Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kirjoja

Aloittaja Bongaaja, 12.06.08 - klo:04:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

reedik

Hyviä linkkejä se. Minä tunnen kyllä Salmisen elämänvaiheet ja hänen näkemyksensä taiteen prostituutiosta. Minulla on hänen kirjallinen tuotantonsa sellaisessa mustassa kotelossa (6 kirjaa). Maksoi muistaakseni vähän yli 100 euroa, mutta sellainen investointi kannattaa tehdä. Arto Salminen on niitä taiteilijoita, jotka kuolivat ennen, kuin pääsivät parrasvaloihin ja nauttimaan arvostuksesta ja työnsä hedelmistä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: vaeltava aave - 19.08.10 - klo:09:39
Hyviä linkkejä se. Minä tunnen kyllä Salmisen elämänvaiheet ja hänen näkemyksensä taiteen prostituutiosta. Minulla on hänen kirjallinen tuotantonsa sellaisessa mustassa kotelossa (6 kirjaa). Maksoi muistaakseni vähän yli 100 euroa, mutta sellainen investointi kannattaa tehdä. Arto Salminen on niitä taiteilijoita, jotka kuolivat ennen, kuin pääsivät parrasvaloihin ja nauttimaan arvostuksesta ja työnsä hedelmistä.

Minunkin mielestäni hyviä linkkejä SE., ja Hyvällä Copy/paste ohjelmalla olet liikkeellä. Itsekin aina suosittelen toisille jotain sellaista lukemista., että viisastuisivat., ovat muuten niin turhanaikaisia.

Arto Salminen on niitä taiteilijoita, jotka kuolivat ennen, kuin pääsivät parrasvaloihin ja nauttimaan arvostuksesta ja työnsä hedelmistä.

Joskus käy näin., siitä kyyneleemme., olisimme hänelle suoneet pikkuisen pidemmän elinkaaren.,? Hops.,niin vaan menehtyi?

AveLazio

Onko kukaan lukenut Terry Pratchetin kirjoja, Discworld-sarjaa. Minusta hän on historian paras kirjailija, ml. kaikki vanhat tylsimykset...
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Pekka Töpöhännästäkin löytyy elämän viisautta.

Koulukiusaajille olisi määrättävä pakolliseksi!


AveLazio

Ihan totta, Postman.

Mut eikö kukaan tunne Pratchett-neroa?!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Jolly Jumper

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 20.02.09 - klo:15:08
Stephen King on ehkä maailman aliarvostetuin kirjailija. Laaja tuotanto, ei yhtään roskatasoista. Tsekatkaa Tukikohta sekä Musta torni -trilogia, niin ollette samaa mieltä. ;D
Musta torni ei ole trilogia, siinä on seitsemän osaa. Stephen King on tehnyt kirjoillaan taalan poikineen. Hänen tuskin tarvitsee miettiä arvostustaan kirjailijana sen enempää.

Patu

Ostin just kirja-alesta 7 €:lla Kari Enqvistin kirjan Monimutkaisuus.

Voi olla että en vähään aikaan ehdi tänne kirjoittaa.

AveLazio

Joo, Enqvist vangitsee sut. Tuota opusta en kyllä ole lukenut.
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä