Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kesä ... puutarha, kasvimaakin

Aloittaja juuli, 25.05.13 - klo:00:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juuli Hukkaskukka

#250
Tältähän se elämä nyt näyttäää. Hymyilee. Miksei hymyilisi. On kesä.  On lämmin. On patio. On maailman paras Mies. Kaikki parhain päin. Paitsi yksi. Ukkosenilmat. Niitä ei pääse karkuun kuin peton alle. Silmät kiinni ja korvat tukkoon. Ein näe eikä kuule. Ne salamat ei ole niinkään pelottavia.  Mutta se jyrinä. Päinvastoin pitäisi olla mutta ei sitä peloltaan saa ajatelluksi. Nyt patiolle. Siniseen keinuun.
Aurinkoon
.
reino & aino hukkanen

AveLazio

#251
Juulille, näin menee, from Desert Bleeder:


http://www.youtube.com/watch?v=rP6Wi4K60hI
At a narrow passage there's no brother, no friend

Juuli Hukkaskukka

.
AveLazio. Kaunis Kiitos, sydämestäni. Olen sanaton.
.
.
reino & aino hukkanen

risto

#253

Juuli Hukkaskukka

#254
,
Tämä  kuuluu kesään. Kiitos. Miehen kanssa  kuunnellaan.
Hieno on.
reino & aino hukkanen


Juuli Hukkaskukka

Olen hirmuisen tyytyväinen kun ei tarvitse tuolla viettää kesää.  Tai ehkä siinä on oma viehätyksensä. Pakokaasuissa. Tungoksessa. Mutta kun ei tarvi. Saa patiolla sinisessä keinussa istua.  Keinutella hiljaa Oman kanssa käsikädessä. Katsella kaunista kesää.
Siinä on onni.
reino & aino hukkanen

risto

.
Kuka tällasella helteellä jaksaa koko ajan paneksia?

Posiella

Harmi, kun täällä outolassa ei ole samanlaista tykkäysnappia kuin facessa.  ;D Nuo Rapen sutkaukset vaatisivat sellaisen tykkäysnapin viereen. Juulilla taitaa olla lompsa kunnossa, kun ei tarvi koko kesänä muuta tehdä kuin pitää ylkää kädestä ja kärventää itseään auringossa. Kiva, että menee hyvin, mutta kyllä me jo uskotaan, että sulla on hyvä mies. Ei sitä enää tarvi kehua. Kehu sitten, kun se on pysynyt sun vierellä myös vastamäissä 33 vuotta, niinkuin mun omani.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

Lainaus käyttäjältä: Lady Positive - 08.07.13 - klo:13:43
Juulilla taitaa olla lompsa kunnossa, kun ei tarvi koko kesänä muuta tehdä kuin pitää ylkää kädestä .

Kun rahaa nai, sen ennen pitkää ansaitsee. - Ellei se ole sellainen mielikuvituskaveri.
En kyllä ymmärrä miten joku täysjärkinen suorasuihku-ylkä jaksaa maata patiolla kun toinen vaan höpäjää netissä.

Posiella

Mielikuvitusylkä? Hmm... No Ave on ainakin todellinen apuylkä, jota kehutaan ja kiitetään joka käänteessä. Juuli tykkää lipevistä miehistä ja joo-joo  patiomiehistä. Mutta hyvä, että nyt on kaikki hyvin. Sen auringon kanssa kannattaa kuitenkin olla varovainen. Liika kärvennys on vaarallista ja rypistää ja vanhentaa ihoa ennenaikaisesti. Kannattaa istua varjossa välillä.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä