Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muut foorumit

Aloittaja risto, 06.01.12 - klo:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 28.05.14 - klo:12:44
Siksi täällä ei kiistellä uskonnoista. Muistellaan vain jotain ...

näkkärin suosikki oli, onko tikku pitempi kuin paksu.

selvittämättä on, missä rinnakkaisulottuvuudessa elämme

edelleen on epäselvää, mitä aivokuollut ajattelee meistä.

mitä Juuli ajattelee silloin kun hän on muualla. ei huolta, hän kopioi runojaan muille foorumeille.

miksi  kuolleet välittävät meistä pilven  reunalla kun ne vitut välitti eläessään.

loppuuko tyhmyys koskaan foorumilla

miksi huippuälykkäät tulevat vittämään laatuaikaa Outomaalle. ei noita kyllä montaa ole vuodessa jo ajattelee kuinka paljon on yksinajattelijoita.

tuo on huolestuttavaa, että Angela on ottanut harteilleen älykön raskaan raskaan kuorman.
hän osaa olla huolestunut ihan tavallisista asioista.

jännitysmomentti: saako Outomaa koskaan moderaattoria

Suti

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 28.05.14 - klo:12:09
.
Onpa teillä asiaa!

Tämä Näkkärin kesälomitus ollaan toteuttamassa aivan vain sen vuoksi, kun sen foorumin kirjoittajilla on aivan silminnähtävästi vaikeuksia pitää näppinsä irti siitä foorumista.

Totisesti, jotkut eivät malta olla kommentoimatta sen foorumin tapahtumia.
En minäkään mutta minähän en olekaan fiksu.

On ihmisystävällistä että kenenkään pyytämättä ja ihan ilmaiseksi foorumin johto ryhtyy toteuttamaan vieroitusterapiaa. Mitä siitä sitten seuraa, korvaava addiktio? Alkoholismi? Runoilu? Kirppusirkuksen perustaminen?

Kamalaa, luulen. Ei nuo Juhankaan tunnelmat niin mukavilta vaikuta.
päivä kerrallaan

Suti

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 28.05.14 - klo:12:23
Kysyn nyt julkisesti kaikilta, että mitä mieltä olette:
halutaanko sama ikuinen väittely muiden uskontojen paremmuudesta, huonommuudesta yms. tännekin?

En tiedä halutaanko, minä en halua. Ymmärsin että alokaskin saa sanoa mielipiteensä.

En tiedä millä sen uskontojen vyöryn estät, niitä Näkkärin hurskaita taitaa olla tiirallemassa tämänkin foorumin suuntaan.
päivä kerrallaan

Suti

On tämä outo paikka. Muut foorumit on sekä Pyöreässä huoneessa että Turpakäräjillä. Onko vielä muuallakin?
Ei Näkkärin Ylläpito olisi tuollaista päästänyt läpi.
päivä kerrallaan

Posiella

Täällä keskustelu uskonnosta merkitsee samaa kuin keskustelu pakanamaan kartasta. Minä tiedän, mikä se on, mutta tietävätkö muut? Siis aloitan älykkään uskonnollisen keskustelun aiheesta: Minne katosivat pakanamaan kartat useimpien outojen elämästä? Kenellä on vielä kyky "laatia" pakanamaan karttoja? Uskoisin, että monella on kokemusta asiasta.  :D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 28.05.14 - klo:15:03
On tämä outo paikka. Muut foorumit on sekä Pyöreässä huoneessa että Turpakäräjillä. Onko vielä muuallakin?
Ei Näkkärin Ylläpito olisi tuollaista päästänyt läpi.
Sepe, ylläpito yrittää pitää nämä dementikot täällä vireinä. Katsotaan, pystyvätkö seuraamaan kahta ketjua yhtä aikaa, ja missä vaiheessa vastaukset alkavat mennä ristiin vääriin paikkoihin. Katos, se on vähän niinkuin eläkeläisbingoa, sellaista aivojumppaa. ;)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Suti

Joo, isäni sanoi että ...mikä se nyt oli..se oli rautatieaikataulu ...niin että se on kuin pakanamaan kartta.
Koulussa erehdyin kysymään opettajalta millainen on pakanamaan kartta. En muista (!) mitä selitin mutta muistelen että ei tullut jälkkäriä.
päivä kerrallaan

karpalo

Jos näitä muita foorumeita on niinkin paljon, että ei mahdu kaikki, taikka hahmotu samalle saitille.

Sama tapaus, kun itsestäni kerran tuntui, kun vaimon kanssa seisottiin Lontoon Tuben/Undergroundin eräällä asemalla, syvällä maankuoren alla katsellen karttaa:
..................
Lontoo | hahmotus
hahmotus.wordpress.com849 × 482Hae kuvan perusteella
... asemien määrää vai maanalaisen radan määrää. Joka tapauksessa Lontoon metro on kaikkien metrojen äiti, isosisko ja kummitäti

Tossa osakuvio näkökentästämme.

..................

Vähän tuntui samalta, kun Hirvensalmen Heiton junioripuolen hierojalta, joka oli menossa "jonnekin kisapaikalle"

risto

.
onko pakanamaaan kartta sama kuin majava?

risto

.
tällä foorumilla on heitetty herjaa Jeesuksesta ja Jumalasta, mutta kukaan ei ole vielä kritisoinut pirua.
herra se on herrallakin, näköjään.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä