Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Omia ilmoituksia

Aloittaja juhasamy, 20.04.12 - klo:11:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

juhasamy

Lainaus käyttäjältä: Patu - 11.05.12 - klo:18:46Kommunikaatio toimii vain kun siinä käytetyillä merkeillä, olivat ne sitten sanoja tai veistoksia, on sanojalla ja vastaanottajalla sama merkitys.

Jää vain vapaasti odottamaan tätä.
Kyllä se varmaan siitä...

pensador

Niin Patu, noin olen sanonut, ja sanon edelleenkin.
Pidän tärkeänä foorumin eheyttä lukijan kannalta siis
JuhaSamynkin kaltaiset viestit tulee tallentaa, myös jälkpolville.
Mutta ne tulisi siirtää omalle alueelle, pois asiakeskustelualueelta
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

Patu

Lainaus käyttäjältä: JuhaSamy - 11.05.12 - klo:19:36

Oma tapani olla liikenteessä on ihan asioiden pohdiskelu.
Ei mitään muuta.

Jos tuo ei kelpaa, niin poistun. Miten on?

Et siis koe tilannetta yhteispelinä, yhteistoimintana.
Et halua kehittyä, et halua muuttua. Meidän muiden pitää alkaa kelpuuttamaan sinut sellaisena kuin sinä haluat.
Itse teet päätöksesi, sinä vaan koetat saada sitä meidän syyksi.

Patu

Lisään vielä että taidan jättää tämän. JuhaSamy saa silti syyttää minua jos maailma siitä paranee.

juhasamy

Patu.

Kelpaako pohdiskelu vai ei?

Patu

Lainaus käyttäjältä: juhasamy - 11.05.12 - klo:19:55

Patu.

Kelpaako pohdiskelu vai ei?

Lupasin lopettaa olettaen että jatkat, mutta taas teit tuon. Siksipä jatkankin, ähä:

Oletko tyytyväinen saavutuksiisi?

Mikä nyt mättää?
Jos (siis kun) taas palaat lupaan 5 ensimmäistä viestiäni sinulle olevan "Voi kuinka osuvasti ja viisaasti JuhaSamy kirjoittaa".
No?

risto

.
Samja on kokopäiväinen pohdiskelija. Ei sille kukaan pärjää.

.

LexA

Säästäkääpä mua lukemiselta, ja kertokaapa mihin tässä nyt päädyttiin - tahdotaanko nappi tunnusten poistamiseksi? SMF:llä se on helppo toteuttaa niin, että kuka tahansa voi poistattaa tunnuksensa nappia painamalla, mutta poisto tapahtuu vasta kun ylläpito sen hyväksyy. Siihen asti tunnus on vain horroksessa, ja käyttäjä voi palata foorumille mikäli muuttaa mielensä.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Patu

Ei kai asiaa - nappia - ole käsitelty. Hyvin nopeastihan Samja poistuu nytkin.
Minun kantani on että Outomaa voi käynnistää keskustelun asiasta ja lähettää sinulle sitten keskustelun tuloksen.

karpalo

Patu puhuu asiaa.

Ei minulla ainakaan ole mitään syytä alkaa jälkikäteen hävetä kirjoituksiani. Ne liittyvät siihen tilanteeseen ja siihen aikaan, kun ne on postattu.

Hyvä vaan itsekin huomata, että ei aina ole ollut parhaimmillaan. Samjasta en sano mittään. Vaikuttaa olevan epätasapainoinen yksilö. Varmasti kehityskelpoinen, mutta luulee ehkä vielä itsestään jotakin liian suurta.

Toki me kaikki foorumi- ihmiset olemme keskivertoa parempia älykkyydessä, jos aletaan tilastoimaan. Elikkä keskivertoihminen on huonompi osaamiseltaan, kuin foorumisti.

Onhan tuo selevää ilman sen suurempia tutkimuksia tai otoksia. Outomaan keskimääräinen älykkyys on vieläkin parempi, kuin muiden foorumeiden.

Vähän tietysti pudottiin alas, kun avaruustieteilijät ovat kadoksissa, mutt Avehan taas kuittaa ja kontraa homman kotiinpäin.

Seuraavaksi älykäs huomioini:

- Ottaisinko Pint of Lager öl Rainbow 4,5%, vaiko vaan Koffin 0,33 tölkin, kumpaakin olis tarjolla.
Hähhähhää, ei tullut kuin nahkapäätös, siispä  tempasin molemmat

"Tsemppiä" kaikille foorumille kirjoittelijoille täältä Raumalta.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä