Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Yliherkkyys

Aloittaja THL tiedottaa, 20.06.12 - klo:08:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Patu

Hyvä että sait apua. Miten se nyt äkkiä niin pahaksi oli päässyt?

risto

Lainaus käyttäjältä: Patu - 23.06.12 - klo:18:58

finni nenässä

.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Patu - 23.06.12 - klo:18:58

"Ryhdyin kirjoitteleen netin foorumeille."

Ei vaanskaan, ei tää yhtäkkiä ilmenny. Tätä on ollu jo kauan. Syyllistä etsitään.

On se vaan kumma, kun mää oon ihan vakuuttuneen varma syyllisestä. Mut kun muut ei uskoa mua. Sen vuaks etsiminen on aina vaan päällä. Pöljät, ei nää eteensä. Ei, vaikka sormella osoittais: "Minä, minä minä!"

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Ave selvisi taistelusta hengissä, sori patu. Haavoittui kyllä pahoin. Onko nyt kivaa patu? 8)
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 26.06.12 - klo:16:10
Ave selvisi taistelusta hengissä, sori patu. Haavoittui kyllä pahoin. Onko nyt kivaa patu? 8)

ave hei. Sinä menit tappamaan ventovieraita ihmisiä paikkaan, jossa sun ei olisi pitänyt olla lainkaan.
Ne nyt vaan ampuivat takaisin, jos edes ampuivat.

Enemmän vammautuu Suomessa miehiä kun he ajavat nokkakolarin ja jalan luut menevät lonkkakupeista läpi.

Mutta ei ne tommosta vitun ulinaa pidä joka hetki. Vaihda se vitun polvi ja lopeta toi vitun ulina.

Saattana, jätkä valittaa jalkaansa, mutta on valmis tuhoamaan kaikki Moskovaa pienemmät taajamat.

Oisko lääkityksen muuttamisen aika jo!

.

risto

.
Ave, ota positiivisesti.

Jos sinulla ei olisi tuota sankaripolvea, kukaan ei tietäisi Avesta mitään.
Nyt koko Outomaa tietää, että Avella on polvi, jollaista ei ole kenellekään.
Tuskin sinua Tampereen nakkijonossa tunnetaan, mutta voihan olla että ...

Polvi ydistettynä loistavaan älykkyysosamäärään (tai jakojäännökseen) on tuottanut huippuyksilön, jolle mikään suuri ei ole vierasta.

Jos aivotoiminta teki sinusta miehen, niin tuo vahinkolaukauksen synnyttämä polvi teki sinusta suurmiehen, joiden rinnalla Sibelius, Hitler ja Mannerheim ovat pelkkää korvavaikkua.

AveLazio

Ei mun haavoittuneesta polvesta edes tiedettäisi foorumilla kovinkaan laajalti, jos sinä et sitä koko ajan mainostaisi... Tulee tuntu, että koet itsesi jotenkin impotentiksi, kun et ole ollut sodassa - saati haavoittunut siellä. Onko vaikutelmani oikea? Koetko itsesi huonommaksi mieheksi, kun et ole kokenut miltä tuntuu, kun vihollinen ampuu kovilla kohti? Onko näin?

Eikös mun sotakokemukseni nyt vois jo jättää kirjoitusrutiineistasi pois. Ota taas ne pelottavat beetasoihdut esiin! Heh.

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 18.08.12 - klo:11:36
Koetko itsesi huonommaksi mieheksi, kun et ole kokenut miltä tuntuu,

ehdottomasti. Jos ihminen jälkikäteen antaa  Sibeliukselle, Hitlerille ja Mannerheimille toiminta ohjeita, se vaatii tulella munaa. Kyllä moni muu mun lisäksi kalpenee aven rinnalla.

Mutta muista kuitenkin, että minä olen ainoa joka luen sun loistavia loruja. Yritän antaa reaalimaailman palautetta.

Ja ave, tästä eteenpäin et koske siihen aikakoneeseen. Ei tiedä, mitä pahaa saat taas aikaan tulevaisuudessa.

AveLazio

Tulevaisuushan odottaa saapumistani malttamattomana. En voi tuottaa heille pettymystä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä