Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tässä alla näyte tutkielmastani osasta kuusi...

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 10.06.13 - klo:17:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 30.06.13 - klo:16:15
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 30.06.13 - klo:13:40
Ei ambulanssia saa tilata turhan vuoksi... Siitä joutuu maksamaan sakkomaksun. Ambulanssin saa tilata vasta sitten kun on tajuton...

Miten se tajuton tilaa??

Ei kannata saivarrella. Voihan sitä soittaa juuri ennen tajuttomuutta... tai sitten tehdä ajastuksen puhelimeen...

Juuli Hukkaskukka

.

Minulla on teddynallukat kuivumassa. Kiiltsikat odottelee liimaamista. Vaihdellaan Tiistain kanssa. Tiistai on niin kiltti. Antaa minulle aina kaikki  näteimmät.
.
reino & aino hukkanen

Muisto Keijo Kullervo

Opin parin viime päivän aikana jotain todella uutta... Siis uutta näkövinkkeliä...

Kerroin sotuni kaikki muut numerot keskenään paitsi nollan ja ykkösen jotka unohdin laskuistani pois... Ymmärsin, että ykkösellä kertominen johtaa samaan lukuun kuin kerrottava, mutta unohdin, että jos nollalla kertoo minkä luvun tahansa saa aina lopputulokseksi nollan...

Näin On myös lauseessa:

"Minä olen se mikä minä olen."

Lause tarkoittaa, että on kerrottu olemisesta... Kerrottu siis ykkösellä oleminen = minä...

Taas lauseessa:

"Minä Olen enkä kuitenkaan Ole"

Tähdätään siihen, että olevainen tunnustaa sen, että On kerrottu nollalla - kaiken alulla -  olevainen... Siis, että On olemassa, mutta toisen  tulkinnan mukaan ei ole mitään Olevaista...

Kun ensimmäisessä lauseen osassa ollaan Olemisen kannalla Jumalasta, mutta toisessa osassa lausetta kerrotaan, että ei ole mitään Jumalaa...
Kummatkin lauseen osat kertovat yhtäläisesti ns. Jumalan olemuksesta?

K.K.

Ps. Näin minä ajattelen juuri tällä hetkellä... Jokainen oivallus - vääräkin - opettaa löytämään seuraavassa tuokiossa taas jotain uutta...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 30.06.13 - klo:13:40
Ei ambulanssia saa tilata turhan vuoksi... Siitä joutuu maksamaan sakkomaksun. Ambulanssin saa tilata vasta sitten kun on tajuton...

Entä jos on toinen jalka taivaassa ja toinen maassa?

.

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

risto

.
Juulin uvassa puujalkojen periaate pettänyt. Tarkoitus olisi olla "enemmän" maanpinnan yläpuolelle.

Muisto Keijo Kullervo

Ajatuksia kuolemattomuudesta:

"Minusta kuolemattomuutta on 'ihmisten mielissä oleminen' vuosisadoista toiseen...

Esimerkiksi Jeesus... Monelle Jeesus sana On hyvyyden vertauskuvana... Keskustelin vaimoni kanssa ja Hän oli edellä olevaa mieltä asiasta......

Jumalattomat ovat yrittäneet häivyttää Jeesusta ihmisten mielistä, mutta eivät onnistuneet entisessä Neuvostoliitossakaan perin juurin hyvin?

Samoin eräänlaista kuolemattomuutta on kirjallisuuden tuntijan tavoin kirjailija jota luetaan vuosisadoista toiseen jatkuvasti?

Eräänlaista kuolemattomuutta on tutkija joka tekee merkittävän keksinnön tai lääkäri joka parantaa pahan vaivan ammattitaidoillaan ja jää pysyvästi historina lehdille ko. takia...

Muunlaista kuolemattomuutta en henkilökohtaisesti tunne, mutta ehkä aikanaan saatan tunteakin ja kaikki aikanaan...

K.K.

Ps. Kaikkeen apuun turvaten (jos jollakin on parempaa tietoa ko. asiasta)."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Toisaalta, 'aivopesukaan' ei loputtomiin hävitä yksilön mieltymyksiä... Ei edes kuolemattoman tuntemuksia...

Annanpa tässä jumalattomalle kokemuksellisen elementin...

"Jos pystyt 216 päivää peräjälkeen olemaan ajattelematta Jeesusta kuolemattomana olentona, saat minulta 216 euroa puhtaana käteen?

Siitä vaan yrittämään, mutta jumalattoman pitää olla rehellinen itselleen ja muille, muuten en voi antaa sitä 216 euroa ko. henkilölle..."

K.K.

Ps. Minä en ole ko. onnistunut tekemään vaan ajattelen Jeesusta päivät pitkät...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

.
Ainakin puujaloilla pääsee lähemmäs taivasta. Toinen tie on maan kautta.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä