Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muut foorumit

Aloittaja risto, 06.01.12 - klo:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

Outomaa

Vaikea sitä nälvimistä on estää. Ja varsinkin täällä, kun suvaitsevaisuus oli foorumin tärkein sääntö. Mutta alkuvuosina oltiinkin homogeenista "hörhö"-ystäväporukkaa niistä ketjuista, jotka olivat asiafoorumin ylläpidolle liikaa. Loppu on historiaa..  

Olen huomannut käynneilläni näkkien nahistelun ja siksi ne visiitit jäivät aina lyhyiksi.

..............................................
Muokkaus:
Katsoin illalla voisinko korjata tuon kirjautusmisjutun (vastaus vuosikysymykseen on yhä 2013), mutta minulle ei näy kohtaa, mistä sen voisi vaihtaa. Siis foorumin Gurulla LexArmalla on omat asetukset serverillään spämmääjiä varten.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Outomaa

OK, poistin ensimmäisen herjan.
Ennenkuin tämä eskaloituu ja kun kaikkihan tänne kirjoittavat haluaisivat viihtyä:

Yritetään "olla ihmisiksi" (foorumin perustajan Aakku-Vaakun ainut sääntö foorumille). Antakaa meidän itse tutustua uusien jäsenten tapohin. Ja ehkä entistenkin kannattaa vähän miettiä omiaan, kun nyt ilmeisesti saadaan tämä yllättävä mahdollisuus viritellä taas keskustelua.

Ehkä hyvä juttu olisi kuvitella vastapuolen olevan RL henkilö ja miten hänen kanssa kasvokkain keskustelisi.

Minulla ei ole aikomusta moderoida nimeksikään, kun se ei kuitenkaan mitään muuta (koettu on), ei ainakaan parempaan suuntaan. Meillä piti olla vain Suomen laki ja nettietiketti ainoina ohjenuorina.

Viihtymisiin!

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Suti

Voi voi, tuoko Näkökulmalta purkautuva joukko töitä?

Vaikka Näkökulma on vienyt uskoa moderoinnin erehtymättömyyteen uskon Outomaan harkintaan.
Mutta ... viihtymisiin.
päivä kerrallaan

risto

.
Kun täällä mode moderoi, se ei lue olleenkaan tekstiä. Silloin homma ei tunnu niin pahalta.

.

Outomaa

Joo, joku itsesuojeluvaisto on tarpeen!

Tervetuloa Tupakkamiehelle,
kiva juttu :)

jösses

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 24.05.14 - klo:21:34
.
Kun täällä mode moderoi, se ei lue olleenkaan tekstiä. Silloin homma ei tunnu niin pahalta.

.

Niin ja vaikka moderoikin miten sattuu, kehuu foorumiaan siitä, ettei täällä juurikaan moderoida. Itsesuojeluvaisto kohdillaan.

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: Patu - 24.05.14 - klo:23:58
.

.

Niin ja vaikka moderoikin miten sattuu, kehuu foorumiaan siitä, ettei täällä juurikaan moderoida. Itsesuojeluvaisto kohdillaan.

"Lainaus käyttäjältä: Patu - eilen kello 23:58"
Kyllä moderoidaan, jos on pakko.
Nettietiketin kuin myös Suomen lain mukaan nimimerkin kaappaaminen ei ole sallittua.

Nimim. Patu on ollut täällä pitkään, mutta halusi sitten ulos. Silti hänen viestit ovat yhä foorumilla.  Se EI käy, että joku toinen foorumilla ottaa ko. minimerkin itselleen (jos vaikka sattuisi olemaankin kepponen kaverusten kesken, mitä epäilen).

Joten, pliis, muuta nimimerkkisi joksikin muuksi kuin Patuksi.

jösses

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 25.05.14 - klo:00:32
Lainaus käyttäjältä: Patu - 24.05.14 - klo:23:58
.

.

"Lainaus käyttäjältä: Patu - eilen kello 23:58"
Kyllä moderoidaan, jos on pakko.
Nettietiketin kuin myös Suomen lain mukaan nimimerkin kaappaaminen ei ole sallittua.

Nimim. Patu on ollut täällä pitkään, mutta halusi sitten ulos. Silti hänen viestit ovat yhä foorumilla.  Se EI käy, että joku toinen foorumilla ottaa ko. minimerkin itselleen (jos vaikka sattuisi olemaankin kepponen kaverusten kesken, mitä epäilen).

Joten, pliis, muuta nimimerkkisi joksikin muuksi kuin Patuksi.

Löytäisitkö lakipykälän tuosta nimimerkin kaappaamisesta? Kaappaamista ei ole kuitenkaan se, että joku lähtee pois foorumilta ja luopuu nimimerkistään, ja joku muu ottaa nimnimerkin käyttöönsä. Mutta ok, palaan käyttämään entistä nimimerkkiäni. En minäkään halua, että entisen Patun entiset viestit kuvitellaan minun kirjoittamikseni.

Suti

Harkitsin pitkään millä nimimerkillä kirjaudun, koska tunnen erään kirjoittajan elkeet.
Pitihän se arvata kuka ryhtyy "keskustelemaan".
No, potut pottuina: Harkitsin jonkin aikaa esiintymistä nimimerkillä reedik tai jollain vastaavalla, mutta en todellakaan halua liittää sillä nimimerkillä löytyvää itseeni.

Olisi ihanaa kun tällaisestä päästäisiin.
päivä kerrallaan

Tupakkamies

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 24.05.14 - klo:09:57
Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 23.05.14 - klo:21:37

Enpä olisi uskonut tämän tapahtuvan: vanha kunnon Näkökulma pitää 3 kk kesäloman!

Näkkäriltä tulee perässä muitakin.....

Tervehdys palstalaisille.

Olen varmaan osalle tuttu ja osa on minulle tuttuja. Myönnän että osaksi kirjautumiseni syy on että lensin toistakymmenen vuoden nuhteettoman kirjoitushistorian jälkeen eräältä toiselta foorumilta pihalle kohtuullisen kylmin saatesanoin kuin leppäkeihäs.

Nykyinen tilansa surettaa minua oikeasti. Ylläpidolla näyttäisi olevan kohtuullisen neuroottinen suhde jäseniinsä, mutta kun se vanne on kiristetty se on sitten kireällä.

Itse olen kirjoitellut viimeiset kolme vuotta intensiivisemmin eräälle toiselle foorumille mutta ajattelin luvallanne tuoda ajatuksiani julki ajoittain myös tänne.

Kuka on L.L.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä