Foorumeiden Yhteinen Konttori

Aloittaja Outomaa, 14.05.08 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

veini

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 09.05.10 - klo:13:00

Kävin äänestämässä Sirkuksessa, vaikka en ollut edes sisääänkirjautuneena ... käykää muutkin!
Kohtaa 8, ja sillä on tällä hetkellä 50% äänistä.. 

Minusta olisi kuitenkin vapaampaa, että äänestäjä saisi itse päättää mille vaihtoehdolle äänensä antaa, toki markkinointi on aina paikallaan...itse uskon ihmisten omaan ajatustyöhön äänestys tilanteissa  ;D Uskon myöskin, että jokainen äänestäjä osaa lukea prosenttit..ihan itse :)

Aliarvioiko Amanda nyt hiukan Outomaan porukan älykkyyttä ?  ::)

veini

Amanda

En takuulla aliarvioi.. kunhan heitin muka hauskan vitsin.. luulin kaikkien ymmärtävän, etten kehoita ketään äänestämään samaa!   Vasta jälkeenpäin huomasin, etten ollut edes sisällä :)   

Nyt se  Kanada johtaa 67%!   Olisi pitänyt heti alkuun kiitellä äänestyksen pystyyn panijaa kreatiivisuudesta :D

Muoks.
jos tämä pikku seikka häiritsee, niin moderaattori poistaa asiattoman äänen..

Amanda

Lainaus käyttäjältä: veini - 09.05.10 - klo:18:16

veini

::)

Jotenkin foorumimme luonne ei ole selvä Veinille. Meillä ei ole moderaattoreita, vain administraattoreita. Moderaatio on niin minimaalista, ettei siitä kannata edes puhua..

Minä olen vähäpätöisimpiä jäseniä täällä enkä ikinä ole ajatellut, että minä olisin jotenkin muita fiksumpi tai minulla olisi valta määräillä täällä... vaikka käytönnössä olisikin (kuin muillakin admineilla), mutta ei omassa mielessäni..

Yhtä hyvin vosiin lopettaa tämän homman ja alkaa rivijäseneksi  ::)

veini

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 09.05.10 - klo:18:55
Lainaus käyttäjältä: veini - 09.05.10 - klo:18:16

veini

::)

Jotenkin foorumimme luonne ei ole selvä Veinille. Meillä ei ole moderaattoreita, vain administraattoreita. Moderaatio on niin minimaalista, ettei siitä kannata edes puhua..

Minä olen vähänpätöisimpiä jäseniä täällä enkä ikinä ole ajatellut, että minä olisin jotenkin muita fiksumpi tai minulla olisi valta määräillä täällä... vaikka käytönnössä olisikin (kuin muillakin admineilla), mutta ei omassa mielessäni..

Yhtä hyvin vosiin lopettaa tämän homman ja alkaa rivijäseneksi  ::)

Ei tässä nyt ollut kyse cirkuksesta eikä Outomaasta, olen seurannut sivusilmällä tuota ajatusmyllyn touhua, ja se on ollut sen syntymästä lähtien sekaisin :) Oikeastaan olen koko asiasta huvittunut..myöskään cirkuksessa ei ole tärkeää kuka on moderaattori ja kuka ei..:)

Äänestystilanteissa ei kuitenkaan ole hyvä käskyttää, on sitten admistraattori tai vaikka merikapteeni..vaan antaa yksittäisen äänestäjän itse ratkaista oma äänensä ja kelle sen antaa, toki Kanada on oiva vaihtoehto, sitä en kiellä..en ole muuten edes ajatellut kuka tääällä on moderaattori tai admistraattori tai merkonomi, tulin aikanaan kun kutsuttiin..eli oikeassa olet, en ole asiasta selvillä, enkä ole siitä myöskään kiinnostunut ;D

veini
Ps, Minä muuten toivon, ettei Outomaallla olisi teknisiä ongelmia eikä tulisi, kuten meillä..tällä hetkellä..

reedik

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 09.05.10 - klo:13:00

Kävin äänestämässä Sirkuksessa, vaikka en ollut edes sisääänkirjautuneena ... käykää muutkin!
Kohtaa 8, ja sillä on tällä hetkellä 50% äänistä.. 

En oikein ymmärrä, miksi jotkut ottavat tämän viestintämahdollisuuden noin vakavasti.. onneksi löysin Ajatusmyllyn ketjun paljoa etsimättä:   

LainaaOn eri asia keskustella esim. nimimerkin tavasta viestittää.
On eri asia keskustella nimimerkin älykkyydestä.
Älykäs Valvoja poistaisi asiattomuudet,

Jos ei mennyt perille niin sitten ei.

