Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muistopäivä

Aloittaja AveLazio, 13.03.13 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo




Kuvassa entinen avaruustörppö , who called, "DC " = Dreamlike  Canser, kauhistuttava syöpä, uuffaffaaa

Amanda

#51
Nyt juututtiin tähän ketjuun?  Minä yritän olla muistamatta eilistä..
Silti varsinkin Tuplan näppärät heitot välillä huvittaa. Noita Saturnus Sininen Planeetta Alfa DC tarkoittaa, mitä Juuli ajatteli sen tarkoittavan, mutta minähän en pysy hänen kärryillään mukana eikä hän sitä odotakaan.


Grillikausi aloitettu tänään, meni vähän pieleen timingin vuoksi, mutta kyllä saatiin syötyä perunasalaatti ja grillilihaa yhdessä , ja sitten osan piti taas lähteä, juuri kun eräs vasta saapui. Oli pari päivää ihana kevät, tänään on kylmempää eikä aurinkoa nähty, ja nyt odotellaan hyvä jos 12-13 astetta päivällä taas.  

Ai niiin, AveLazio haluaa reseptejä:

Keitä vajaa kilo kuoripottuja, pane jäähtymään jääkaappiin.
kastikkeeksi 1/3 (ainakin) majoneesia, 2/3 jugurttia, sekoita hyvin, Suolaa, pippuria,
isohko valkoinen sipuli hienoksi paloiteltu tai sipulin varsia kasvimaalta,
1 omena, paloiteltu
suolakurkkua, jos sattuu olemaan, paprikaa tai mitä vaan makuun sopivaa.
Sitten leikataan kylmät perunat pienehköiksi paloiksi sekaan.


Amanda



Leppäkerttusi on robotti!

Lainaus käyttäjältä: juuli - 15.03.13 - klo:12:28

Tiistai kirjoitti

Juulin argumentoinnissa en pysy mukana.

---------

En olettanutkaan sinun pysyvän. 

Juuli, olen ollut ehkä ainut ystäväsi täällä pitkään. 

Juuli Hukkaskukka

.

Tiistai :
Juuli, olen ollut ehkä ainut ystäväsi täällä pitkään.

¤¤¤¤¤

Mitenkä on. Olen ollut huomaavinani muuta. Eivät ystävät siirtele toistensa kirjoituksia. Eestaas.
Ja muuta mukavaa. Ja ainut. Se ei pidä paikkansa. Tiedät sen.
Repliikkisi on suora lainaus elokuvasta  -  Ohut punainen viiva - .   
.
reino & aino hukkanen


Amanda

Lainaus käyttäjältä: juuli - 16.03.13 - klo:21:46
.

Mitenkä on. Olen ollut huomaavinani muuta. Eivät ystävät siirtele toistensa kirjoituksia. Eestaas.
Ja muuta mukavaa. Ja ainut. Se ei pidä paikkansa. Tiedät sen.
Repliikkisi on suora lainaus elokuvasta  -  Ohut punainen viiva - .   
.


Niinpä.

Punaista viivaa en ole valitettavasti nähnyt elokuvana  ja kirjan lukemisestakin on vuosikymmeniä. 
Mitä ketjujen  siirtoon tulee olen selittänyt sen syyn useaan kertaan.


Juuli Hukkaskukka

#56
.
Olisi toivottavaa ettei tämä poistuisi niinkuin edellinen vastaukseni.
Niinpä. Kyse ei ollut Kiannon Punaisesta viivasta vaan tästä

Ohut punainen viiva (The Thin Red Line, 1964) on James Jonesin samannimiseen kirjaan perustuva sotaelokuva, jonka tapahtumat sijoittuvat toisen maailmansodan Guadalcanalin taisteluun. Elokuvan ohjasi Andrew Marton.

Terrence Malick ohjasi samasta kirjasta uuden elokuvan Veteen piirretty viiva vuonna 1998.
wikipedia

Sinähän se mode olet. Teet mitä lystäät. Todella, sillä suosittemallasi sivua on pyydetty, lähetetty kuva, uutta avaruusjuttua. Sen sinä tiedät.  Miksi tämä minun persoonani, kirjoitukseni  taas  nousivat esiin. Muistopäivän aihe, vai.
Miksi sinä niitä tongit.  Kotipaikka on päähänpisto. Ettei olisi kyse muusta. Senkin sinä tiedät . Minulla on ystävä,  hyvä. Senkin tiedät.  Minä en temppuilusi jälkeen osaa sinua niin ystävystää. En minä tätä mieti, pistää vain silmiin minua koskevat kirjoitukset.
Sinä ja Tupla keksikää muuta.  Saatte traumoja kohta.  
.

reino & aino hukkanen

Amanda

#57

Ainakin yksi juttu on muuttunut: Juuli on alkanut keskustelemaan.  


Jos se olisi ollut näin ennen ketjujen siirtämistä, ne olisivat edelleen näkyvillä. Siirron syy oli keskustelemattomuus ja riidat.

Sitä ennen se oli ilmainen paikka julkaista juttujasi (joista olen edelleen sitä mieltä, että sinulla on potentiaalia) ja lähes kaikki ihmettelivät, mikset keskustele ja toivat sen selvin sanoin julki. Itsekään et säästele antipatioitasi! Heh.


karpalo

 Juuli keskustelee, mutta pitää muistaa, että Juulia täytyy välillä "paapoa", eikä koskaan, ei koskaan saa sanoa poikkipuolista sanaa, muuten Juuli tulee niiiin vihaiseksi, että muuttuu Avaruuskirpuksi ja pistää sinua nenään ja imee verta, niin että siitä muodostuu verimeri.




Tämän verimeren takia jouduttiin menemään piiloon. Kaikki muistamme sen tarinan.!

Juuli Hukkaskukka

#59
.
Äläs muista väärin. Avasin Kiiltomadon, Wilma  Voorumin, Kauniit Kortit.  Ensimmäinen työpaikka usw. Laitoin musiikkia, laitoin taidetta. Keskustelin. En sotajuttuihin osallistu. Niinkuin sinä. Olen jäävi. Sain niin runsaasti lunta tupaan jotta katsoin viisaammaksi olla hiljaa. Taitaisi olla parast nytkin. Ei tämä ole keskustelu. Täällä listitään kirjoittajia. Onko ihme jos kehittyy antipatia. Keskustelu, juu ,sinä pyysit. Pitäisikö minun niistä tuhansia kertoja avatuista jutuista vielä maksaakin. Niistä siirretyistä.

Sotaan liittyvää musiikkia ei taida olla. Tässä on


http://www.youtube.com/watch?v=AsT01LedK9M
evakon laulu anneli saaristo
.
reino & aino hukkanen

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä