Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hyödyllisiä ajatuksia

Aloittaja risto, 30.08.12 - klo:21:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 16 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

.
Hoh hoijaa
minää ja miiinää
ja varsinkin
miiiinäääääääääääääää

otin jo lääkket

Posiella

No mistäs aiheesta juteltais nyt, Ripa ja Patu? :D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Juuli Hukkaskukka

Tiistai. Onpa omituisia Erottelijoita täällä . Toin Sinullekin nuo ParatiisiPahisTossukat, jospa ajatukset muualle suuntaisivat.
Et Sinä minnekään mene. Lisäksi olen laittamassa vaivannäöllä kuvia tässä ketjussa uusiksi, jotta Sinäkin siellä Kaukomailla näkisit. Kun unohtui se näkymättömyys.
Pysythän täällä.
Pliis.

.
reino & aino hukkanen

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 06.09.12 - klo:11:49
Eiköhän lopeteta tämä synnyttäminen tähän. Ei teidän kanssa voi puhua mistään asiallisesti.
Heti riita pystyssä. Ja tällä kertaa riidanhaastajina naiset.

Voi, että on ikävä Starseedia, Perjantaita ja Indigoa.

Mitä sää ny oikein, Positiivi, meinaatko tyrmätä hyvin alkaneen riidan!
Synnytyspolttoihin oltiin just pääsemässä tuossa kinastelussa ja sää tuut torppaan koko orastavan skaban.
Onneks nää kuule on niin kovakorvaisia täällä, ettei sun välihuutos paljo paina.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Vaikuttaa siltä, että menee riidaksi kummat kivut ovat viheliäämmät, synnytyskivut, vai Aven polven nykytuskat?

Epistä (epiduraalia) kaivataan hätiin kummassakin taustaryhmässä.

Patu

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 06.09.12 - klo:12:32

Ja tältä päivältä lähti halut kirjoitella tänne.. ehkä lähden taas kokonaan.

akkain tapa keskustella, uhkailu. Saas nähdä.

Patu

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 06.09.12 - klo:12:46
No mistäs aiheesta juteltais nyt, Ripa ja Patu? :D

kävisihän tämä kun saisi nuo varsinaiset akat pidettyä ulkona. Jos ei ole samaa mieltä aletaan kantaa kaunaa ja riidellä. Ryssafobi en ole mutta juulin jutut oli liikaa, ja nyt se on kyttäämässä joka käänteessä että pääsee riitelemään. Jos sen ukko ei tule synnytykseen mukaan - ja ymmärrän kyllä- niin ei sitten saa tulla muidenkaan ukot. ja miehen ja naisen välillä on ristiriita, ikuinen.
voi hiton hiton hitto mitä akkoja. riivinrautoja.

Positiivi, pidät yllä uskoa järkeviin naisiin. Pidät sitä uskoa yllä muutaman muun kanssa. Älä luovuta, aloita joku aihe. Vaikka taikinan teko tai muikun pyynti. Tai loppusoinnut. Kai nyt täällä jostain voi mies ja nainen keskustella riitelemättä.

risto

.
Kysymys ei ole riitelystä.

Psykoosisssa olevat ihmiset pitävät tuollaista mekastusta vaikkei ole ketään lähellä.

Psykoosi tarkoittaa että normaali elämähallinta on pettänyt . Järki ei juokse mihinkään suuntaan. Pelkää takkuamista. Huseerataan ilman mitään syytä. Mitä milloinkin. Mihin se sisäinen paine ohjaa.

Tietysti jos saa jonkun ulkoisen impulssin niin sitten minä minä minä minä tota tekisin minä minä minä tekisin minä minä minä miksei kukaan juttele minä minä minä.

60 äijäkin alkaa miettiä että jos minä synnyttäisin, niin tota minä tota niiku minä....

.

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: Patu - 06.09.12 - klo:14:53
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 06.09.12 - klo:12:32

Ja tältä päivältä lähti halut kirjoitella tänne.. ehkä lähden taas kokonaan.

akkain tapa keskustella, uhkailu. Saas nähdä.
Patu, ei haittaisi, jos tarkastelisit omaa keskustelutapaasi kriittisemmin. Tyly on sopivin luonnehdinta.

On nyt asioita, joissa et ole asiantuntija. Yksi niistä on tämänpäiväinen teema.  Kun olit pitämässä vaimosi kättä, se ei tehnyt sinusta sellaista. Jos hän synnytti ilman mitään apukeinoja, niin hän joko on erikoisen leveälanteinen tai muuten harvinainen tapaus.  On se eri asia, kun kapea 1,58 senttinen punnertaa 4+ kg kiloisten kanssa. Tyttäreni sanoi puoleksi itsekseen, että "horror", kun se oli ohi.

Tiistai

(jolla valitettavasti on tämän älyttömän paikan modevastuu, vastoin tahtoaan. Sormi oli jo Tiistain poistonapilla --joka roikkuu täällä vanhasta tottumuksesta-- alkoi, kun ei halunnut unohtaa äidinkieltään. Ja onhan se palannut, on ollut hyviä opettajia. Myös ilkeydelle..  :-\

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

AveLazio

patu, nyt alitit jo itsesikin... :o Alat neuvoa äkäiseen itkutyylisi naisia synnyttämisasioissa. Lopeta tuo asiattomuus.

Olisitko sinä halunnut synnyttää? Sekö tässä on? Taisit taannoin sanoa halunneesi olevasi nainen. Ei olisi tullut noita inttiharmejakaan sulle... Hm.

Haluat AINA ilkeillä toisille, tiedämme. Mutta että synnytyksestä! ::) :o

Naiset ovat lajin kannalta paljon tärkeämpiä kuin miehet. Kai nyt tämän ees tiedät, patu?
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä