Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Verkkolehti ?

Aloittaja Aakku, 20.08.08 - klo:21:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 23 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 15.09.08 - klo:19:57
... ei väkisin yrittämällä synny mitään järjellistä.

Järjellistä, täh!?

Minen ainaskaan kirjota sit yhtikäs mittään, jos vaatimukset on tota luakkaa: JÄRJELLISTÄ, prkle!

Nyt selvis sekin, miksei lehteen o saatu ainuttakaan juttua, kun kerran on haluttu ja tavoteltu järjellisiä tarinoita.

.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Ei synny järjellistä, sillä 'järjetöntäkin' materiaalia saa vääntää tosissaan, että se onnistuisi edes joten kuten. Onko se nämä edelliset poissaolevat viikot metsäreissuillaan kannon nokassa mietiskellyt, mitä kaikkea järjen vastaista voisi verkkolehteen mahdollisesti kirjoittaa, jos vain olisi ideoita josta ammentaa?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Ireoita on, takuulla!

Olin miltei kolme viikkoo yhteen putkeen luonnon helmassa. Joku vois sanoo, että rauhottumassa, jonkun toisen mielestä taas pois tieltä. Mitä tietenkin olinkin -- pelkkiä poronpolkuja tai ihan polutonta maastoo.

Yks onkelma on, eli se, ettei selkä kestä naputella kovin kauaa yhtäsoittoo... eli lyhyitä juttuja tarvis tehdä.

Aluks voisin kertoo, kuinka olin lähellä karhua... siinä jo mennessä liftatessani eräs kuski yritti pelotella: "Karhu tulee ja syö sut!" Ja nauro räkäsesti.

.
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Kuten toverit S ja se totesivat, on järjettömien juttujen pusaaminen vielä vaikeampaa kuin läpiään järjellisten.

Sinähän, se, voisit naputella jutun kohtaamisesta karhun kanssa - hieman väritettynä, mutta jos se oli naaras, jätä yksityiskohtainen kuvaus vähemmälle !

Joo, minä alan myös funtsimaan, mitä voisi mahdollisesti alkaa ehkä suunnittelemaan ... jotain ylevää ja valistavaa  ;D

S

Hyvä ettei se joutunut ainakaan mesikämmenen syömäksi! Muuten emme saisi ihastella tai kauhistella juttujaan tästä edespäin. Kun nyt niitä polkuja tuli tallattua enemmän kanssa, ja soitakin tuli varmasti kuljettua pitkin poikin, pitkospuita sekä laavujakin katsastellen. Niin eiköhän niistä retkistä jotain vähemmän järjellistä juttua irtoaisi lehteäkin varten.

Ja jos ei löydy, niin voihan sitä repiä valmiiksi rustailtuja juttuja pöytälaatikon perukoilta, niitähän luultavasti löytyy sieltä vino pino. Eikä tarvitse vaivata harmaita aivosolujaan uuden materiaalin synnyttämisessä. Vaikka onhan se uusi kirjakin varmasti jo työn alla, joten sen tiimoiltakin voisi irrota jotain ylijäämämatskua?!

Itselläni on inspiraatiot vähän hakusessa, joten uutta matskua ei niin helpolla synny, mutta jotain vanhaa voisi ottaa 'lainaksi' vaikka Outomaan sivuilta. Tänäänkin laitoin Millä mielellä tänään-ketjuun aika metkan musiikillisen soitto-oppaan. Jos sille on käyttöä, niin siitä vain kopsaamaan luvallani verkkolehden sivuille. Lisäksi rustaamiani mietelauseita & runojakin on tarjolla näillä sivustoilla jonkin verran. Olen itse laiska lähettämään mitään mihinkään, ehkä se on vähän periaatekysymyskin!   
- Tiedon jyvät versovat viisautta -


Ztara

Tota, käynköhän minä vähän hitaalla, kun en oikein ymmärrä tämän verkkolehden jujua. Mitä eroa sillä "lehdellä" olisi näihin ketjuihin? Ja kun joku kirjoittaa sinne lehteen, niin sitten ei ole enää palstalla kirjoittamassa....

Silti on hyvä etteivät karhut syöneet Suokkista. Tosin ei siitä muuta kuin alkupalat karhu saisikaan lautaselleen  ::).Ja pitääkö sitä vanhan äijän liftata reppu selässä tienposkessa...eikö sitä nyt muka muuta kyytiä ole?
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Piti liftata, kun sillon oli lauantai eikä julkisilla kulkuneuvoilla olis päässy kun vähän yli puolen välin. Maanantaina olis kyllä sit jo päässy, kun oli kouluvuorot ajossa. Mutta mää olin jo maanantaina kävellyt pitkälle niille soille, kun sain liftin lopulta (neljäs auto) ihan autotien päähän.

Paljon olis kerrottavaa. Ehkä huomenna jotain saatte kuulla. Siis lukee...

.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Stara - 15.09.08 - klo:21:52

Silti on hyvä etteivät karhut syöneet Suokkista. Tosin ei siitä muuta kuin alkupalat karhu saisikaan lautaselleen  ::)


No, ei todella!  Just kävin puntarissa: oon laihtunut yli kolme kiloo!!! Sen verran rankkaa hommelia oli.
.
.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Voiko tuosta sen elopainosta vielä johonkin suuntaan laihtuakin. Sittenhän sitä on taivallettu vähintään nälkäkuoleman partaalla luurankona, tai jonkinlaisen zombien omainaisuudessa pitkin erämaata. Tuostahan saisi mitä mainioimman seikkailutarinan verkkolehden jatkokertomukseksi?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Tietysti vois epäillä, että vaimo on rukannut retkeni aikana meirän vaakaa... jota epäilen suuresti, vaaka kun on sellainen ns. digitaalinen. Näytti äsken 68,8 kiloo...


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä