Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vaimo vaihtoon

Aloittaja rapevainaa, 15.12.07 - klo:11:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: "Rape".
Tässä valepukuun sonnustautunut lainvalvoja hakee juttukumppania maailmalta.

Erikoistunut jätelavoihin eri kantilta - siis riippumatta otsikoista. Pyydetäänkö Outomaalle stailaamaan.

http://www.blogger.com/profile/15605133639981660658

Yrjömäki    tuli jo! Lainaus blogin ensimmäiseltä sivulta:

Lainaa21. syyskuuta 2007
Takuumusikaalinen äänentoisto

Olen viimeisen vuoden aikana tuonut useilla suomenkielisillä audiofoorumeilla esiin takuumusikaalisen äänentoiston perusteita. Ymmärrettävistä syistä tämä ei ole ollut moderaattorien välittömässä suosiossa ja niinpä bannia foorumeille on räpsynyt todella tiuhaan tahtiin. Juuri tälläkin hetkellä erään foorumin ylläpito jäädytti tunnukseni nimeltämainitsemattomaksi ajaksi. Onneksi oman blogin ylläpito on hauskaa, helppoa ja ennekaikkea ilmaista; Yrjömäki approved price, kuten eräs kollegani asian sattuvasti ilmaisee englanniksi.

Kuvasta ja blogista päätellen ehdottomasti meikäläisiä. Bannit tiukkapipoisilta foorumeilta ovat meriittejä. Tervetuloa uudelle kansalaiselle .. ja tulehan neuvomaan tuota Rapea :P

Perjantai

Tervetuloa Yrjömäki....heti näytti siltä,että sovit tälle foorumille oikein hyvin :lol:

Yrjömäki

Juu, paikalla ollaan täälläkin kuten joku jo huomasikin :salut:. Valitettavasti olen viime aikoina ollut parin muun foorumin kanssa sen verran kiireinen, etten ole ehtinyt tänne vielä kirjoitella. Yritän kyllä aktivoitua ja kun tämänhetkisiltä foorumeilta ennemmin tai myöhemmin tulee banni niin sitten otan kyllä urakaksi hommata banaanin täältäkin :brilsmurf:. Ei liene helppoa, mutta minun asiantuntemuksellani sekin kyllä onnistuu 8) .

-Yrjömäki

Tiistai

No johan... me luovuttiin jo siitä ajatuksesta että liittyisit outoon seuraamme :P  

Bannien hankkiminen on aikamoisen urakan takana meillä. Tiesit ihan oikein.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Yrjömäki"
Ei liene helppoa, mutta minun asiantuntemuksellani sekin kyllä onnistuu  8) .

-Yrjömäki

Asiantuntemuksellako?

Nyt kyllä, miten sen nyt sanoisin, täällä on kuule mooonta helekutin kovaa asiantuntijaa, on CAPS CLOCK runttaaja, 85 %-prosenttinen uskova (todella peräänantamaton onkin!) ja monta muuta, joiden kanssa voitkin vaihtaa ajatuksia siitä, millä metodeilla bannit irtoilee tuosta vain. Paitsi ei täältä.
.
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "se"Paitsi ei täältä.
.
.

Voihan virtuaali. Yrjömäki ihan elävänä.

Niin. Bannaaminen voi olla kahden suuntaista. Muistan  yhden, joka julisti olevansa Jumala, milloin valaistunut, milloin naisten vihaaja ja milloin lirkuttelija.  Bannasi itsensä kun ei viihtynyt tosikkojen joukossa. Kyllä bannit pitäisi antaa jos joku väittää olevansa Jumala. Täällä ei saa laiskotella, - noh ehkä hetken. Pitää kiiruhtaa syntisten sekaan.

Bannin syyksi riittää sekin jos väittää olevansa pääministeri. No sen takia että täällä ei kannata kallispalkkaisen miehen aikaansa kuluttaa. Pitää ottaa huomioon suurtuotantoetu. Matille voisi jostain järkätä suojelusenkelin. Tiedättekö joutilaita?

Eikö mekin voitaisi siirtyä itsemme videointiin.......
Hän muuten paljastaa että maailma muutetaan nimiä keräämällä. Näin Jumalakin tekee. Kerää nimiä kahteen listaan. Laittamalla nimi hyvään listaan maailma muuttuu hyväksi.

http://www.hs.fi/videot/1135225306471

.

rapevainaa

Yrjömäki

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"No johan... me luovuttiin jo siitä ajatuksesta että liittyisit outoon seuraamme :P  

Bannien hankkiminen on aikamoisen urakan takana meillä. Tiesit ihan oikein.

Minulla on banneja läjäpäin erityisesti autofoorumeilta, olenhan ammatiltani katsastusmies, Tampereen Suolijärveltä, nääs :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Tämä foorumi lienee vaikea tapaus mutta kuten sanottua olen asiantuntija  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Olen myös huomannut että jollain foorumeilla moderaattorit eivä pidä näistä vihreistä ->  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  hymiöistä varsinkin jos niitä laittaa useamman peräkkäin.  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Amanda

Minulla on banneja läjäpäin erityisesti autofoorumeilta, olenhan ammatiltani katsastusmies, Tampereen Suolijärveltä, nääs :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Tämä foorumi lienee vaikea tapaus mutta kuten sanottua olen asiantuntija  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Olen myös huomannut että jollain foorumeilla moderaattorit eivä pidä näistä vihreistä ->  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  hymiöistä varsinkin jos niitä laittaa useamman peräkkäin.  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Tähän mennessä vaikuttaa varsin piristävältä  :mrgreen:   8)

THL tiedottaa

Hittolainen!

Nyt tiedän kuka oot, munkin auton oot monta kertaa hylänny: "Kuule, tommonen kottonen ei kelpaa enää eres kottaraispöntöksi."

Arvaa vaan, oonko silti tällä kottosellani ajellu ympäri näitä kotikylän pikkuteitä? Ei vielä kertaakaan oo poliisi pysäyttäny. Se tässä vaan on se huono puoli, vaimo siitä välillä valittelee, että hänen pitää omalla autollaan lähteä keräileen niitä putoilleita osia. Antais olla siällä vaan, kyllä mää ne sitten taas kun uurestaan lähden tästä, keräilisin ittekin.

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä