Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juulianna



On alkanut ihmetyttää tämä hallituksen koronatoiminta. Eikö siellä tosiaan ymmärretä ettei nuo suositukset ja eestaas pompottelut tehoa. Miksi piti poistaa rajoitukset kun nyt niitä taas sompaillaan takaisin. Eikä millään ilveella saada aikaan todellisia kieltoja eikä vain hyminöitä. Niinkuin nyt tämä maskin käyttösuositus. Miksei sakon uhalla määrätä pakolliseksi heti kun omasta ovestasi poistut. Tai jonkun muun ovesta ulkoilmaan . Käsittääkseni se on pakollinen tämä maski jossain maassa tai joissakin. Kun sen on kuitenkin alkuajoista poiketen todettu auttavan niin mikä kumma on tämä suositusvimma.
Voivoi sentään tätä.
Korona senkun lisääntyy eikä hallitus muuta kuin suosittelee.

juuli
Niin kaunis on maa,,

Esmerkix

Hallitus noudattaa THL:n suosituksia. Hallitus ei ole lääketieteen asiantuntija.
Maskimääräystä ei voi tehdä. Jos kaikkien pitäisi käyttää maskia, hengityselinsairaat, vanhukset ja pikkulapset tukehtuisivat.
En minäkään voi käyttää maskia. Se olisi otettava yhtä mittaa pois, kun silmä vuotaa sekä nenä. Märkä maski ei auta mitään. Aamulehden toimittaja juuri kertoi, että hän meinasi pyörtyä, kun oli maski vähän pitempään kasvoilla. Voimakas hiilidioksidipitoisuus tukehduttaa.

karpalo

Minullakin vuotaa nenä ja silmät aina silloin tällöin, olen mahdollisesti pölyallergikko, tai jotain muuta, ainakin siitepölyallergiat ovat kiusanani, se on todettu virallisestikin.

Jos käyttäisin maskia ja aivastelisin, niin maski saattaisi lentää päin kaupan kassaa ?

Onneksi heillä on nykyään suojakilvet, ainakin täällä.
.................

Tsemppiä vaan Esmerkix ja kaikki muutkin aivastelijat.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 06.10.20 - klo:17:45
Minullakin vuotaa nenä ja silmät aina silloin tällöin, olen mahdollisesti pölyallergikko, tai jotain muuta, ainakin siitepölyallergiat ovat kiusanani, se on todettu virallisestikin.

Jos käyttäisin maskia ja aivastelisin, niin maski saattaisi lentää päin kaupan kassaa ?

Onneksi heillä on nykyään suojakilvet, ainakin täällä.
.................

Tsemppiä vaan Esmerkix ja kaikki muutkin aivastelijat.

Kiitos.
Allergia-, iho- ja astmaliiton sivulla olikin nyt mielenkiintoinen tieto, että moniallergisilla Covid-19 -viruksen aiheuttama tauti saattaa ollakin lievempi kuin muilla, sillä virus pääsee ihmisen elimistöön ACE2-reseptorien kautta ja allergiseen astmaan taipuvaisilla on muuta väestöä vähemmän näitä reseptoreita. Moniallergisilla olisi siis pienempi todennäköisyys saada taudin vakavampi muoto. Kerran näinkin päin! :D ::)

Juulianna

Niin se tietty on ettei kaikki voi maskia käyttää. En kummiskaan usko että itseni monet kosketusallergiat helpottaisivat taudiin kulkua.  :-\
Niin kaunis on maa,,


Juulianna



Semmosta vaan että olen yksinäisyydessäni huomannut tiirailevani rappuun, tyhjäänkin. Huomasin että ovisilmä on aikanaan asennettu korkealle joten varpaillaan kurkoteltava.  Enhän minä todellisuudessa yksin elele. Poika soittaa joka ikinen ilta paitsi kun on vuorokauden yhtäsoittoa töissä. Jos en vastaa niin taatusti ampaisee katsomaan mikä on vialla.
Ja ainahan on tämä netti.

juuli
Niin kaunis on maa,,

Juulianna

Niin kaunis on maa,,

LexA

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Juulianna



juu.
Niin kaunis on maa,,

Juulianna

#1289


Nyt se alkoi vorostelu  tiekkarin sisuksista. Onhan noita vakoilujutttuja ollut, on lennetty täyttä karkua  Vennäinmaalle Punaiselle torille ilman että kukaan huomasi. Siitä nähdään kuinka helppoa on nykyisin matkustelu. Joitakin muitakin  mitä en muista kuin hämärästi. Vaan ei silloin kai rohmuttu meikeläisen tietoja. Ei niissä mitään rohmuamista ollutkaan.
Nyt sitten mikäli meikän tiedot ja pankkitiedot on joutuneet voron tai vorojen käsiin siitä seuraa että onkin toiset olot kuin ennen. Nyt saa pelätä josko tulee laskuja esim. halkomoteista, uudesta autosta, Bahaman lomasta jonka olen tehnyt. Tosin en itse muista. Sillä ei merkitystä ole sillä muistamisella koska minun tiliäni niistä veloitetaan. Ei pankki usko etten olisi tehnyt esim. Bahaman lomailua kun kaikki numerot ja merkinnät joita en tiedä mitä ne on täsmäävät niin tietoihin mitä heillä minusta on. Lisäksi minua ei oltu nähty liikkuvan  ollenkaan Bahamaoleilun aikana kartsalla. Ei merkkaa mitään vaikken muutenkaan koipirepsun ja nyt koronan takia liiku.Jos tämä, nämä vorot saadaan kiinni heillä on ilman muuta maski. Koronan takia tiettty. Jos onnistuu vallesmanni jokusen naamakuvan menneiltä vuosilta haalimaan niin miten sitä voroa tunnistat kun nykyisin kuleksii naamarilla. Ei millään voi silmien sijoituspaikasta päänupissa  mitään päätellä kun ei edes nenä näy. Joten ei muuta kuin postia vaanimaan jotta selviäisi muutkin tekemiseni sen tietovoroilun jälkeen. On ihan saletti ettei minuun kohdistavu laskutus tähän lopu.
On tää vaan ihan kauhiaa,,,

juuli
Niin kaunis on maa,,