Ja onneksi en ole moderaattori siellä  (boldaus minun)  :P  ;)

Minä yritin äänestää, mutten onnistunut, koska en ole rekisteröitynyt jäsen cirkuksessa. En tiedä, kuinka vakavassa mielessä tuo äänestys on laadittu, mutta oletan vaihtoehtojen perusteella, että kovin vakavasta asiasta äänestyksessä ei ole kyse. Olisin äänestänyt yhdeksättä vaihtoehtoa Imbotentti se on. Tuosta vastausvaihtoehdosta voisi kuvitella, että cirkuksessa on vain yksi moderaattori ja hän on miespuolinen. Tämä vahvisti käsitystäni siitä, että pilke silmäkulmassa ollaan liikkeellä, koska myös erektiokulman astevaihtelu  voidaan ottaa mukaan yhtenä vaihtoehtona.

Samja

Lainaus käyttäjältä: veini - 09.05.10 - klo:19:12
Ei tässä nyt ollut kyse cirkuksesta eikä Outomaasta, olen seurannut sivusilmällä tuota ajatusmyllyn touhua, ja se on ollut sen syntymästä lähtien sekaisin :) Oikeastaan olen koko asiasta huvittunut..myöskään cirkuksessa ei ole tärkeää kuka on moderaattori ja kuka ei..:)

Tuo oli myös minun ajatukseni ja esim Sohvaperunassa toteutettu ajatus.
Ajatusmyllyä suunnitellessa kävi ilmi, että osa tulevista jäsenistä haluaa jonkinlaiset raamit keskustelulle.
Perustajat noudattivat toiveita ja niin ne raamit ovat siellä enemmän tai vähemmän tukevasti jalustoituina.
En valita Outomaan kuvioita, jotka ovat mielestäni hyvät.
Ajatusmylly on kuitenkin vähän järjestäytyneempi paikka tai yrittää olla.

Matkaleena

Manta! En usko, että Veini millään tavoin halusi sanoa, että olisit päällepäsmäri, ehkä Veini vain on hieman huolissaan, että osa Outomaata kurkkivista onkin hiema hölmöjä ja tekee kuten joku sanoo. Eli jos olisit kertonut äänestäväsi Ankkalinnaa niin olisi noussutkin sota siitä, että eihän sellaista vaihtoehtoa ole.

Mutta Veini taitaa tarkoittaa vain niitä Outomaan kurkkijoita, jotka eivät mitään kirjoita. Kyllä aktiiviset jäsenet osaavat tehdä kaiken aina ihan päinvastoin kuin sinä, Amanda!  ;) Älä huoli.

Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

veini

Lainaus käyttäjältä: Samja - 09.05.10 - klo:19:40

Tuo oli myös minun ajatukseni ja esim Sohvaperunassa toteutettu ajatus.
Ajatusmyllyä suunnitellessa kävi ilmi, että osa tulevista jäsenistä haluaa jonkinlaiset raamit keskustelulle.
Perustajat noudattivat toiveita ja niin ne raamit ovat siellä enemmän tai vähemmän tukevasti jalustoituina.
En valita Outomaan kuvioita, jotka ovat mielestäni hyvät.
Ajatusmylly on kuitenkin vähän järjestäytyneempi paikka tai yrittää olla.

Niin, nyt kun edustat hiukan järjestäytyneempää foorumia, ja olet ilmeisesti myöskin foorumilla admistraattorina tai johtavissa vakansseissa, kysyisin sinulta puolueetonta mielipidettä ? Niin, jos ja kun teillä on äänestys vakavasta aiheesta, ja teknisten ongelmien takia pääsevät ulkopuoliset tahot rekistöröimättä ja kirjaantumatta äänestämään, ja samaan aikaan heitä käskytetään toiselta suur- foorumilta, johtavalta (adminstraattori) tasolta antamaan äänensä "Kanadalle"...niin pitäisikö äänestys hylätä tai julistaa mitättömäksi..?

Tilanne on hiukan sama...kuin ruotsalaiselle annettaan käteen suomen äänestysliput, ja kunkku käskisi antaa äänensä Urpilaiselle.. ;D

veini
Ps. Tilanne on vaikea !

Amanda

Lainaus käyttäjältä: veini - 09.05.10 - klo:20:07

..äänestys vakavasta aiheesta..

Tilanne on vaikea !

Outomaa on kuin 6 v. pinkki elefantti

Foorumietikettiä ei ole olla vielä ehditty opetella,  kunhan yritämme tulla toimeen :P

Kiitti Matkaleena ajatuksesta ;)

veini

Äänestys jatkuu normaalissa järjestyksessä...se on herättänyt myöskin keskustelua..demokratiasta.. ;D Itse ihmettelen... http://www.cirkus-scandinavia.com/viewtopic.php?f=4&p=674#p674 No tuoltahan se selviää..että mitä.. ;D

http://www.youtube.com/watch?v=--X1LFQORMg&feature=related

veini

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä