Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda


Odottelen ensin vastausta kysymykseeni.

Juuli Hukkaskukka

#831
Minut poistettiin outomaalta. Enkä muistanut salasanaa. Kun kysyin uutta se meni sähköpostiin jota en enää löytänyt. Otin uuden sähköpostin ja sen mukana rekistöröin itseni uudelleen. Täällä on monta jotka vaihtaa alvariinsa nikkiään ja niiden vanhallla nikillä kirjoitukset kyllä näkyvät edelleen. Ei minä ole täällä käytössä kuin tuona Juuli Hukkaskukkana. Joten ei niitä vanhoja viestejäni pidä poistaa koska ei ne poistu muiltakaan vaihdokkailta.  Minulla näkyy vanhoissa viesteissä kuvat, esim omatekemät jotka ei muulla näy joten ei olisi suotavaa niiden poisto. Esimerkkinä vaihdokkaista Stlll alive,  L.Nieminen, 0 , Rrape, karpalo, amanda jne. Näkyy että on vaihdettu kun uusissa on samaa vanhaa tekstiä.
Miksi muuten minulta tästä kyseltiin kun ei muiltakaan kyselty.
Minä en voi entisenä pelkkänä Juulina tänne mitään kirjoittaa.  Toiset kyllä voivat monellakin nikillä mutta minulta on Juulin, pelkän, sähköposti kadoksissa. Joten jos ei nyt poistettasi pelkkää Juulia kun siellä on ne kuvat.

Siinä se nyt on. Ja hyvä näin.
reino & aino hukkanen

Amanda



Juuli, en ehdi selittää tätä sen enempää, kuin että mainitsemasi nimerkit vaihtavat VAIN omasta profiilistaan nimen, joka näkyy foorumilla ja he kirjautuvat sisälle edelleen alkuperäisellä nikillään.

Olisit voinut tehdä sen itsekin. Siinä ei ole mitään moittimista.

Toisekseen entistä nimim. Juulia ei ole poistettu, siinähän se on aktiivinen kuin ennenkin. Koita nyt edes kerran pysyä totuuden kapealla polulla.

Kolmanneksi hyviin tapoihin kuuluu vastata asialliseen yksityisviestiin ylläpidolta.



Suti

Juuli sotkee.
Jos nimimerkki Juuli poistetaan eivät viestit katoa. Juulista tulisi Vieras.
Juulin selityksen mukaan nimimerkki Juuli on itse asiassa lukittu koska sinne ei pääse.

Jos Juuli poistetaan voi Juuli muuttaa juulihuikkasen Juuliksi.
päivä kerrallaan

Juuli Hukkaskukka

#834
En sotke. Minua ei täällä lukittu. Olin edelleen mutta olisi pitänyt kirjautua uudelleen. En voinut kun unohdin salasanan ja kun uutta kysyin kysyin  uusi meni tietysti sähköpostiin jota käytin täällä ja jota en enää löytänyt koneelta. Siellä on siinä vanhassa myös ykstyisviestit joihin vastaaminen kuuluu hyviin tapoihin kuulemma mutta minä en sitä yksiyissähköpostia , siis koko gmailia enää löytänyt ja hukassa on edelleen. Joten Juulina en tänne päässyt.  En omiin tietoihin muuttelemaan, lisäilemään yhtään mitään. Oli otettava uusi sähköposti, rekisteröidyttävä uudelleen ynnä uusi nikki.
Nyt sopii kirjoitella uuteen sähköpostiin niitä asiallisia viestejä. Nyt ne löytyy, vanhat ei löydy. Asiantonta on fyifyitellä minulle, tietämättä asian todellista tilaa ynnä yksityispostin käytöstä huomautella. Sinne kun on takuulla tullut asiantontakin.
Mutta nyt sen pitäisi, uuden. toimia.
Tässä ei ole mitään selittelemistä.. Enkä muistanut että ne säilyy vieräilijana edelleen ne vanhat viestit. 
reino & aino hukkanen


Amanda


Lähetin lisää FYI:tä (FYI = for your information, nettilyhennys) privaviestillä.

