Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jutellaas tästäkin ...

Aloittaja THL tiedottaa, 22.01.12 - klo:18:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

juhasamy

Lainaus käyttäjältä: Patu - 20.02.12 - klo:09:21
Tiedetään siis yleisesti ettei tiedetä kovin yleisesti - vai mitä ajat takaa?

Lue:

Lainaus käyttäjältä: JymySumu - 20.02.12 - klo:08:38
Halusin tuoda esiin nimenomaan epäilyksen siitä,
ettei välttämättä tiedetä kovin yleisestikään.

Tällainen tieto tai paremmin sanottuna epäilys on jo hyvä lähtöpohja.
En ymmärrä noussutta polemiikkia.


Lainaus käyttäjältä: Patu - 20.02.12 - klo:09:21Sitten ihan "filosofinen" tarkastelu JymySumun sanailuun :"ratkaisu on ajattelumme ulkopuolella". ...

En ota kantaa tämän enempää tulkintavirheeseesi.
Lue koko viesti, josta tuo osa oli irrallinen.

Outomaa



Tämä saattaa olla ylläpidon ymmärryksen rajoittuneisuutta, mutta nyt tuntuu kyllä siltä, ettei ole tarvetta pohtia pitempään, mitä JS ajoi takaa.  Voi olla, että aavistan sen ja ehkei kannata auttaa siinä häntä.  Jatketaan vaikka napatanssista,
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Patu

#112
Mielestäni ei saisi ajautua siihen että JymySumu saa lorista mitä sattuu eikä siihen kukaan saa puuttua.

Jonkin verran tympii että tuo kirkkaan ja selkeän ajattelun kymi JymySumu tulee sanomaan että olen tehnyt tulkintavirheen. Saamari, olen koko ajan sanonut etten saa tolkkua mitä tyyppi loruilee. Mikä on se tulkintavirhe?
Olen kauniisti pyytänyt selitystä mutta napero käy ökyilemään.
Minusta JS ajoi takaa sitä että hei, minäkin olen olemassa, pitää kusaista tämänkin tolpan juureen.



risto

Lainaus käyttäjältä: Patu - 20.02.12 - klo:11:16
Jonkin verran tympii että tuo kirkkaan ja selkeän ajattelun kymi JymySumu tulee sanomaan että olen tehnyt tulkintavirheen.

Joo. Ei tommosesta sorvaamisesta mitään synny. Toi on tota samaa kvasitiedettä jota Myllymaa on täynnä.

"Oleellinen asia on piilossa tai ainakin saattaa olla ". No helvetti, jos on niin sitten on on. Ei tässä edes ole niin tärkeitä juttuja että niistä tarvitsee olla perillä.

karpalo


Olen huomannut, että JS:lle on tärkeintä, omien juttujensa mukaan, että saa toisinaan humaltua kahdesta, kolmesta oluttölkistä.

Silloin tällöin voi sohvalla makoilemisen lisäksi käydä ulkona "liikkumassa", niin tulee fyysinen puoli hoidetuksi samalla KELA-reissulla. Sen jälkeen on lupa huoahtaa väsymyksestä, mennä foorumeille neuvomaan ja opastamaan olemattomia, esim näin:

Halusin tuoda esiin nimenomaan epäilyksen siitä,
ettei välttämättä tiedetä kovin yleisestikään.

Tällainen tieto tai paremmin sanottuna epäilys on jo hyvä lähtöpohja.
En ymmärrä noussutta polemiikkia.


Tähän vaiheeseen päästyään kannattaa tarkastella, että sopiiko tuota tiedostoa vielä täydentää, esim sanalla,  eksplisiittinen tai dangeroustyylinen?

  Sopisiko johonkin rakoseen?



Outomaa

#115


Patu luuli kritiikin koskevan häntä, ei se niin ollut.

Tuota kirjoittaessa ajattelin, että JS:n viesti ei mitenkään ollut ymmärrettävä, mielestäni, ja ehkä tarkoituksella juuri kun Aprilli oli laittanut hyvän ajatuksen, mistä jatkaa.  Epäilin hänen torpeedoivan sitä ja vääntämistä seurasi.. voin olla väärässäkin.

Jatkakaa ihmeessä!



Muoks.
tarkistin, vain 4 min. Aprillin viestin jälkeen jotain klo 19. Ei tuohon aikaan saa olla vielä kännissä, ainakaan foorumeilla.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

risto

#116
.
Runo, tiedottomuus ja epäilys

Omin luvin halusin
tuoda esiin
näyttää turveloille
nimenomaan epäilyksen siitä,
ettei välttämättä
tiedetä kovin yleisestikään.

Tällainen tieto
tai paremmin sanottuna eppäilys
on jo hyvä lähtöpohja.
pohja poloiselle,
jok ei ymmärrä
noussutta polemiikkia.


karpalo


Yleinen tieto pohjautuu epäilykseen siitä, ettei asia  välttämättä tiedostu lähtökohtaisesti poloisille.

Tästähän nousoo, tietty,  polemiikkia, josta osa on pelkkää epäilystä?


;;;;;;;;;;;;


PS. 047:lta hyvä runo, vetää vakavaksi.

Patu

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 20.02.12 - klo:12:20

Patu luuli kritiikin koskevan häntä, ei se niin ollut.


vedin vähän takaisin kommenttiani. On niin herkkä iho.


JymySumusta:
Se on perkeleellinen juttu kun ei poiskaan pitäisi potkia mutta tyyppi ei itse tajua tilannetta. Pöpeltää vaan koska hänellä on siihen oikeus.
Kyllä jotain asiaa pitäisi olla jos kerran rupeaa kirjoittamaan.

risto

#119
Lainaus käyttäjältä: kevytoheistaja - 20.02.12 - klo:12:47
;;


PS. 047:lta hyvä runo, vetää vakavaksi.

tänks badi!

Joo justiin. Samja bannaa kolmen koplan ja sitte kipittää perään selittämään miten kopla ei tajua oleellista.

Olisiko parempi jos tämä jätetään tyystin koplan aivolle?  (missä kunnossa  Se muutes on)

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä