Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kvanttifysiikka - Missä mennään

Aloittaja AveLazio, 18.10.12 - klo:00:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Jos säieteoria on oikeassa, me vain emme tietoisesti havaitse kaikkia ulottuvuuksia. Ehkä tiedostamatta? Pelottaako moniulottuvuudet joitakin teistä? En minä tätä keksinyt ole. Lukekaa ja kommentoikaa vasta sitten.

Onhan se pelottavaa, että tilaulottuvuuksia olisi 9. Kaikkia tuo pelottaa. Ja että aikaulottuvuuksiakin 2! Ihan kauheeks menee.

HUOM: Universumi on paljon ihmeellisempi kuin pystyt koskaan edes kuvittelemaan.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Posiella

Ave, säieteoria! Kerro nyt, missä siitä on selostusta. Täytyyhän sulla ollu joku lähde noissa selostuksissasi. Laita linkki artikkeliin tms. jossa näitä säieteorioita käsitellään. Vai onko ne säikeet vain sun päässäsi?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

AveLazio

Lady, hyvä alustus säieteoriaan on palkittu tiedekirja "The Elegant Universe" by Brian Greene.

Oi Lady, minä olen iloinen, että säieteoria vetoaa Sinuun.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 24.05.13 - klo:08:44

jos olisit hiiri, rinnakkaisluokkien välinen tila olisi sun juttusi.

Näin sitä vaan oppii vanhemmallakin iällä.

Jos sinä olisit rotta välitila olisi jo pureskeltu avoimemmaksi.

Eläkkeellä olo, se nääs avartaa ja saa ikäänkuin pontta ja taustaa mielipiteisiinsä.

risto

.
Oi outomaalait oi

jos haluatte ideoita ja viimeisiä saavutuksia, lukekaa Tiedelehteä.
Juuri korjautin peräkärrin kumia. Korjaamolla oli tiedelehti. Siinä oli idea että maapallon lämpenemistä voidaan ehkäistä tekemällä napajäätä lumitykeillä.

Oi outomaalaiset oi.
Ylitseni lentää parhaillaan tuhansia hanhia koilliseen.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 24.05.13 - klo:13:55
Lady, hyvä alustus säieteoriaan on palkittu tiedekirja "The Elegant Universe" by Brian Greene.

Oi Lady, minä olen iloinen, että säieteoria vetoaa Sinuun.

Me olemme iloisia, we two ,  We allways love you dear Lady P, cause you are so beautiful with in´ säieteoria.

Titityy sanoo pieni talitintti, hänkin rakastaa säieteoriaa koko pienestä sydämmestään.:

AveLazio

Mutta tää on kumminkin säieteorian tunnuslaulu. Omistan Ladylle ja muille säikeisiin vihkiytyneille:

http://www.youtube.com/watch?v=zapVzkKbrKA

sniper

Tuo säieteoria on monen mielestä täyttä humpuukia ja sitä todistaa jo tämäkin teksti jonka lainasin Wikistä:

Lainaus käyttäjältä: wikiSäieteoriat lähtevät siitä, että alkuräjähdyksen hetkellä olisi ollut 9–11 tai mahdollisesti jopa 26 aika-avaruuden eri ulottuvuutta, joista osa on surkastuneita. Ihmisen havaintomaailmaan kuuluu vain neljä ulottuvuutta (pituus, leveys, syvyys ja aika).

Eiköhän tämä ole niin, että ihmisen kykyä havaintomaailman laajentamiseen saa alkaa etsimään melko syvältä koska yhtäkään näista eri säieteorioista kuten esimerkiksi M-teoria, F-teoria, ei ole tähän mennessä todistettu paikkansa pitäviksi.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

AveLazio

Jaa että wiki kertoo, mikä on humpuukia. Heh! Kerro tuo maailman fyysikoille...

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 24.05.13 - klo:16:49
Jaa että wiki kertoo, mikä on humpuukia. Heh! Kerro tuo maailman fyysikoille...

Tietääkseni ei tarvii kertoo.

Maailman Fyysikot seuraavat itse tätä saittia silmät kovana. Täältä löytyy viimmeinen ääri-ja rajatieto tästä aiheesta. Meillä on hallussamme avaimet koko maailman syntyyn.

Syntymisen avaimet ovat jäsen Aven takataskussa. Sitähän ne Fyysikot kärttävät, älä Ave heti paljasta kaikkea, anna mennä tipottain.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä