Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juuli Hukkaskukka

.
Etkö osaa lukea.
Oletko stubido.
.
reino & aino hukkanen

karpalo

#371
 Minä, Juuli, olenko stubido ?



Tuon näköisenä minä, Juuli kumihuuli, palasin planeetalta X X X-Xerox DC-12, siis täys tusina. Olihan kaameet ryyppäjäiset, Huhhuh Vaan !

karpalo

#372
Lainaus käyttäjältä: Nicht Rauchen - 30.03.13 - klo:16:34
Minä, Juuli, olenko stubido ?



Tuon näköisenä minä, Juuli kumihuuli, palasin planeetalta X X X-Xerox DC-12, siis täys tusina. Olihan kaameet ryyppäjäiset, Huhhuh Vaan !

Juuli Kumihuuli on voittanut Planetta NILFISK-ZZZ D-24:n siis tuplatiun porukan lähitaistelussa.



Tässä kuvassa NILFISK- planeetan pettyneitä lapsisotilaita tuvan täydeltä.

Juuli Hukkaskukka

.
Kiitosta vaan. Tuota en ole tiennytkään että  googlella on kuvat. Hienoa. Ne vaan ei ole kaikki minun.
Kiitos.
reino & aino hukkanen

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: juuli - 30.03.13 - klo:16:03
.
Etkö osaa lukea.
.

Ehkä osaan, ehkä en. (M. Nykänen)

Edellä on jälleen kerran sellaista 'viestintää', jonkalaista en halua edes katsoa, saati lukea.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Outomaa

#375
Samat sanat.

En tullut edes sisälle tämän takia. Juuli valittaa jatkuvasti ylläpidolle kuvien lainaamista ynnä muuta. Mutta minulla on se käsitys, että melkein kaikki hänen kuvansa ovat lainvastaisesti netistä kopsattuja, hän liimaillée ja leikkelee niitä yhteen. Tyyli on liian kirjavan erilaista, että olisi yhden henkilön tekemää, Juulin.

Niin kauan, kun ei lataa kuvaa omalle konelleen vaan se on vain Linkki, niin tietääkseni se ei ole kovinkaan paha rikos.

Jos tämä ei lopu, koko ketju menee punkkeriin piiloon.

(Onneksi ollaan Klubilla.)
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juuli Hukkaskukka

#376
.
   Kuules nyt tuplapieni. Minä en ole ikinä nähnytkään noita kuvasivuja. Siellä onkin paljon mitä voiin käyttää. Teitkin minulle palveluksen. Minä käytän kuvasivustojen VAPAITA kuvia , - free - joita saa käyttää. En käytä tekijänoikeuksilla varustettuja. On myös maksullisia kuvatoimistoja joita en käytä. Kun sinulla ei ole kuvankulkemisesta hajuakaan niiin älä sotke asoita. Näissä lukee jokasessa. -  vapaasti käytettäviä -. Kuvitteletko sinä että ne ovat siellä katselua varten. Eivät taatusti ole. Minä muutan niitä, vähän ja väritän.  Se on luvallista puuhaa. Joten turha yrittää yhtään sotkea mitään.
Voi sinua pientä. Taas tuli vesiperä. Eikö sinua  v........a. Minua  sinuna ottasi kyllä nuppiin.

Juuli,  ystäväsi.
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

.
Oi, sinä Helvetin Ruhtinas. Kaksi tuttua osoitetta. Juuri  noita kuvia en ole käyttänyt mitkä tulee esiin. Olet toisiaan ällö. Mikset palaja Valtakuntaasi. Oi. Mitä sinä kuvittelet . Että minä käyttäisin tekijäoikeuksien tahi maksullisten sivujen kuvia. En. Mahtaa v.....a.
.
reino & aino hukkanen

Outomaa

#378


Jos laittaa vaikka oman naamakuvansa nettiin, niin se on siellä ikuisiksi ajoiksi. Ne jää ihmisten koneille ja välimuisteihin vaikka missä. Katseltavaksihan noita kuvia nettiin pannaan, mutta koneelle ei saisi ottaa luvatta, jos eivät ole ilmaisia. Linkkilainauksissa olisi hyvä ilmoittaa samalla kuvan osoite.





"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juuli Hukkaskukka

.
Voi hyvä Isä. Tupla itse niitä oikeuksia jahkaili. Minä sanoin vapaita, FREE,  kuvia kayttäväni. Niitä saa käyttää. Ei Tupla tajua. Nyt jahkaa mitä v..  oikeuksia vaikka eilen niistä oikeuksista junkuttii. Nyt on todennut itsekin Free sanan. Eilen niistä tekijänoikeuksita eli ei - vapaista jurnasi. Lue omat juttusi. Oletko sinä ihan viisas, tupla. Heittääkö noin pahasti. Ja juuri samalta gloubilta olen ottanut en vain niitä sinun esittelemiäsi.  Minähän sanoin niitä yhdisteleväni, muokkaavani jne... Nyt toistelet minua.
Sinä olet tosiaan....u.
Ja Tiistai. Minä en ole laittanut itse yhtään omia enkä tekemiäni kuvaa googleen. Minä en osaa. Vain juttujen yhteydessä niitä olen käyttänyt. Niitä juttujani on juutuupissakin. En ole sinnekään pesinyt. Etkö käsitä.
Lopettakaa jo.  Tiistain kärvistelyn käsitän. Tuplan en ollenkaan.
Minua tämä naurattaa.
.
reino & aino hukkanen