Foorumeiden Yhteinen Konttori

Aloittaja Outomaa, 14.05.08 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: veini - 10.11.09 - klo:19:40
Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.11.09 - klo:19:20

Toveri veini kiteyttää asian tapansa mukaan nasevasti - tästä hänelle ansiona poronmuna - kolmesta perättäisestä saa mutterin päähän. Kaikki, jotka ovat joskus pelanneet peliä "kattomuna", tuntenevat tämän merkityksen ja kunnian.

Kiitoksia tuhannesti ;D

veini

Tehkäätten hyvin !

Ensihätään kai kelpaa tällainen kun en löytänyt kuvaa mutteripäisestä munasta, etenkään poron munasta  ;D

veini

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.11.09 - klo:20:29
Lainaus käyttäjältä: veini - 10.11.09 - klo:19:40
Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.11.09 - klo:19:20

Toveri veini kiteyttää asian tapansa mukaan nasevasti - tästä hänelle ansiona poronmuna - kolmesta perättäisestä saa mutterin päähän. Kaikki, jotka ovat joskus pelanneet peliä "kattomuna", tuntenevat tämän merkityksen ja kunnian.

Kiitoksia tuhannesti ;D

veini

Tehkäätten hyvin !

Ensihätään kai kelpaa tällainen kun en löytänyt kuvaa mutteripäisestä munasta, etenkään poron munasta  ;D

Niin, aloin tuossa miettimään olisiko kananmunaan mahdollista tehdä mutterille kierteet, ensinnäkin munan pitäisi olla valkoinen, koska kuoriosa kestäisi näin paremminkin kuviosahauksen, ruskea muna on rakenteeltaan liian pehmeä, olen asian aikanani munakunnasta selvittänyt, mitä valkoisempi muna, sen kovempi rakenne..näin on! Munan keittoaika kai olisi tässä kierre asiassa melko ratkaiseva tekijä, mitä kauemmin keität sen parempi ilmeisesti olisi saada valkuisen rakenne kovaksi..pitää kuitenkin ottaa huomioon haihtuminen..ilmeisesti kuitenkaan haihtuminen ei aiheuttaisi kierre asiaan mitenkään ratkaisevaa merkitystä..näin ollen analyysni onkin, että kyllä kierteet munaan olisii mahdollista tehdä..olisi vain oltava tarkkana..mutterin koko on tietenkin myöskin olennainen tekijä..niin poronmunasta en tiedä !

veini

Amanda

Tuossa päivällä mietin itsekseni, että mistähän tämän kuppilan menestys johtuu..

Keksin jotain ainutlaatuista! :D
Olemme uranuurtajia ainakin suomalaisessa foorumikulttuurissa. Tuskin on toista foorumia, jolla saa rönsyillä mielensä mukaan. En ole ainakaan tietoinen. Ja että väki moderoi itse itseään ja toisiaan, moderaattoreille ei jää paljoa tekemistä, mitä nyt kahdessa tapauksessa olemme yhdistäneet ketjuja.

reedik

Varmaankin siitä, että finestglobe tukee niin näyttävästi Outomaata. Siellähän on oikein ketju, jossa väitetään, että Outomaa tarvitsee tarvitsee tukeamme! ja onhan tässäkin ketjussa jo paasattu minusta ihan tarpeeksi samasta aiheesta. Kyllähän tuo finestglobe on kovasti tukenut muitakin foorumeita, mutta jostain syystä tuki ei ole oikein kelvannut. Minulle tuosta paasauksesta jää ihan toinen mielikuva. Palaan ehkä tänne sitten, kun pöly laskeutuu.

mrsFox

Outomaa on hyvinkin vireä foorumi huomioiden suhteellisen vähälukuinen jäsenistö. Laatutaso on myöskin sellainen, jota harvemmin yhtä korkeana näkee muualla kuin Outomaalla ja mielipiteeni käsittää suurimman osan kirjoituksista, sekä palstan adminien toiminnan, ynnä yleisen ilmapiirin. Outomaasta olisi malliksi ja tueksi muille foorumeille, mutta mielestäni tämä lämminhenkinen, loistokas paikka ei itse tukea tarvitse.

Amanda

Kiitos kehuista ylläpidon puolesta. Sekin on aika hajanainen käsite. On niin vähän tekemistä, että osa moderaattoreista on unohtanut viiden vuoden aikana olevansa modetiimissä..  Aakku puurtaa eniten ja ottaa aina puolenyön aikaan varmuuskopion.. tästä kuuluu hänelle kimppahalit koko porukalta!

Tämä foorumi on menestynyt vain siksi, kun olemme jättäneet aikuiset ihmiset rauhaan :)

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 11.11.09 - klo:09:08

Tämä foorumi on menestynyt vain siksi, kun olemme jättäneet aikuiset ihmiset rauhaan :)

Tuo oli kyllä mainiosti todettu!   :D

Ja kiitos kiitoksista!

Yritämme, anteeksi, että kirjoitan kaikkien suulla, olla tästä eteenpäinkin ylläpidolle nukkumisen varmistava lääke.    ;)

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

mrsFox

Lainaus käyttäjältä: se - 11.11.09 - klo:09:49
Lainaus käyttäjältä: Amanda - 11.11.09 - klo:09:08

Tuo oli kyllä mainiosti todettu!   :D

Niin oli!

Aikuiset ihmiset osaavat ihan itse tehdä päätelmänsä ja toimia asiallisesti niiden henkilökohtaistenkin intressien puitteissa ilman että heitä tulisi kenenkään käydä jopa aggressiivisesti ohjailemaan siinä, mitä itse kunkin pitäisi seuraavaksi tehdä. Tulipas pitkä lause  ::)

veini

Lainaus käyttäjältä: mrsFox - 11.11.09 - klo:08:26
Outomaa on hyvinkin vireä foorumi huomioiden suhteellisen vähälukuinen jäsenistö. Laatutaso on myöskin sellainen, jota harvemmin yhtä korkeana näkee muualla kuin Outomaalla ja mielipiteeni käsittää suurimman osan kirjoituksista, sekä palstan adminien toiminnan, ynnä yleisen ilmapiirin. Outomaasta olisi malliksi ja tueksi muille foorumeille, mutta mielestäni tämä lämminhenkinen, loistokas paikka ei itse tukea tarvitse.

Niin, näinhän se tietenkin on, yhteistyö kuitenkin mikä aikanaan esimerkiksi globen ja outomaan tiimoloilta aikanaan aloitettiin, on idea tasolla synnyttänyt kuitenkin kaksi lehteä, ja paljon positiivista sahausta kahden foorumin välillä, idea lähti aikanaan amandalta, ja pidän sitä edelleenkin hienona asiana. Näin eri tyyppiset kirjoittavat voivat halutessaan sahailla foorumien välillä, ja mukavaa keskustelua syntynee. Niin mikseipä sohvaperunnallakiin olisi paljon annettavaa, siitä ei kuitenkaan synny koskaan uutta Outomaata...voi syntyä omanlaisensa upea foorumi, kyllä niiitä maaiilmaan mahtunee edelleenkin lisää! Niin, mitä tulee tukeen, voinen ainoastaan todeta, että jokainen foorumi tarvitsee sitä silloin tällöin, hyviä kirjoittajia ei mielestäni ole millään foorumilla liiikaa, ja niiitä globekin on kehoittanut aikojen saatossa Outomaalle liittymään ja antamaan oman panoksensa..joka onkin tuottanut tulosta ihan mukavasti. Onko se sitten tukea vaiko tiedottamista Outomaan olemassa olosta, sen saa jokainen päättää ihan itse:) Valinta on kuitenkin aina kirjoittajalla itsellään..

veini

veini

Lainaus käyttäjältä: veini - 12.11.09 - klo:12:08
Lainaus käyttäjältä: mrsFox - 11.11.09 - klo:08:26

Niin, näinhän se tietenkin on, yhteistyö kuitenkin mikä aikanaan esimerkiksi globen ja outomaan tiimoloilta aikanaan aloitettiin, on idea tasolla synnyttänyt kuitenkin kaksi lehteä, ja paljon positiivista sahausta kahden foorumin välillä, idea lähti aikanaan amandalta, ja pidän sitä edelleenkin hienona asiana. Näin eri tyyppiset kirjoittavat voivat halutessaan sahailla foorumien välillä, ja mukavaa keskustelua syntynee. Niin mikseipä sohvaperunnallakiin olisi paljon annettavaa, siitä ei kuitenkaan synny koskaan uutta Outomaata...voi syntyä omanlaisensa upea foorumi, kyllä niiitä maaiilmaan mahtunee edelleenkin lisää! Niin, mitä tulee tukeen, voinen ainoastaan todeta, että jokainen foorumi tarvitsee sitä silloin tällöin, hyviä kirjoittajia ei mielestäni ole millään foorumilla liiikaa, ja niiitä globekin on kehoittanut aikojen saatossa Outomaalle liittymään ja antamaan oman panoksensa..joka onkin tuottanut tulosta ihan mukavasti. Onko se sitten tukea vaiko tiedottamista Outomaan olemassa olosta, sen saa jokainen päättää ihan itse:) Valinta on kuitenkin aina kirjoittajalla itsellään..

veini

Niiin, miksi sitten yleensäkin tuesta kirjoitan, on asiaa on hieman selvennettävä, ennen kuin olin esiimerkiksi Outomaasta itse tietoinen, minulle ehdotettiin etusivun (jenkki foorumi) kautta yksityisviestillä yhteistyö pyyntöä, Outomaa oli siihen aiikaan aika hiljaisessa tilassa, jota nyt jokaiinen keskustelu foorumi aina silloin tällöin on, otin kuitenkin asian tosissani, ja päätin, että mikäli globesta jotakin hyötyä Outomaalle on, olemme foorumia tukemassa, ja näihin päiviin olemme sitä olleet osaltamme, ja jatkamme sitä mielelämme edelleenkin, varsinkin koska Outomaa todellakin kaiken sen ansaitsee! Tämän päivän Outomaa onkin viiriiili ja upea fooorumi..juuri sen aktiivisuuden ja upeiden kirjoittajiensa ansiosta. Tietenkin nyt tämä asia voidaan unohtaa..kun kaikki jälleen alkaa olemaan upeasti...foorumii elää ja voi loistavasti!

veini
Ps. Tämäkin ketju syntyi aikanaan asian tiimoilta...joka on lukukertoineen oma lukunsa:)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä