Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Outomaa

#220
Lainaus käyttäjältä: juuli - 07.01.13 - klo:15:19
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.01.13 - klo:10:07

Vaikuttava uuden vuoden runo Juulilta. Hyvä tapa aloittaa uusi vuosi..

Yksinäisyys taitaa olla nykyään pahimpia ihmisten ongelmia. Nykyään kaikki on vähän ex ja hop, jos ei miellytä, niin roskiksiin ja uutta tilalle :)  

Valoa uuteen vuoteen!

http://fc01.deviantart.net/fs70/i/2012/288/0/8/come_on_baby_light_my_fire__by_bojistone-d5hvbbf.jpg



Meillä vuosi alkaa paksulla sumulla ja loppupäiväksikään ei taida paljoa aurinkoa näkyä.

Jaaha. Ei sitten ei.
Eikö kukaan seurannut muutama kuukausi sitten uutisia joissa kerrottiin erään etelämaan
vesistöjen muuttuneen punaisiksi.
Moneen kertaan tolkutettiin.
Ja karmeudesta puheenollen eikö nämä tikut edesauta pyromanian puhkeamista sekä tupakanhimoa.
Ei varmaankaan kun ei ole poistettu.
.

No Juuli!

Et voi verrata tulitikkuja, joka oli Metafoori kaikelle, millä voi sytyttää valoa uuteen vuoteen ja Verta, koska runosi on juuri sen niminen. Valitan, minulle tuli sananmukaisesti paha olo siitä kuvasta.

Lainaahttp://img191.imageshack.us/img191/9617/meripun07.gif

VEREN MERI
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juuli Hukkaskukka

.


Selvisi  sitten ainakin se jotta tehoa on viesteilläni.
Kyllä niitä voi mielestäni verrata. Ei kai kumpaakaan ihan Aapisessa näytetä.
Eikö tankkien, nälkäisten lasten kuvat tee pahaa.
Ei  sitten siitä  sen enenpää.
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

Että minusta johtuu hiljaisuus. Eipä vainen johdu.Täällä on kun huopatossutehtaalla vaikka en kirjoitakaan.
Oli fiksu liike  Tiistailta siirtää Älyvähä tänne. Yhden runon takia.
Runo sai muuten kiitostakin. Yksityisesti.
Muistaakseni sinäkin Tiistai olet aiemmin kiitellyt. Mistäs nyt huopatossu puristaa.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

#223
.


Tuplanikki

Olet lkeilyn Mestari. Shogun.
Mikähän on sinun elämäsi tarkoitus. Hyvä ekä hyvyys se anakaan ole. E taida olla ollenkaan mnkäänlasta tarkotusta. Nämä jatkuvat minulle lkeilysi evät tuota toivomaasi tulosta.  En mtään merkitystä. Ovat täysin yhdentekeviä. Tämä on vihovimeinen viestini sinulle.
Elä, ilkeile minun puolestani ihan kuinka tahansa.
En vastaa sinulle enää.
.
.


reino & aino hukkanen

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 07.01.13 - klo:23:33
Elämällä pitää olla joku muu tarkoitus kuin suoltaa päivät pitkät  tuollaista .



.

Onko muuten kuvassa vanhan ajan laukkamakkaraa ? Laukkamakkarakeitto oli aikoinaan hyvää. Nykyään kunnon siskonmakkaroita ei ahdo löytyä, kuin yhtenä päivänä viikossa,jos silloinkaan.

Kaikenlaiset keitot maistuu kyllä  talvella.


Juuli Hukkaskukka

.


Tämä on ja on ollut ennen runoni kirjoittamista vilttitossutehdas.
Ennen  runoani vallinut ankeus ei ole minun runoni syytä. Parin päivän aikan pari krjoitusta, Tiistai, Positiivi, Tupalnikki ne täällä kirjoittaa. Ynnä Juuli.  Tämä hitaisa tahti vallinnut jo kuukausia.
Minä en niistä kujeista tiedä.
Sinä siirrät mielesi mukaan. Mitäs sanomista siinä muilla on. Eikä sen runon takia jätetä kirjoittamatta jos kiinnostusta on.
Vaan kun tunnu olevan ei ennen eikä jälkeen.  Tai oikestaan jälkeen on kirjoitukset lsääntyneet.
Täällä on lisäksi tyyppejä jotka saaavt mielin määrin mellastella sinun puuttumatta asaa.
.







reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

.


VIATONTEN VALSSI

Kun kesäinen yö oli kirkkain ja tyyninä valvoivat veet
ja helisi soittimet sirkkain kuin viulut ja kanteleet.
Viisi pientä piru parkaa aivan ujoa ja arkaa
sievin kumarruksin tohti käydä enkeleitä kohti.

Univormunsa karvaiset heitti, he sarvet ja saparovyön,
oli lanteilla vain lukinseitti ja helisi harput yön.
Enkelitkin sulkapaidan jätti tuonne, taakse aidan.
Siellä häntä, siellä siipi toisiansa tervehtiipi.

Ja niinhän he, nostaen jalkaa, niin nätisti tanssia alkaa
yli kallion kasteisen. Ja se yö oli onnellinen.
Missäs sika, -jos ei kerää kärsäänsä se yhtäperää,
siivet karvat, ynnä muuta, vielä maiskutellen suuta.

Sillaikaa enkelit tanssi niin ujosti varpaillaan
Vain pukuna pikkuinen kranssi, viis pirua toverinaan.
Oi, pienoiset, ettehän arvaa, moni vaihtaa nahkaa ja karvaa.
Mut harppua sirkat lyö, yhä kun on kesäyö.

Kerran tuli Aamunkoitto. Loppui tanssi, loppui soitto.
Pirut, niinkuin enkelitkin, tunnusmerkkejänsä itki.

eila kivikkaho.
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

 


Huomasin yllätyksekseni vasta nyt jotta ei tänne salaseuraan, Outoklubiin päästetä vieraita lainkaan.
Meni kirjoitushalut. Viimeiseen loukkoon Outomalla tyrkättin.
Poissa silmistä poissa mielestä

Kiitosta vaan.
reino & aino hukkanen

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: juuli - 07.01.13 - klo:15:19

Eikö kukaan seurannut muutama kuukausi sitten uutisia joissa kerrottiin erään etelämaan
vesistöjen muuttuneen punaisiksi.
Moneen kertaan tolkutettiin.

.

Juuli, mikset maininnut ko. merta ja missä maassa? Metaforaa vai todellinen tapahtuma..?
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juuli Hukkaskukka

#229


Vai silleen tuumailette.
No mikäpäs siinä.
Sananvapaushan se on, ainakin toisilla. Joku taasen työnnetään johonkin salaluukkuun. Poissa on hallelujaat, hoosiannat.
Runo sai alkunsa tositapahtumista. Syksyllä muistaakseni Intiassa värjäytyivät vesistöt punaisiksi. Johtuen kai  tuulen mukana lentelevien kasvien itiöistä. Ettekö te uutisia kuuntele.
Runo on oman mielikuvitukseni tuotetta. En ikimaailmassa voinut kuvitella jotta siitä syntyisi moinen kohu.
On sitten minulla kyky järkyttää, näköjään. Siispä täytti se tehtävän mihin ehkä oli tarkoitettu.
Mukavampaa on laitella tänne kauniita kuvia. Aiheesta ei niin väliä ole, kunhan ovat kauniita. Tämä maailma ei vaan ole niin silkkinen. Kuvan voisi palauttaa runon yhteyteen, koska se on tänne tuotu. Runo on pilalla ilman sitä. Nyt siitä voi myös hypätä yli. Varmasti värjääntyneistä vesistä on ollut kuvia lehdissä, telkassa jne.
Tiedoksi. Ne planeettatarinat eivät ole totta. Ei ainakaan ihan vielä. Niissä esiintyvät oudot sanat ovat outojen maailmojen outoa kieltä. Niiden tarkkaa sijaintia en tiedä, joten en voi sitä mainita.
Niistä keskusteluista. Olen avannut tänne uusia aiheita. Niitä ei kannatettu joten en enää katsonut aiheelliseksi. Olen keskustellut, laittanut musiikkia jne.
Olen lähinnä pöllämystynyt. Että on tämmöistä syrjintää yhden vaivaisen runon takia. Eristykseen meno. Joka ei edes ollut hyvä. Vaikka jonkun mielestä oli oikeikin hyvä.
Klubiin en kirjoita outoja enkä muitakaan sanoja koska vain osa näkee.  Ei enää nyt tarvitsekaan.
Enkä minä plaraa omia kirjoituksinani, sekin velä tiedoksi.
Ja mitäs minä tässä oikein selittelen.

Juuli

rankseeroksi.
Poliisikuva, se ei ketään järkytä.
Eihän.
.
reino & aino hukkanen