Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Viehkoja kuvia

Aloittaja rapevainaa, 22.01.08 - klo:18:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: se - 14.12.08 - klo:06:06Keksi tällekin nyt sopiva teksti..   kaikilla tekee mieli, mutta yksikään ei uskalla hypätä :P

Ei hyvä kuva tekstiä kaipaa ...

rapevainaa

vetää sanattomaksi ku sedän apulantaostos.
Sananvapaus ei sillon toimi.

Tiistai

Tuosta luonnonoikusta olen nähnyt muutamia versioita, tämä kyllä on paljastavin. Pitikin kysellä, että onko kuva manipuloitu vai aito?  Mahdollista on kaikki- uskokaa tai älkää, minulla on 3 munuaista, vasemmalla kaksi, jotka löydettiin sattummalta rutiinikuvauksen yhteydessä. Ne ovat sivusta vähän yhdessä kuin siamesiset kaksoset ja toimivat kaikki kolme :D

Muoks.
Etsin itse: Wiki answers
Q. Can you have three tits?
A. Yes. There are several variations of this anamoly. There are people with two complete sets of breasts. Look down the line of your nipple and you might find that there are other "nipples" on your stomach. This is a perfectly natural phoenomenon in the human.

On se mahdollista, joillakin on neljä.

THL tiedottaa

.
Joo, mut tuo kolmen tissin kuva on SELVÄSTI manipuloimalla tehty.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Entä jos tuon kyseisen viehkon kuvan 'ulottuvuudet' näkeekin kahden sijasta epäselvästi kolmena, eli kuva onkin illuusio. Varsinkin sen ymmärtää, jos & kun on ottanut jotain miestä väkevämpää. Tässä tapauksessa voi manipulaation unohtaa, ellei sitten kyseinen kuvatus manipuloi tai stimuloi tekemään jotain vieläkin radikaalimpaa...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

.
........................................................................

Tiistai

Olen kuullut teorian, että viehkompi joku rihman kiertämä päällä, mene tiedä  8)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä