Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juuli Hukkaskukka

#310
Mode vosi käyttää edes vähän harkintaa käyttäessään oikeuksiaan. Eikä pompotella eestaas. Minua ei ollut mikään pakko yhden kuvan ja runon takia eristykseen laittaa.  Oisit poistanut koko höskän.
Ettei vaan ollut joku muu syy.   
reino & aino hukkanen

Posiella

Mikä hemmetti tuota Juulia vaivaa???!?? Juulille vois kertoa, että Tupla ON siviilissä kiltti mies, yhtä kiltti ja mukava kuin  me kaikki muutkin, kaikki viisi aktiivista jäsentä. Me tunnetaan toisemme jo yli kymmenen vuoden ajalta. Se mikä meitä häiritsee, on se, että joku joka kopioi kuviaan ja juttujaan joka puolelle nettiä, on pohjimmiltaan ilkeä ihminen. Ei virtuaalisesti, kuten me välillä aikamme kuluksi keskenämme, vaan ihan aidosti häijy. Kaiken lisäksi miesvihaaja. Missä Ave muuten on? Onko se suuttunut? Kai vielä palaa...?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: juuli - 29.01.13 - klo:21:18
Mode vosi käyttää edes vähän harkintaa käyttäessään oikeuksiaan. Eikä pompotella eestaas. Minua ei ollut mikään pakko yhden kuvan ja runon takia eristykseen laittaa.  Oisit poistanut koko höskän.
Ettei vaan ollut joku muu syy.   

Jestas sentään. Ymmärrä nyt, ettet ole eristyksessä! Et ole. Tässähän me kaikki kolme tai jotain olemme.

Piste.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Outomaa

#313
Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 29.01.13 - klo:21:33
Mikä hemmetti tuota Juulia vaivaa???!?? Juulille vois kertoa, että Tupla ON siviilissä kiltti mies, yhtä kiltti ja mukava kuin  me kaikki muutkin, kaikki viisi aktiivista jäsentä. Me tunnetaan toisemme jo yli kymmenen vuoden ajalta. Se mikä meitä häiritsee, on se, että joku joka kopioi kuviaan ja juttujaan joka puolelle nettiä, on pohjimmiltaan ilkeä ihminen. Ei virtuaalisesti, kuten me välillä aikamme kuluksi keskenämme, vaan ihan aidosti häijy. Kaiken lisäksi miesvihaaja. Missä Ave muuten on? Onko se suuttunut? Kai vielä palaa...?

Juu.  Samaa mieltä, Juuli tuntuu aidosti ilkeältä.



Ave pitää taukoa omien sanojensa mukaan, muuten reippaana sähköposteissa, joista viimeinen tuli n. viikko sitten. Aikoo kyllä aikoinaan palata. Sekin on pohjimmiltaan kiltti mies, mutta tykkää provosoida saadakseen aikaan keskustelua.. ja siksi välillä pöllyää höyhenet kun pojat ottaa yhteen  ;D


Ja minullakin on teoria, mistä Juulilla hattu hankaa ;)
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juuli Hukkaskukka

.


Hihihii...nyt on likkojen pallo täysin hukassa...hihhihi....
.

reino & aino hukkanen


karpalo

Lainaus käyttäjältä: juuli - 29.01.13 - klo:22:09
.


Hihihii...nyt on likkojen pallo täysin hukassa...hihhihi....
.






Olet syypää tähän !!

---------------




Eräälläkin avaruuskirjailijalla pallo hukassa

Posiella

Jaloista en tiedä, mutta vessatytöllä on melko hyvä sprika. Taitaa olla voimistelutaustaa. Ei kyllä laske ihan maahan asti. Voi olla aktiivisista  harrastusvuosista jo aikaa...
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 30.01.13 - klo:23:37
Jaloista en tiedä, mutta vessatytöllä on melko hyvä sprika. Taitaa olla voimistelutaustaa. Ei kyllä laske ihan maahan asti. Voi olla aktiivisista  harrastusvuosista jo aikaa...

Oliko se nyt näin:

Spagaatti on vaativa asento, jossa jalat ovat täysin ojennettuina. Pitkittäisspagaatissa toinen jalka on ojennettu eteen ja toinen taakse, ja poikittaisspagaatissa jalat ovat ojennettuina suoraan sivuille (tätä kutsutaan myös Spiraaliksi tai sivuspagaatiksi). Poikittaisspagaatissa takapuolen ja ylävartalon pitää olla samassa linjassa koko vartalon kanssa. Jalkojen pitää olla täysin suorat nivelten kohdalta



Avaruuskoira, ei ihan älyvähäinen ?

Posiella

Jumppatytöt sanovat poikittaisspagaatia sprikaksi. Tuolla koiralla on hyvä sprika. Rennosti alas .lattiaan asti koko lantio ja  nilkat varpaita myöten sivulle ojennettuina. Toinen vaikea liike on jalan nosto ylös ylitaivutukseen. Normaali spagaati ei ole vaikea. Valitettavasti tämmöinen ylitaivuttaminen aiheuttaa monelle voimistelijalle elinikäisiä lonkkavaivoja.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

karpalo


Koiralla oli joko hyvä sprika, tai sitten se on lonkkavikainen.



Koira on ihmisen ystävä.