Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi naiset ovat niin ihania

Aloittaja AveLazio, 01.06.13 - klo:20:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 23.07.14 - klo:11:29
Noita muitakin keskusteluja ajatellen pitääkö jokaisen olla perillä ihan kaikista asioista

Rakensit olkiukon: minusta pitää olla perillä niistä asioista joista kirjoittaa.
päivä kerrallaan

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 23.07.14 - klo:11:29

Voisin väittää, että SE on todellista suvaitsevaisuutta, ettei välitä, ei kiinnosta = jokainen tyylillään.


No, väitätkö?

Vinkki: välinpitämättömyys ei ole sama kuin suvaitsevaisuus.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

#402

Ei kaikki välinpitämättömyys ole välinpitämättömyyttä!

On sellaisia, joita ei mikään elämässä oikein kiinnosta ja niitä, jota antavat homojen ja lesbojen puuhata eikä se häiritse heidän yöuntaan.

Jos alkaa aktivoitua puolesta tai vastaan niin heti syrjii niitä, jotka ovat vastaan.  Vaikka heillä periaatteesssa on sama oikeus mielipiteeseensä. Jos asia menee äänestettäväksi ei ole pakko mennä äänestämään, kun ei kiinnosta. Jos olisi pakko, niin äänestyksen tulos ei olisi reilu, kun ääni ei vastaa äänestäjän todellista asennetta ja väärentäisi vaalitulosta. Jos se olisi perinteellinen lapulla äänestäminen, niin jäisi pakon edessä mahdollisuus heittää laatikkoon vaikka mikkihiirestä piirros!
Kunhan teorioin :)


Minua ei kiinnosta homostelu tai lesboilu, mutta olen vuosin varrella kokenut sen olleen monesti valinta ja naimisiin mennessä ollaan sitten vaikka "bi" (hyvin konservatiivisessa maassa - S.A.).  Mutta olen vahvasti lasten oikeuden puolella ja että lastensuojelun ammattilaisilla olisi tässä painava mielipide julkituotavana. Mutta poliittisen korrektiuden vuoksi varmaan sekin jää tekemättä, kun virkamiehen/-naisen pitää katsoa, ettei ole "väärää" mieltä .. sitä välinpitämättömyyttäkö kuitenkin.. hyvän asian puolesta?

Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 23.07.14 - klo:14:19
Jos alkaa aktivoitua puolesta tai vastaan niin heti syrjii niitä, jotka ovat vastaan.  Vaikka heillä periaatteesssa on sama oikeus mielipiteeseensä.

Jos alan aktivoitua ajamaan tasa-arvoista avioliittoa, syrjin tietty niitä jotka ovat sitä vastaan mutta en mielestäni syrji niitä jotka eivät halua mennä tasa-arvoiseen avioliittoon.
Jos alan aktivoitua vastustamaan tasa-arvoista avioliittoa, syrjin tietysti niitä jotka haluaisivat päästä tasa-arvoiseen avioliittoon. Syrjin myös niitä haluavat ajaa tasa-arvoista avioliittoa.

Ero lienee siinä, että oikeus mielipiteeseen ei ole se pointti vaan sen mielipiteen seuraus: jos sallitaan tasa-arvoinen avioliitto se ei heteroparilla mitään muuta (en ainakaan ole tajunnut mikä muuttuisi) mutta muuttaisi homo- ja lesboparin tilannetta. Ja tämän muutoksen haluaa tasa-arvoista avioliittoa vastustava kieltää.

Oma keskustelunsa on sen kieltämisen perustelut.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

#404
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 22.07.14 - klo:12:47
Tiistai on oikeassa.
Elää ja antaa toisten elää sisältää kyllä ajatuksen, että antaa toisen elää tavallaan. Oma elämäntapa ja ratkaisut on oma, sen tyrkyttäminen toisille on periaatteen vastaista vaikka kuinka uskoisi asiaansa.

Turha ruikuttaa platonisesta rakkaudesta jos ei tiedä mitä se tarkoittaa. Platoninen rakkaus ei ole mikään jäännös, jotain mikä jää jäljelle kun seksi jää pois.

Turha on ruikuttaa myös iästä, jokainen meistä ikääntyy joka päivä.

Tässä Sinulle platonista rakkautta http://fi.wikipedia.org/wiki/Platoninen_rakkaus

Nyt tiedät Sinäkin...

Luin ensimmäisen rivin linkistä ja tiesin heti, että olin osunut oikeaan...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Suti

#405
Nyt tiedät sinäkin. Se on ihan hyvä että opit jotain.
Kuten asioiden kulusta selviää, käytit ensin käsitettä tietämättä sen merkitystä tarkemmin. Siitä tavastasi kun pääsisit pois fooruminkin taso nousisi.

Sinun ei pidä kuvitella että sinä pystyisit opettamaan jotain minulle.

P.S. lue koko linkki, ei siitä liikaa viisastu.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 23.07.14 - klo:17:29
Nyt tiedät sinäkin. Se on ihan hyvä että opit jotain.
Kuten asioiden kulusta selviää, käytit ensin käsitettä tietämättä sen merkitystä tarkemmin. Siitä tavastasi kun pääsisit pois fooruminkin taso nousisi.

Sinun ei pidä kuvitella että sinä pystyisit opettamaan jotain minulle.

P.S. lue koko linkki, ei siitä liikaa viisastu.

Voi ressukka... Olen tiennyt koulupojasta saakka mitä 'platoninen rakkaus'
tarkoittaa... Halusin vain näyttää Sinulle, että olet väärässä kun luulet, että minä en ymmärrä mitään ja vahvistin linkillä tietämättömyytesi...

Ole nyt kerrankin mies, otaksun että olet, ja tunnusta virheesi ja väärinkäsittämisesi?
Ystävällisesti...

K.K.

PS. Ymmärrän hyvin, että se oman virheen tunnustaminen On pirun vaikeata...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 23.07.14 - klo:18:32
PS. Ymmärrän hyvin, että se oman virheen tunnustaminen On pirun vaikeata...

Näköjään.
päivä kerrallaan

Toope

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 21.07.14 - klo:07:40
Toope joutui kiinni tökeröstä valheesta.
Tuskin osasi edes lukea tekstiä.

Älä käyttäydy taas törkimysmäisesti. Omat tulkintani tai mielipiteeni eivät ole valheita. Ne ovat vain erilaisia mielipiteitä, mitä itse esität. Tuo väitteeni siitä, että monissa Aasian maissa tavoitellaan eurooppalaista ulkonäköideaalia on ihan fakta, jos viitsit linkkejäni lukea tai etsiä asiasta lisäinfoa.

Rrape: Sinun maailmastasi poikkeavat mielipiteet eivät ole henkilökohtaisia loukkauksia sinua vastaan, ne ovat vain toisten kirjoittajien kommentteja. Voisit antaa hieman kunnioitusta toisten mielipiteille.

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 21.07.14 - klo:21:09
Ihanaa!

Hienoa, kun on näin asiapitoinen keskustelu.

Henkilökohtaisuudet eivät tee asiakeskustelusta hyvää.

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 23.07.14 - klo:11:29
Noita muitakin keskusteluja ajatellen pitääkö jokaisen olla perillä ihan kaikista asioista ja jos ei ole, niin pakko selvittää? Maailma on täynnä tietoa, ei sitä kukaan kaikkea voi tai halua hallita. Kuin esim. ei kaikkia kiinnosta jotkut sääntöjen muutokset vaikka lesbojen (ketjun otsikon mukaisesti) suhteen.

Voisin väittää, että SE on todellista suvaitsevaisuutta, ettei välitä, ei kiinnosta = jokainen tyylillään.

Eikö tämä ole juuri sitä, mistä olen puhunutkin? En halua homokulttuuriani kotiini. Jos joku haluaa niin elää, eläköön niin, mutta ei minun sitä elämäntapaa tarvitse jakaa. Suvaitsevaisuutta vaaditaan puolin ja toisin, jättäen ne toiset rauhaan?

Keskustelu lähteen nähtävästi taas tuohon queeraiheeseen, jota en halua nyt enempää kosketella.

---

Oma aiheeni koski tuota länsimaista ihannetta tavoittelevaa plastiikkakirurgiaa, johon esim. itä-Aasia on kovin hullaantunut.
http://abcnews.go.com/Lifestyle/south-koreas-growing-obsession-cosmetic-surgery/story?id=24123409
http://en.rocketnews24.com/2014/04/04/time-for-another-korean-plastic-surgery-picture-post%E3%80%90photos%E3%80%91/
http://www.seoultouchup.com/plastic-surgery-in-korea/
LainaaThe most popular cosmetic surgery in Korea is the double eyelid surgery to make the eyes look bigger and rounder. But an operation to refine the nose (rhinoplasty) and reconfiguring the jaw bone (jaw bone surgery) are also increasingly popular.

Nuo ovat europidisia kasvonpiirteitä, eivät aasialaisia. Ideana on siis muokata kasvoja eurooppalaisen näkemyksen mukaisiksi, ei aasialaisen.

Afrikkalaista alkuperää olevat naiset usein myös muokkaavat kasvojaan muistuttamaan valkoihoisia:
http://madamenoire.com/217616/15-black-celebs-who-had-plastic-surgery/
Beyoncekin näyttää nykyisin melkein valkoiselta, ei tosin friikisti kuten Jacksonin perhe, mutta silti.

Kauneusideaali on kaukasidinen. MOT.

En minä tässä mistään ihmisarvosta puhu, ainoastaan siitä, että on tietynlainen valkoihoisten hallitsema kauneusihanne, jota muut seuraavat. Tuo ei ole arvopohjainen kommentti, vaan ihan fakta. En myöskään väitä, että näin tulisi asiantilan olla, sanon vain, että näin on.


"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

kromi

Lainaus käyttäjältä: Toope - 24.07.14 - klo:21:36
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 21.07.14 - klo:07:40
Toope joutui kiinni tökeröstä valheesta.
Tuskin osasi edes lukea tekstiä.

Älä käyttäydy taas törkimysmäisesti. Omat tulkintani tai mielipiteeni eivät ole valheita. Ne ovat vain erilaisia mielipiteitä, mitä itse esität. Tuo väitteeni siitä, että monissa Aasian maissa tavoitellaan eurooppalaista ulkonäköideaalia on ihan fakta, jos viitsit linkkejäni lukea tai etsiä asiasta lisäinfoa.

Rrape: Sinun maailmastasi poikkeavat mielipiteet eivät ole henkilökohtaisia loukkauksia sinua vastaan, ne ovat vain toisten kirjoittajien kommentteja. Voisit antaa hieman kunnioitusta toisten mielipiteille.

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 21.07.14 - klo:21:09
Ihanaa!

Hienoa, kun on näin asiapitoinen keskustelu.

Henkilökohtaisuudet eivät tee asiakeskustelusta hyvää.

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 23.07.14 - klo:11:29
Noita muitakin keskusteluja ajatellen pitääkö jokaisen olla perillä ihan kaikista asioista ja jos ei ole, niin pakko selvittää? Maailma on täynnä tietoa, ei sitä kukaan kaikkea voi tai halua hallita. Kuin esim. ei kaikkia kiinnosta jotkut sääntöjen muutokset vaikka lesbojen (ketjun otsikon mukaisesti) suhteen.

Voisin väittää, että SE on todellista suvaitsevaisuutta, ettei välitä, ei kiinnosta = jokainen tyylillään.

Eikö tämä ole juuri sitä, mistä olen puhunutkin? En halua homokulttuuriani kotiini. Jos joku haluaa niin elää, eläköön niin, mutta ei minun sitä elämäntapaa tarvitse jakaa. Suvaitsevaisuutta vaaditaan puolin ja toisin, jättäen ne toiset rauhaan?

Keskustelu lähteen nähtävästi taas tuohon queeraiheeseen, jota en halua nyt enempää kosketella.

---

Oma aiheeni koski tuota länsimaista ihannetta tavoittelevaa plastiikkakirurgiaa, johon esim. itä-Aasia on kovin hullaantunut.
http://abcnews.go.com/Lifestyle/south-koreas-growing-obsession-cosmetic-surgery/story?id=24123409
http://en.rocketnews24.com/2014/04/04/time-for-another-korean-plastic-surgery-picture-post%E3%80%90photos%E3%80%91/
http://www.seoultouchup.com/plastic-surgery-in-korea/
LainaaThe most popular cosmetic surgery in Korea is the double eyelid surgery to make the eyes look bigger and rounder. But an operation to refine the nose (rhinoplasty) and reconfiguring the jaw bone (jaw bone surgery) are also increasingly popular.

Nuo ovat europidisia kasvonpiirteitä, eivät aasialaisia. Ideana on siis muokata kasvoja eurooppalaisen näkemyksen mukaisiksi, ei aasialaisen.

Afrikkalaista alkuperää olevat naiset usein myös muokkaavat kasvojaan muistuttamaan valkoihoisia:
http://madamenoire.com/217616/15-black-celebs-who-had-plastic-surgery/
Beyoncekin näyttää nykyisin melkein valkoiselta, ei tosin friikisti kuten Jacksonin perhe, mutta silti.

Kauneusideaali on kaukasidinen. MOT.

En minä tässä mistään ihmisarvosta puhu, ainoastaan siitä, että on tietynlainen valkoihoisten hallitsema kauneusihanne, jota muut seuraavat. Tuo ei ole arvopohjainen kommentti, vaan ihan fakta. En myöskään väitä, että näin tulisi asiantilan olla, sanon vain, että näin on.




Sinä se et vaan pääse yli tuosta julistamisestasi.
Melkein jokainen kirjoituksesi julistaa länsimaista hyvyyttä, länsimaista nais ihannetta, islamilaisen kulttuurin huonoutta yms...
Etkö todellakaan kykene muuhun?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä