Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Viehkoja kuvia

Aloittaja rapevainaa, 22.01.08 - klo:18:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Onpa täällä hemmetin hienoja kuvia! Rape tosin laitto mun kuvani ilman lupaa..
At a narrow passage there's no brother, no friend

RaahenTiikeri

säyseästä luonteestaan huolimatta kaukasianpaimenkoirien tiedetään tappaneen karhuja.Tämä saattaa säikäyttää,ja saada jonkun miettimään kaksi kertaa,antaako lapsensa peuhata moisen kanssa.

Tuo kissatarina oli hieno.Eli siis haukkako vei,ja kissa saatiin vielä elossa takaisin?Ja sama kissako on jäänyt junan allekkin?-Toi teki muhun vaikutuksen.Olen jossain määrin kissafani.
Onko kyseinen kissa vielä elossa?Mun mielestä tarinan kuuluis loppua niin,että kyseinen kissa nukkuu rauhallisesti ikiuneen 31-vuotiaana maan tiettävästi kautta aikain vanhimpana kissana.Tassu viskilasin ympärille kiertyneenä takan ääressä.Joka iltaisen viskilasin.

Tiistai

Kyllä se taitaa olla totta. Täällä on kovasti kissafänejä, siis yksi lisää.

Villit kotieläimet ovat todella vaarallisia. Kanadassa pari vuotta sitten kesy pienestä asti kotona kasvatettu Grissly karhu tappoi isäntänsä..  Ja tuosta muistin Siegfriedin ja Royn, joiden kesy valkoinen tiikeri melkein raateli hengiltä toisen heistä, kumman en muista. Oli toiminut vaistonsa varaisesti, ei se tiikerin vika ollut..

karpalo

Luulis niitten jo pian tulevan?.

Omakin kissamme istuskelee keittiön pöydällä ja odottelee katsellen ulos. Kun ajamme parkkiin ikkunan alle se harmistuneena vilkaisee seinällä olevaa kelloa ja näyttää viestittävän...."kauan sitä taas oltiin".

RaahenTiikeri

Minun puolesta olisi saanut raadella sekä siegfriedin että Royn.Mutta keitä kummia nämä siegfrid ja Roy on?

Tiistai

Kissat on ihania..
laiskottelevat, leikkivät jos huvittaa, jos ei huvita niin hyppäävät pois, eivät tottele, ei niitä voi kouluttaa ja juuri siksi ne ovat niin inhimillisiä.. muinaisessa Egyptissä niitä taidettiin palvella jumalina.. korjatkaa, jos erehdyn.

AveLazio

Kissat on ihania. Hieno kissakuva, Postman.
At a narrow passage there's no brother, no friend

PusiSusi

Olihan Egyptissä hienoja jumalia, kuten Scarabekin.

Tämä auto oli mielestäni kuin koru.

Tiistai

Kumpi meistä luki toisen ajatukset?! Minuutilleen samat sanat .. tai no, tuota sanaa se Ave käyttää usein, minä harvemmin  ;D  

Muistelen, että joskus kauan sitten sana Ihana ei ikinä olisi sopinut miehen suuhun.. niin ne ajat muuttuvat.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: RaahenTiikeri - 13.12.10 - klo:21:14
Minun puolesta olisi saanut raadella sekä siegfriedin että Royn.Mutta keitä kummia nämä siegfrid ja Roy on?

Ne on kaks saksalaista, joista tuli maailmankuuluja, kun he esiintyivät valkoisten tiikerien kanssa USAssa. Myöhemmin ovat alkaneet kasvattamaan niitä.

http://en.wikipedia.org/wiki/Siegfried_%26_Roy

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä