24.11.11 - klo:05:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 19 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha


Minulle kappaleet eivät ole entuudestaan tuttuja, joten en osaa verrata puhtaampiin tuotoksiin. Näin ovat ihan tyydyttäviä minun tapauksessa. Enkä muutenkaan ole kovin tarkka. Vain selvät epävireydet huomaan ja erityisesti jos itse soitan vaikka pianoa.

risto

.
Käsittääkseni youtuubi äänitykset eivät ole kovin korkeatasoisia. Varsinkin kun kuuntelee 5  v  vanhoja tuubeja esim itä-Euroopasta, on ne tosi huonoja.

Soundikuormaa on kai kevennetty että saa videot ladattua.

.


AveLazio

Ei just ihan noin, sini-täti. :D Ymmärrän, että tuommoista vanhusta voi huvittaa editoitu kuva, jossa koiran häntä heiluu. Ja vielä nuorisomusiikkia taustalla! Lasken tuon eläinten pilkaksi, mummu. En ikinä häpäisisi koiraani tollaisella videolla. Muttei kai sinua poliisi valvo. Vielä.

Tämä on niille, jotka arvostavat elämää, ehdottomimmillaan. Eli sinin ja ringin ja muiden kummajaisten ei pidä kuunnella.


http://www.youtube.com/watch?v=Dqok5m4lqeE
At a narrow passage there's no brother, no friend

Amanda



Ketä muuta kiinnostaa avaruus, kuin Tiistaita  ja sen nuorinta, joka tämän linkin laittoi?


http://www.youtube.com/watch?v=KaOC9danxNo


risto

.
Mulla kiinnostus loppuu puiden latvoihin. Sadepilvet kiinnostaa ja poutapilvet.

Amanda

#156
''Onneksi meitä on moneksi, ilman satelliitteja ei näkyisi minulle juuri mitään mukavaa TV- katselemista.. nyt niitä kanavia on lukemattomia, vissiin toista tuhatta ainakin kolmen satelliitin kautta, yksi halpa receiver minulla riittää.  Mutta mitä minä niillä, ne melkein kaikki puhuu mitä ihmeellismipiä kieliä.  Nuorimmaiseni puuhastelee nanosatelliittien parissa  8)

risto

#157
.
Nanot on kova juttu, mutta nuo silmät alkaa olla huonot.

.

AveLazio

Nyt Tiistai sait minut TODELLA innostumaan! Nanosatelliitit ovat seuraava vaihe laitteettoman tiedonvälityksen kehityksessä. Yeah. Nuorimmaisesi on aivan ajan hermolla. Ole ylpeä hänestä. Nanoteknologia mullistaa maailman yhtä suuresti kuin sähkön keksiminen. I love that. Kerro kunnioittavia terkkuja viestinnän asiantuntijalta.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Posiella

Lätkä meni tänään huonosti, mutta entäs Euroviisut? Veikkaan, että menee joko hyvin tai keskinkertaisesti. Kaskisten tyttö joko tulee toiseksi tai kymmenenneksi. Tai sitten yllättää, jos on saanut kaikki Euroopan homot ja lesbot äänestämään. Mitä mieltä muuten olette siitä suudelmasta lopussa? Mielestäni show oli hieno ja biisi tarttuva, mutta ehkäpä sen pusun ois saanut jättää antamatta. Taidan olla kalkkis...joka tapauksessa Kristalta ovela ja laskelmoitu veto. Ihan hyvä, että joku täälläkin uskaltaa tehdä tuollaista kansainvälistä juttua, eikä aina jotain samaa hissunkissun esitystä. Kaskisten kaupunki on kuulemma tänään hienosti koristeltu ja liputettu!
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä