Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi naiset ovat niin ihania

Aloittaja AveLazio, 01.06.13 - klo:20:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: StillAlive - 30.07.14 - klo:00:08
Montako iranilaista kaveria sulla on, Toope? Onko tietosi luuloa vai kokemukseen perustuvaa? Ihmettelen vaan noita sun vaate ja alusvaatejuttuja. Mun tärkein kollega tällä hetkellä on iranilainen nainen ja luulen tietäväni heistä vähän enemmän. Kannattaisi ihan oikeasti tutustua ihmisiin. Jospa aloittaisit ensin suomalaisista.

Ei yhtäkään iranilaista kaveria, mutta minulla on tietokone tai parikin, joiden kautta voin seurata myös iranilaista mediaa. Ei sinusta tule asiantuntijaa, jos tunnet jonkun iranilaisen naisen. Netti on pullollaan kritiikkiä, iranilaista ja länsimaista, Iranin hallintoa kohtaan. Se tunnetusti on varsin brutaali yhteiskuntajärjestelmä esim. homojen julkisine hirttämisineen.
http://www.jihadwatch.org/2014/03/new-moderate-iran-executes-two-gay-men-and-hands-down-death-sentence-for-insulting-the-prophet
http://www.theguardian.com/world/2011/sep/07/iran-executes-men-homosexuality-charges

Minä en halua yrittääkään ymmärtää tuollaista yhteiskuntaa. Ei kiitos, koska en hyväksy totalitaristisia aatteita, kuten islamismia.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että Iranin (vai Persian?) kansa on paljon sivistyneempää kuin hallintonsa. Uskon Iranin brutaalin hallinnon kaatuvan jossain vaiheessa NL:n tavoin omaan mahdottomuuteensa.

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 30.07.14 - klo:08:42
Huvittavinta ja meille ulkomaalaisille naisille kiusallista oli, jos piti mennä alusvaateliikkeeseen ostamaan jotain (jos lomalta tuodut rintsikat tai alushousut sattuivat kulumaan loppuun) ostamaan niitä nuorilta miesmyyjiltä, kysyä isompaa/pienempää kokoa yms. Onneksi ei tarvinnut, mutta noloa se olisi ollut.  Noihin aikoihin naisilta oli vielä kiellettyä olla töissä sellaisissa paikoissa, missä miesasiakkaitakin kävi..  siis yhteiskunta ei sitä hyväksynyt. Muissa isl. maissa ihan normaalia meininkiä.

Neuvostoliitossakin ulkomaisia kohdeltiin eri tavoin kuin paikallisia. Kyllä minä tiedän, että ulkomaalaisille siirtotyöläisille on omia ostospaikkoja Saudi-Arabiassa. Uskonnollinen poliisihan valvoo lähinnä kotimaisia naisia, ei arvokkaita länsimaisia siirtotyöläisiä, joita ilman koko maa pysähtyisi osaamattomuuteensa. Kyllä Dubaissakin tai Qatarissa länsimaiset ammatti-ihmiset liikkuvat vähän eri alueilla kuin bangladeshilaiset vierastyöläiset (pari euroa tunti palkkana). Länsimaisille ja omille rikkaille on olemassa omat ostoskeskukset, joihin rahvas ei taatusti pääse. Nuo rikkaat arabimaathan ovat epätasa-arvoisimpia maita maailmassa.

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 31.07.14 - klo:11:17

No joo. Täällä foorumilla menee kaikki minä-muodossa. " Min en tykkää että arabit valloittivat Pohjois-Afrikan". "Minun mielestäni Iranin pitää vaihtaa kansa, kulttuuri ja uskonto"
"Minä haluan...". Sitä minä sun tätä minä...

Sitä on ikäänkuin mukana keskellä tapahtumaa. Eläytyy, joskin 1000vuotta myöhässä.

Heh. En minä tässä taida olla 1000 vuotta myöhässä, islamilainen sivistys on 1000 vuotta myöhässä. Katsokaa tuota arabimaailman ja keski-Aasian islamilaisten maiden tilaa. Luoko se jotain luottamusta kehitykseen? Minulle ei.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Frux

En tarkoittanutkaan, että olisin joku Iranin asioiden asiantuntija, mutta totiselle Toopelle yritin vihjata, että kyllä ne iranilaisetkin naiset ostavat ja käyttävät alusvaatteita ja ainakin nuoret naiset ovat hyvin länsimaisia.  ;) Kun seuraa facessa heidän viestintäänsä vaatteista, meikeistä jne. niin ihan samanlaisia nuoria ovat kuin länsimaalaiset sisarensa. Hunnut lähtee päästä jo lentokoneessa ja jo Malesian puolella ovat samanlaisissa topeissa ja shortseissa kuin muutkin.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 31.07.14 - klo:21:32
En tarkoittanutkaan, että olisin joku Iranin asioiden asiantuntija, mutta totiselle Toopelle yritin vihjata, että kyllä ne iranilaisetkin naiset ostavat ja käyttävät alusvaatteita ja ainakin nuoret naiset ovat hyvin länsimaisia.  ;) Kun seuraa facessa heidän viestintäänsä vaatteista, meikeistä jne. niin ihan samanlaisia nuoria ovat kuin länsimaalaiset sisarensa. Hunnut lähtee päästä jo lentokoneessa ja jo Malesian puolella ovat samanlaisissa topeissa ja shortseissa kuin muutkin.

Tuo on aivan totta.

Eivät kaikki iranilaisnaisetkaan suinkaan ole "lahnoja"

Jos on ollut itse niin sokea, ettei ole huomannut iskevänsä kiinni  "lahnaan", niin saa kyllä syyttää itseään. Onhan iranilaisnaisissa todella hienoja, kauniita ja intohimoisia naisia, jotka ovat myös kuumia kuin hellankoukku.

Joskus vikaa on miehessäkin, turhaa syytellä toisia lahnoiksi, jos itse on tumpelo, eikä osaa virittää "instrumenttia"

Juuli Hukkaskukka

#443
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 31.07.14 - klo:10:18


Juulilla on vielä aamuyöstä noin hyvä meininki päällä..  hymiöstä päätellen!

Ei maailman surut ja huolet paina, edes lastenlasten tulevaisuus ja maailma, jota heidän pitäisi korjata..  vaikka meidän mummojen pitäisi vetää yhtä köyttä näissä ;)

Jaa, nyt on kello 2.45. Ihan heti menen nukkuman, mummo. En omaa kutsumusta mailmanparantamiseen. Se muotoutuu siihen mihin muotoutuu ilman minua. Se oli ihan asiaton heitto. Jos joku tahtoo narunpäästä kiskoa ,,,sitä vaan.
;D. Huom. ilme sama kuin ennenkin.
.
reino & aino hukkanen

Amanda

#444
Lainaus käyttäjältä: Juuli - 01.08.14 - klo:02:48
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 31.07.14 - klo:10:18


Juulilla on vielä aamuyöstä noin hyvä meininki päällä..  hymiöstä päätellen!

Ei maailman surut ja huolet paina, edes lastenlasten tulevaisuus ja maailma, jota heidän pitäisi korjata..  vaikka meidän mummojen pitäisi vetää yhtä köyttä näissä ;)

Jaa, nyt on kello 2.45. Ihan heti menen nukkuman, mummo. En omaa kutsumusta mailmanparantamiseen. Se muotoutuu siihen mihin muotoutuu ilman minua. Se oli ihan asiaton heitto. Jos joku tahtoo narunpäästä kiskoa ,,,sitä vaan.
;D. Huom. ilme sama kuin ennenkin.
.

Ai, mummo on Juulille haukkumasana?!

Miksi sitten omat lastenlapsesi kutsuvat Sinua vai ovatkohan jo siinä iässä, että etunimeltä tituleeraavat ;).
.. minä ole tete tai teta ja yltiöylpeä siitä.

Olen vähän tottumaton kutsumaan esim. yli 90 v tätiäni Sillaksi, mutta niin se vaan tapa on Suomessa. Aune-täti nukahti pois viime vuonna samassa iässä.


Juuli Hukkaskukka

#445
.
Kaikki asiatko pitää yrittää kääntää haukkumiseksi. Mummoa ei tässä haukkumisena käytetä. Tai siis tuossa ed.kirjoituksessani. Miten ihmeessä sen voikin niin käsittää. Ihmettelen suuresti kun ei tullut haukkuminen ollenkaan mieleeni. Vaan ei se mitään. Olkoon.
reino & aino hukkanen

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.08.14 - klo:10:28


Juulilla on vielä aamuyöstä noin hyvä meininki päällä..  hymiöstä päätellen!



Juuli elää haavemaailmassa, jossa hän on "Rinsessa"

Amanda

#447
Minusta tuntuu, että jokainen Juulin viesti Tiistaille on jos ei haukkumista niin ainakin piilo-v-uilua. Mutta sehän on omassa päässäni ;)

karpalo


Finnish Lover tell the truth:

  - Shame for Iranian woman

Siis kokenut suomalainen ensirakastaja T...e tilittää tuntojaan:

-  Tein kaiken voitavani, omien hyviksi havaittujen taitojeni äärirajoilla, mutta en saanut kipinää syttymään hänessä, vaan hän loikoili/makaili kerta kaikkiaan kuin kuollut lahna torimyyjän myyntipöydällä ?

Tuollaisia iranilaisnaisia tapaa usein. Kaukasidit olen saanut syttymään aina heti  ensikosketuksella.

risto

#449
Googlesta löytyy aihe, Sex with Iranian woman. Siinä on ongelmia jaettu 20 kategoriaan. Pulmat oli poimittu joltain plogipalstalta.

Yksi ongelma on että nainen ei ole ajanut karvoja jaloistaan. Toinen on että nainen puhuu liikaa sängydsä ja kolmas että pomottaa kuin poliisi. - hui halvattu mihin sitä voi joutua. Ja sekin vielä, että suudellessa pelaa kielellä liikaa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä