Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Verkkolehti ?

Aloittaja Aakku, 20.08.08 - klo:21:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

Heh, huomenta Stara.. ilmeisesti olet kovasti liikkeellä!

Värkkäsin Outo.. eikun Oktopussille logon Aakun tekemälle pohjalle. Tykätäänkö?




Oktopussi,
Outomaan Underground Verkkolehti

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 17.09.08 - klo:12:44
Heh, huomenta Stara.. ilmeisesti olet kovasti liikkeellä!

Värkkäsin Outo.. eikun Oktopussille logon Aakun tekemälle pohjalle. Tykätäänkö?




Oktopussi,
Outomaan Underground Verkkolehti

Jo vain :) Kuva ja nimi ovat hyviä, että sitten niillä, eikä enää sen nimen ja logon kanssa suotta pähkäillä.

Nyt kirjoittamaan sitten vain ja tekstit esimuotoiltuna - foorumin työkaluilla - Aakkulle tai outomaalle. Yksi on jo tullut - mistä kiitoksemme selle ...

Ztara

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 17.09.08 - klo:12:44
Heh, huomenta Stara.. ilmeisesti olet kovasti liikkeellä!

Värkkäsin Outo.. eikun Oktopussille logon Aakun tekemälle pohjalle. Tykätäänkö?


Huomenta itsellesi, Tiistai!

Tuo on kiva logo, lila värikin on sopivan mystinen.

(Minä kävellä köpöttelen täällä ihan suht mukavasti jo, pari puolen tunnin sauvakävelylenkkiä menee jo päivittäin...silleen verkkaisempaan tahtiin)
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Perjantai

Oktopussi ja logo hyviä molemmat....vaikka minä olen aika vähään tyytyväinen noin yleensä ottaen ;D   monilla elämän aloilla ;D
Mutta unohdetaan se Mälli jookosta joo :)

Mulla on nyt ollut vähän kiireitä ja opintovapaalla tässä pyörin....musta tulee sitten isona kai jotain muuta ,kun nyt olen ;)
En oikein ole muutenkaan ehtinyt pistätymään täällä ,kun pikaisesti lukemassa.

Mukavaa,että Staralla menee paremmin    :)

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: se - 16.09.08 - klo:22:23
Joo, meni alipainorajalle, kun kolmisen viikkoo olin vähällä syömisellä. Söin noin 3000 kaloria päivässä, tarve yli 4000...

Ilmankos retken loppupuolella oli vähän jo sellainen hutera olo. Eikä ajatuskaan kulkenut.

Kun nyt kotiin saavuin, olen saanut vuorokaudessa pari kiloo takaisin. HURRAA!  (Tämä on erityisesti Perjantaille.)  ;P

Kyllä mää ton verran kehtaan!  ;D

.
.


Mitä minä sanoin aliravittu, ja onneksi kiloja on alkanut tulla sullekin   ;D
Jo on ollut kiinnostavat suoelämykset,kun ruoka unohtuu.....mulla käy aina päinvastoin,että ruokahalu kasvaa ulkona ollessa.....noitten mettähommien jälkeen joka ilta voisin syödä vaikka tuon Reedikin hevosen...


reedik

Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 17.09.08 - klo:16:34

Jo on ollut kiinnostavat suoelämykset,kun ruoka unohtuu.....mulla käy aina päinvastoin,että ruokahalu kasvaa ulkona ollessa.....noitten mettähommien jälkeen joka ilta voisin syödä vaikka tuon Reedikin hevosen...

En usko, että kannattaisi, sillä tuo pirulainen on sitkeä luonnoltaan ja niin uskoisin lihankin olevan. Energiaa kuluisi takuulla enemmän Reedikiä (se hevonen) syödessä kuin siitä saatavasta ravinnosta hyötyisi.

Perjantai

Totta taidat turista.....
Olen vanha hevosmies...ja kesyttäisin sen Reedikin tasan tarkkaan luonteeltaan...luulen ainakin....mutta tuskin raskisin syödä sitten :)
Hevonen on kyllä sellainen eläin....että pässi tavallaan....tekee aina niinkuin tykkää.Usein uskollinen isännälleen,joten huonosti vois minun kesytyksen käydä ;D

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 17.09.08 - klo:16:34
Lainaus käyttäjältä: se - 16.09.08 - klo:22:23
Joo, meni alipainorajalle, kun kolmisen viikkoo olin vähällä syömisellä. Söin noin 3000 kaloria päivässä, tarve yli 4000...

Ilmankos retken loppupuolella oli vähän jo sellainen hutera olo. Eikä ajatuskaan kulkenut.

Kun nyt kotiin saavuin, olen saanut vuorokaudessa pari kiloo takaisin. HURRAA!  (Tämä on erityisesti Perjantaille.)  ;P

Kyllä mää ton verran kehtaan!  ;D

.
.


Mitä minä sanoin aliravittu, ja onneksi kiloja on alkanut tulla sullekin   ;D
Jo on ollut kiinnostavat suoelämykset,kun ruoka unohtuu.....

Ei, ei ruoka unohtunu. Enempää, eli tarpeeksi, ei vaan millään jaksa kantaa. Eväät oli repussa lähtiessäni. Jos sitä söis hevosen päivässä, niin pitäis kuljettaa ne sit ainaskin elävinä. Niitä kukaan kantaa jaksais.   ;D

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Kuka sitä nyt hevostaan noin vain reissullaan pistäisi poskeensa, varsinkin jos sen selässä voisi kantaa monta kiloa ruokaa. Silloinhan voisi syödä kuin hevonen, mutta sehän ei taidakaan olla tarkoitus tuollaisilla luontoretkillä, jossa ns.'nälkäkurkena' oleminen on se pääasia. Ja ne varsinaiset 'eväät' kyllä tiedetään, varsinkin niissä kiikareissa olevat...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Perjantai

Oliko ihan terävien varassa Se soillaan ;D     tai mistä sitä tietää millaiset kiikarit on kyseessä,mutta meillä ainakin yhdet sellaiset....nesteellä täytettävät ::)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä