Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vaimo vaihtoon

Aloittaja rapevainaa, 15.12.07 - klo:11:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

Viime kesänä ne oli ainakin kerran punaiset, kun itse täällä  kerroit :D
Ja ihmettelinkin , että missä voi ostaa punaisia kalsareita..

Perjantai

Eipä tarvinnut kauaa jännittää,että perinteiset siniset olit päällesi pukenut....eikai vaan ollut suomenlippua persiissä :wink: ...

Paha setä

Yleensä siellä on vain jarrutusjäljet... 8)
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Perjantai

Eikai kovin yleensä 8)....vain,kun tulee tiettyyn ikään  :lol:   Tai mistäpä minä sitäkään tietäisin :roll:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Viime kesänä ne oli ainakin kerran punaiset, kun itse täällä  kerroit :D
Ja ihmettelinkin , että missä voi ostaa punaisia kalsareita..

On minulla useammatkin punaiset alkkarit - kaupoistahan niitä löytyy :D

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Eipä tarvinnut kauaa jännittää,että perinteiset siniset olit päällesi pukenut....eikai vaan ollut suomenlippua persiissä :wink: ...

Tuo oli hyvä idea --> Suomen lippu ahterissa on hyvä jos "joutuu uhrautumaan kodin uskonnon ja isänmaan puolesta" ...

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"Yleensä siellä on vain jarrutusjäljet... 8)

Ei ole :P tarkistin juuri ja ei löytynyt ... osaan itse pyyhkiä [äiti opetti] ja muistan myös pestä kädet täysistunnon jälkeen :roll:

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Eikai kovin yleensä 8)....vain,kun tulee tiettyyn ikään  :lol:   Tai mistäpä minä sitäkään tietäisin :roll:

Valitetavasti miesten (julkisista)vessoista puuttuvat nk. bideet, joten jätän kommentoimatta. Me miehet emme ilmeissesti tarvitse sellaista. Pääasia lienee se että haisee pahalta ja näyttää rumalta. Hyvä me!
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"Valitetavasti miesten (julkisista)vessoista puuttuvat nk. bideet, joten jätän kommentoimatta. Me miehet emme ilmeissesti tarvitse sellaista. Pääasia lienee se että haisee pahalta ja näyttää rumalta. Hyvä me!

:lol:

Enpä ole minäkään bongannut miesten vessoista bideitä - ulkoasu, tarkistin peilistä, on esittelykelpoinen ... hajusta en kommentoi :roll:

Ylemmässä kuvassa olen luultavasti ajoittain haissut varsin voimallisesti, mutta jälkimmäisessä taas tuoksunut viettelevälle :D ... mikä outotytöille mainittakoon, noin pikku yksityiskohtana ...

Alcinoe

Onpa siinä paljon kärsimystä pienen ihmisen naamalla, voi hyvänen aika.

Milloinkohan kehitetään virtuaalihajut, jotta pääsemme toisiamme nuuskimaan?  :D

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Alcinoe"Onpa siinä paljon kärsimystä pienen ihmisen naamalla, voi hyvänen aika.

Hmmm... ajattelen kuvassa varmaan, että "tahdon takaisin puuhun".

LainaaMilloinkohan kehitetään virtuaalihajut, jotta pääsemme toisiamme nuuskimaan?  :D

Tuo olisi hauskaa - allekirjoituksessa linkki "Haistele minua".

Tiistai

Taisin joskus lukea, että sitä jo jossain kehitellään! Esimerkiksi mainittiin tavaroiden haistelemista.. ei asiakkaiden :P

Tuossa Aakun kuvasarjassa puuttuu se vekkulimainen kuva, poika potalla :P

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä