Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi naiset ovat niin ihania

Aloittaja AveLazio, 01.06.13 - klo:20:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Frux

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 02.06.14 - klo:22:05
.
vai semmoista on nykyään. Nykynuoriso osaa kyllä pynttäämisen taidon.
pojat on semmosia Turhapuron klooneja.

kun oltiin häämatkalla Rhodoksella 1977 siellä oli paljon ruotsin nuorisoa, ja kyllä tyttäret erottuivat kirkkaasti suomalaisista.

Nyt on pakko vähän kehua. Taisit luulla mua ruotsalaiseksi...olin samalla saarella 76 ja 77 ja vuonna 76 suomalainen tyttö (en viitsi sanoa nimeä) voitti miss Eurooppa kilpailut. Olin silloin siellä ja kaupassa myyjä harmitteli, että ei tykännyt yhtään voittajasta ja minäkin olisin ollut kuulemma kauniimpi. Kuvastanikin voitte sen vielä todeta. No, me siskokset oltuiin silloin ihan soppelin näköisiä. Siskoni oli aikoinaan miss pylly. Tiedätte varmaan kuka. :)

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 03.06.14 - klo:01:10
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 02.06.14 - klo:22:05
.
vai semmoista on nykyään. Nykynuoriso osaa kyllä pynttäämisen taidon.
pojat on semmosia Turhapuron klooneja.

kun oltiin häämatkalla Rhodoksella 1977 siellä oli paljon ruotsin nuorisoa, ja kyllä tyttäret erottuivat kirkkaasti suomalaisista.

Nyt on pakko vähän kehua. Taisit luulla mua ruotsalaiseksi...olin samalla saarella 76 ja 77 ja vuonna 76 suomalainen tyttö (en viitsi sanoa nimeä) voitti miss Eurooppa kilpailut. Olin silloin siellä ja kaupassa myyjä harmitteli, että ei tykännyt yhtään voittajasta ja minäkin olisin ollut kuulemma kauniimpi. Kuvastanikin voitte sen vielä todeta. No, me siskokset oltuiin silloin ihan soppelin näköisiä. Siskoni oli aikoinaan miss pylly. Tiedätte varmaan kuka. :)

Kaikkihan sen tiesi.   
.
reino & aino hukkanen

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 02.06.14 - klo:22:51
No, hyvä jos keskustelua syntyy. Minusta tuo conchita wurst oli vastenmielinen friikki.

joo, ei se mikään tavis ole.
Mitenköhän se kestäisi jos saisi tietää että Toope ei pidä hänestä.
päivä kerrallaan

risto

#73
.
on se Perkele, jos maailmalta pitää etsii ihnisiä, joista ei tykkää. Eikö niitä ole lähempänäkin.

Herra Wurstin wikipediasta näkyy, että ura hurahti nousuun kun hän otti ammatikseen friikin. Ja muitten pitäisi sitten ottaa "kantaa" joka  friikkifobiaan.
lordilla oli samanlainen jibbo. Kuka niitäkään jaksoi enempää ihmetellä.

Osanottoni kaikille, joita vituttaa menestyvät ihmiset.

Frux

Wurst lauloi ja esiintyi mahtavasti aivan omassa luokassaan. Itse kiinnitin huomiota siihen, että hän oli pukeutunut tyylikkäästi naisen asuun. Ei isoja silikonitissejä, ei runsasta meikkiä. Loistava hahmo. Menisin heti katsomaan, jos tulis tänne Pohojanmaalle.  ;D


Amanda



Minustakin hän lauloi hyvin ja ansaitsi voittonsa.
Enkä edes hänen ilmestystäkään erikoisemmin vieroksunut, kukin taaplaa tyylillään. Mutta vasta nyt, kun sain tietää etunimen merkityksen alkoi etomaan tuo taiteilijanimen valinta. Tarkoituksella mahdollisimman rietas.

Wurst menetteli vielä, mutta  Muschi Wurst on minulle liikaa. Rapisi pinnat roimasti alaspäin. Tuolla nimellä ei uskoisi voivan esiintyä missään ihmisten ilmoilla, sen verran suggeroiva se on.. vaihtaminenkaan ei auta enää.

Poison


Conchita on hämmentävän kaunis naiseksi pukeutuneena ja parta luo hämmentävän ristiriidan kokonaisuuteen. Mutta tosiaan upea ääni hänellä on ja voittobiisi on soinut radiossa usein. Se on erittäin tunnistettava. Lauluääni ja ulkoinen olemus sopivat hyvin yhteen, mitä ei voi esimerkiksi sanoa Demis Roussoksesta. Iso, tumma, karvainen äijä laulaa kuin poikaenkeli. Ainakin nuoruusvuosinaan lauloi.



Toope

#77
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 03.06.14 - klo:10:24
Osanottoni kaikille, joita vituttaa menestyvät ihmiset.
Menestykööt, kuten kaikki muutkin euroviisuvoittajat, heh...

En itse vastusta noita homo- ja transartisteja, en vain halua nähdä heitä elämässäni. Pysykööt poissa maailmastani, minäkin jätän heidät ihan rauhaan.

Wurst muuten on mies, joka pukeutuu naiseksi, ei nainen.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

risto

Lainaus käyttäjältä: Toope - 04.06.14 - klo:22:26
[

En itse vastusta noita homo- ja transartisteja, en vain halua nähdä heitä elämässäni. Pysykööt poissa maailmastani, minäkin jätän heidät ihan rauhaan.


samaa mieltä. Myös Ferrarit ja Porschet saavat olla pois minun elämästä. Hyi olkoon.

Toope

Marssikoot pridetapahtumissa, jos haluavat. En halua estää heitä.

En halua tosin nähdäkään.

Eikö tuo ole sitä suvaitsevaisuutta, elä ja anna toisten elää...?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä