Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hesarin hauskoja testejä.

Aloittaja Aakku, 12.06.08 - klo:12:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Vastasin oikein 84 prosenttiin kansalaisuuskokeen kysymyksistä. Tietoni riittivät Suomen kansalaisuutta varten.

Pieleen menivät :

• Tiernapojat, veikkasin joulukalenteria :)
  • Kekkonen - hämäystä oli, ettei nimeä "Kunto Kalpa" ollut.
  • Lapsen tulee saada osakseen hellyyttä - en ruksannut, itsestäänselvyys...

Hyvä näinkin - kelpaan kansalaiseksi !

Ztara

Huokaus, en minäkään kelpaa Suomen kansalaiseksi. Tulos oli sama kuin Dianoralla.
Kotka vai Hamina   ::)...evvk
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Yana

Minä sain 73 % ja siis Suomen kansalaisuuden. Parissa kohtaa epäröin ja vastasinkin sitten väärin. Kunto Kalpa..sen olisin minäkin osannut yhdistää Kekkoseen, näitä muita en.
Ältsin kivoja testejä!  :D
Kiistän kaiken..edelleen

dianora

Minulla on ilmeisesti liikaa aikaa, kun joudan tekemään näitä testejä. Tuon menetyn kansalaisuuden jälkeen, tarvitsin jotain piristystä, joten testasin Itämeri tietouttani tai jotain  :D

Keräsit 30 puhdasta vesipisaraa 50:stä.
Olet itämeriystävällisempi kuin 79 prosenttia testin tehneistä. Testaajista 21 prosenttia on itämeriystävällisempiä kuin sinä.

Olet yhtä valmis kuin keskimäärin muutkin toimimaan puhtaamman Itämeren puolesta

Tietosi Itämerestä ovat hyvät. Tiedät Itämerestä enemmän kuin muut testaajat keskimäärin.

Elintavoissasi otat Itämeren huomioon esimerkillisellä tavalla. Tiedostat toimintasi vaikutukset ja olet valmis myös näkemään vaivaa, jotta ympäristö voisi hyvin. Jatka samalla tavalla!

http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/itameritesti/
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Joo :

Keräsit 27 puhdasta vesipisaraa 50:stä.
Olet itämeriystävällisempi kuin 63 prosenttia testin tehneistä. Testaajista 37 prosenttia on itämeriystävällisempiä kuin sinä.

Olet yhtä valmis kuin keskimäärin muutkin toimimaan puhtaamman Itämeren puolesta

Tiedät Itämerestä enemmän kuin muut testaajat keskimäärin.

Elintavoissasi otat Itämeren huomioon esimerkillisellä tavalla. Tiedostat toimintasi vaikutukset ja olet valmis myös näkemään vaivaa, jotta ympäristö voisi hyvin. Jatka samalla tavalla! Voisit esimerkiksi:
Välttää sellaisten kalalajien syömistä, joiden kasvatus kuormittaa vesistöjä tai jotka ovat harvinaistuneet. Lisää tietoa kalalajeista voit lukea WWF:n Meren herkkuja, ole hyvä! -oppaasta (pdf).
Pestä mökillä matot saunassa.
Harkita joukkoliikenteen käyttöä mökkimatkoilla, jos se on mahdollista.

Matonpesu saunassa ihmetyttää - ei niitä järvessäkään pestä, vaan kuivalla maalla ex-laiturielementin päällä.

Tein myös sen liikennetestin, mutta se siitä  ::)

Minun mielestäni myös jalkakäytävällä voi ajaa autolla kun siellä ei ole jalankulkijoita, eikä kukaan muu näe...  ;D

Aakku

On siellä tämäkin :

http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/huumorintajutesti/

Asteikko ei kerro, onko sinulla hyvä vai huono huumorintaju.

Huumorintajusi on ivallista ja vahingoniloista.

Pidät älyllisestä ja haastavasta huumorista.

En itse määrittelisi ivalliseksi, mutta lähimmäisille sattuvissa mokailuissa ja vahingoissa on aina jotain huvittavaa - oikeastaan lähes kaikista asioista, vakavistakin, löytyy [tahatonta ?] koomisuutta ... parhaita koomikoita ovat vakavana "totuuksia" latelevat poliitikot ja täysin asioista perilläolemattomat ihmiset ja näitähän riittää.

S

Oma vinoutunut huumorintajuni on niin kieroutunutta, ettei sitä pysty suoraan mittaamaan millään kuviteltavissa olevilla testeillä tai asteikoilla. Eikä se ole tarpeenkaan, sillä itse tietää parhaiten huumorinpilkkeen määrän silmänurkassaan. Malkaa tai hirttä sieltä on vaikea hakea, sillä itseironinen hirteishuumori kukkii välillä rönsyillen senkin edestä.

Muiden mielipiteillä tai määrittelyillä ei ole myöskään niin väliä; pitää uskoa vain omiin silmiinsä ja näkemyksiinsä. Liika totisuus pilaa hyvänkin huumorin, varsinkin jos ottaa sen liian vakavissaan. Elävän elämän tilannekomiikka omassa tragikoomisuudessaankin on parasta huumorinkukkaa, jonka pitää rönsytä & kasvaa vapaasti rehottaen...!!!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Tiistai

Vähän arvelutti ottaa koko testi.. mutta rohkaisin mieleni!

LainaaSijoituksesi huumorintajuasteikolla on 82%

Huumorintajusi on kilttiä ja leppoisaa, ehkä hieman naiiviakin.
Pidät pelleilystä ja älyvapaasta huumorista.
Sinua viehättää myös hassutteleva hölmöily.

En ole ollenkaan immarreltu  >:(
Johtuukohan siitä, kun en tuntenut yhtäkään niistä koomikoista,,, taisin laittaa ohukainen-paksukainen.. ketä lienevät.. tuli mielikuva näistä 
http://www.youtube.com/watch?v=XhplNxe8nqs

reedik

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.09.08 - klo:11:47
On siellä tämäkin :

http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/huumorintajutesti/

Pidät älyllisestä ja haastavasta huumorista.

En itse määrittelisi ivalliseksi, mutta lähimmäisille sattuvissa mokailuissa ja vahingoissa on aina jotain huvittavaa - oikeastaan lähes kaikista asioista, vakavistakin, löytyy [tahatonta ?] koomisuutta ... parhaita koomikoita ovat vakavana "totuuksia" latelevat poliitikot ja täysin asioista perilläolemattomat ihmiset ja näitähän riittää.

Minulle kävi samalla tavalla, lisäksi minulla on 62-prosenttinen huumorintaju. Tämänhän piti kuulua Hesarin hauskoihin testeihin, mutta minulla ei ole ollenkaan hauskaa. Tämä testi osoittaa huonoa huumorintajua. Vahingonilo on minulle niin uusi luonteenpiirre, että se lienee tarttunut täältä Outomaalta. Vakavasti ottaen näistä testeistä ei pidä välittää tuon taivaallista, ne ovat niin suppeita ja kehnonpuoleisesti laadittuja että ne kelpaavat vain ajanvietteeksi.

Ztara

Sijoituksesi huumorintajuasteikolla on 28%

Pidät pelleilystä ja älyvapaasta huumorista.

Sinua viehättää myös hassutteleva hölmöily.

Olenko minä tosiaan noin tosikko  :o ?
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä