Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tästäkään et tiennyt mitään – paloja historian uumenista.

Aloittaja THL tiedottaa, 10.08.12 - klo:08:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

#111
Tiedän olevani täällä ainoa sodankäynyt mies. Opetelkaa tästä meininkiä, omaan tahtiin, jos edes kiinnostaa (voin paljastaa olleeni yhtä holtiton sotilas kuin tämä, mutta yhtään ryssää en ampunu):


http://www.youtube.com/watch?v=cGkctbhkGvE
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.08.13 - klo:17:41
Tiedän olevani täällä ainoa sodankäynyt mies. Opetelkaa meininkiä, omaan tahtiin, jos edes kiinnostaa:



Ymmärrätkö, toi on elokuva.

.oikeaa meinikiä...  :o

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.08.13 - klo:17:18
Älä säästele sit päiväkausia..

Sulle voi antaa minkä sanan vaan herätteeksi niin sinähän olet heti spesialisti, niiku tää urologia esim.

AveLazio

Rape, aina vaan jaksat olla kade siitä, et mie olin sovas ja siul hermo petti.
At a narrow passage there's no brother, no friend

sniper

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.08.13 - klo:18:02
Rape, aina vaan jaksat olla kade siitä, et mie olin sovas ja siul hermo petti.
Oli se vitun hyvä ettei Suomen sodissa ollut mukana Aseettomia AVEJA mihin vittuun olis jouduttu??
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Muuten Ave/Stuka mitä vittua sä tiedät Norskin kyttien teoista ja urheudesta, et hevonvittua et edes osaa Norjaa tai ruotsia jotta pystyisit lukemaan tai analysoimaan näitä asioita jotka koskevat Anders Breivik'ia, bongasin tän viestisi enkä voinut antaa sen mennä ohi ilman kommenttia sinä helvetin raukka netti häirikkö:
Lainaus käyttäjältä: Stuka ketjureaktio.net
Oslon poliisi taisi olla liki yhtä suuri syyllinen Breivikin murhatekoihin saarella. Poliisit kun eivät uskaltaneet lähteä saarelle, "kun sieltä kuuluu laukauksia"! Syytteitä myös näille pelkureille, jotka tapattivat välillisesti ihmisiä.

Suomen tai USAn poliisi olisi mennyt saarelle HETI. 

Olet vieläkin aivan järjiltäsi tai et tiedä maailman menosta mitään et edes tiedä koska kuset allesi tästä kertoo tämä sairas viestisi.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

AveLazio

#117
Sinä seniili, Norjan ja Ruotsin poliisit eivät mene vaaratilanteeseen, "työsuojelua".

Etkö sinä kuules tiedä mitään asioista joista vimmaisesti kirjoitat! :D :D :D :D :D

Lähden foorumilta. On ilo päästä eroon tyhmimmästä ihmisestä, jonka olen kohdannut. Se olet siis sinä, yybertyperys - jos et aiemmista vihjauksista huomannut, träskalle...

Olet ainoa, jota en jää kaipaamaan foorumilta.
At a narrow passage there's no brother, no friend

sniper

#118
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.08.13 - klo:21:00
Sinä seniili, Norjan ja Ruotsin poliisit eivät mene vaaratilanteeseen, "työsuojelua".

Etkö sinä kuules tiedä mitään asioista joista vimmaisesti kirjoitat! :D :D :D :D :D

Lähden foorumilta. On ilo päästä eroon tyhmimmästä ihmisestä, jonka olen kohdannut. Se olet siis sinä, yybertyperys - jos et aiemmista vihjauksista huomannut, träskalle...

Olet ainoa, jota en jää kaipaamaan foorumilta.
Mihins helvettiin sinä kotoasi lähdet, kerroin jo aiemmin sulle, että sait nokillesi jo silloin kun riepottelimme sinua Globen aikoihin veini ja minä miksi et uskonut vaan jatkoit vittuiluasi leikkimällä kaikkitietävää jota et ole edes lähelläkään, et ole edes nähnytkään sellaista.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

AveLazio

Kuulin, että palvoitte minua. Se kuulosti TOSI oudolta - tai se olitkin kai sinä. ÖÖÖÖhhh.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä