Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Frux

Kiitos, Juuli, aivan mahtavasta kirjaesittelystä! Olen jo melkein lukenut kirjasi läpi. Kannattaa muidenkin outojen hankkia kirjasi. Suosittelen!

Juuli Hukkaskukka

.


Hyvä Angela. Mukava että tykkäsit. Eikö Positiivi muista käyneensä. Kun vihdoin kyselyjen jälkeen sinne osasi.  Yleisömenest valtaisa, kirjat menivät kuumille kiville. Tuplakin siellä ostiskeli. Mustat lasit päässä. Työn alla on jatko-osa Minä  ja Mummoni .  Kesällä valmistuu. Kuvassa lähdössä aurinkolomalle Kalumeetin Vapaavaltioon.
.
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

.






Mikäs pakko on Klubilla olla. THL olsi voinut laittaa vaikka kuinka monta huiputusta, eipäs vaan laittanut. Ei asianosainen huomaa. Mutta löytyihän se tie perille. Pääasia se, mitä muusta.
Kirjaan on tulossa monta osaa, On Lovestory Juuli ja Isopahasusi, on Mummon  eväskori.  On Isopahausijahti.
Kokoajan mietitään lisää.
.
reino & aino hukkanen

Posiella

Toivottavasti Juuli ei maksanut pimeästi sille puodinpitäjälle eli tehnyt hautaloita. Ko paikkaa kun ei ole enää virallisesti olemassa ytj:n mukaan. Ja ohjeita ei Juuli kyllä antanut paikan sijainnista, joten turhaan odotteli ketään. Kyselin sijaintia, mutta ei vastannut. Ehkäpä tämä on sitä huumoria. Ensin uhkaillaan ja sitten yritetään naurattaa. Miksi koko Outomaa on mennyt pilalle yhden narsistisen kirjoittajan takia?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Posiella

Lopettaisikohan tuo Juuli, jos kylmän rauhallisesti ei noteerata mitenkään sen viestejä enää, ja mode kippaa ne tänne pois näkyviltä? Tommosta uhkailua eri kirjoittajien henkilöllisyyden tietämisellä ei meistä kukaan muu koskaan harjoittaisi missään olosuhteissa, vaikka tietäisimme kyllä keitä kukakin on oikeassa elämässä. Se olisi sivistymätöntä uhkailla kuten Juuli tekee.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)


Juuli Hukkaskukka

.
  Minähän olen sivistymätön. Niin on jotkut muutkin täällä.Joten voikaamme hyvin. Jos rouva tiistai tarkoittaa sitä mitä minä epäilen menee loistavasti. Ei voisi paremmin. Siihen asiaan ei tarvita tätä foorumia.
.
reino & aino hukkanen

Outomaa

#406
Viittaus ed. viesteihin.
Jos nämä 3 tai 4 jäsentä ovat sitä mieltä, että Juulin mainiot jutut kuuluvat Klubille ja yksinoikeudella vain meidän foorumilaisten luettavaksi, niin niin tapahtukoon.

En tykkää olla diktaattori ja yritän olla ihmisystävä. Mutta rajansa kaikella. Jatkuvasti myös piilov-ilee minulle.

Meidän ei ole pakko olla ilmainen julkaisija kirjailialle jo siksikin, kun vain LexArman armosta koko foorumi on edelleen olemassa. Siitä ylistys hänelle (ihan alkuun sanoi olevansa "liian kiltti" ja lähti auttamaan uppoavaa foorumia, vaikka on kiireinen RL ammatti, oma foorumi ja jutut meneillään. Eikä huoli hyvitystä euroissa. Kiitos LA.)  

Moderaattorin mitta tuli tänään täyteen. Kaikki kirjalliset tuotokset ja viittaukset niihin Juulilta menevät Klubille tähän ketjuun. Ja keskustellaan välillä muustakin.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: juuli - 02.04.13 - klo:11:25
.
Mikäs pakko on Klubilla olla. THL olsi voinut laittaa vaikka kuinka monta huiputusta, eipäs vaan laittanut.

Juuli ei huomaa, että menee kirjoitushalut, kun täällä nykyään käy.

Miksi haluat tuhota foorumin?

Kun itse olet mielestäsi niin paljon muita parempi, niin MIKSI roikut yhä täällä ja alennat rimaasi? Ei tarvitse vastata ja tämäkin on viimeinen viesti minulta tästä asiasta.

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juuli Hukkaskukka

.
Teidän kirjoitushalunne eivät osoita minkäänvaltakunnan hiipumista. Päinvastoin.  On pääasiallinen harrastus minun morkkaamisen. Minä morkkaan takaisin. Ykstyisasioistani en täällä keskustele enkä niihin vihjailuihin vastaa. Hyvin menee kuitenkin.
reino & aino hukkanen

Outomaa

#409

Laitanko äänestyksen.. ei ole ollutkaan vuosiin.

Jos viikon sisällä reilu enemmistö on ulosheiton (tai ainakin kirjoituskiellon) kannalla, niin niin käyköön. Pesen käteni kuin Pilatus :)
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)