Entinen sählöpostiosoitteesi on sama paitsi, että tämän otit eri palvelimelta. Mutta itsehän tiedät parhaiten..

Seuraa yksityisviestin neuvoja ja paluu entiseen tapahtuu vain profiilia klikkamalla ja pidentämällä "foorumilla näkyvää nimimerkkiä".
Koska ko. sähköppostiisi softa on lähettänyt uuden salasanan.

Juuli Hukkaskukka

#836
Johan minä sanoin etten voinut  käyttää enää pelkkää Juuli enkä voi sinne mitään lisätä  Sen sähköpostiosoite on hukassa. Minä kysyin uutta salasnaa jonka olin unohtanut, johan minä sen sanoin mutta kun se sana meni siihen mailiin joka oli koneelta karannut ties minne niin en minä millään sitä saanut. Ei löydy nytkään sitä vanhaa mailia jossa se salasana on. Mutten sitä tietenkään tarvikaan. Että sama on vanhalla pelkkä Juuli maililla jaa nykyisellä Hukkaskukan maillilla. Ouuuu....
On niillä eroa käytössä kun ei vanha edes toimi... miksi niitä vertailemaan ja tänne ilmoittelemaan samoista. Eroa kuitenkin on kuin koiralla ja kissalla. Eri toimittaja kokonaan. Entinen maili on kadonnut jonnekin , siis sen pelkän Juulin maili joten ei ole kysymys unohtamisesta.  Enkä minä voinut laitella mitään uusi nikki ilmoituksia tehdä täällä , hmmmm, kellekään kun en päässsyt pelkkänä Juulina sisään sivuille.

Enkä minä olisi  uutta yksityismailia enkä uutta nikkiä ottanut vaan kun vanhoilla ei minnekään päässyt. Oli sitten korrektia tai ei. Täällä kun kaikki muu onkin niin hiivatan korrektia.
Se on nyt niin että se vanha pelkkä Juuli pitää muuttaa siksi vierailijaksi kunhan kuvat ja tekstit säilyy.  Minä en sitä osaa tehdä. Jos sen vanhan säilyttää  sen pelkkä Juuli ja siihen kukkaa lisäileilee taas menee jumiin koska siihen liittyvä maili on hukkunut koneelta.  Uusi Juuli Hukkaskukka ja siihen liittyvä maili on toimiva. Ei kai tähän kukaan kuole. Jos loppuisi se minua koskeva syyttely.
Minua on turha syyllistää. Kone on se mikä on. Vaikka tästähän nyt sai hyvän aiheen huomatella.

reino & aino hukkanen

Amanda

LainaaSe on nyt niin että se vanha pelkkä Juuli pitää muuttaa siksi vierailijaksi kunhan kuvat ja tekstit säilyy.  Minä en sitä osaa tehdä.

Okei, ymmärrän tuosta, että vanha nikki voidaan poistaa kunhan kuvat eivät katoa. Ei ne katoa minnekään, jos ylläpitäjä ei klikkaa sitä kohtaa, mistä Kaikki katoaisi.

Nyt menen taikasauv.. sormellani tekemään kuin toivot. Terkkuja Hukkaselle vielä, reipasta kesää toivotellen.



No niin pojat, saitte vähän vipinää foorumille ;)


karpalo

Juuli sotkee kaikki asiat.

Hänen kannattaisikin ottaa nikikseen "JUULI KUMIHUULI"

Se vastaisi parhaiten hänen höpinöitään.

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 07.06.15 - klo:14:39
Juuli sotkee kaikki asiat.

Hänen kannattaisikin ottaa nikikseen "JUULI KUMIHUULI"

Se vastaisi parhaiten hänen höpinöitään.

Karpalolle olisi omiaan KARPALO KARVAPEE.
reino & aino hukkanen