Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi homot- ja lesbot vaativat ns. avioliittoa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 18.07.13 - klo:08:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

#230
  Maailma on kuitenkin monivivahteinen. "Hengen mies" ihailee yksityiskyttä Eddie Constantinen elokuvia ja lueskelee Mickey Spillanen rikosromaaneja.

 Koskahan tulet "kaapista ulos" ja ryhdyt tavikseksi.

Joo onhan noita filmejä tullut katseltua Porin "Kino Palatsissakin" tyytyjen (pimujen) kanssa jännitettiin, että kuinkas äijän käy.

Elokuvateatterin hovimestari, joka otti pääsylipun oli vaatetettu jokseenkin näin:



Ei löytynyt alkuperäistä kuvaa siitä isännästä, muuten sama kuosi, mutta syvän punainen virka-asu.

Olihan se jännää käydä "elävissä kuvissa", aitiossa tyttöystävän kanssa, hienoja aikoja..

.......

Ne oli niitä aikoja, jolloin homokeskustelu ei ollut tapeetilla joka päivä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: sniper - 11.11.14 - klo:15:48
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 11.11.14 - klo:14:32
Muistaakseni joku ranskalainen näyttelijän aikaansaannoksia jossakin filmissäkin ko. kirjottajalta oli -50 luvulta (oli rokonarpinen mies).
En kuullut tai lukenut, että Mickey Spillane olisi ollut homo... Ainakin kirjojen mukaan enemminkin naisten mies...
K.K.
Luulen jotta se on tämä arpinaamainen kaveri jota tarkoitat, hän oli silti jenkkilässä syntynyt, mutta teki leffoja ranskassakin varsinkin Lemmy Caution roolissa: Eddie Constantine (oik. Edward Constantinowsky.)

Sniper, vanha videofilmivuokraaja tuntee tämän alan yhtä hyvin kuin omat taskunsa.

Tuolla toisaalla sanoitkin, että homofilmit ovat olleet Ruotsissa suosittuja. No, niinä aikoina, kun Ruotsissa oleskelin, niin ei omalle kohdalleni tullut vastaan aktiivisia homoja oikeastaan ollenkaan, ei edes passiivisia.

Vai osaavatko sitten peitellä, taikka käyvät vain omissa kerhoissaan ja pubeissaan?

Toope

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 10.11.14 - klo:19:02

Yhdenmukaisuuksia Neuvostoliiton ja Toopen välillä:

— Toopen yhden ideologian messianistinen toitottaminen

— Toopen masinoinma kansan yhdenmukainen arvopohja

Olen kannattanut koko ajan länsimaista demokratiaa ja sananvapautta, joten en voi olla "yhden ideologian messianistinen" toitottaja. Ideologioita saa esitellä, mielestäni, jos sopeutuvat yhteiskuntaan. Mitä tulee tuohon arvopohjaan, olen tarkoittanut sitä, että yhteiskunta toimii parhaiten, jos sillä on mahdollisimman yhtenäinen arvo-, uskonnollinen ja kulttuurinen pohja. Mitä hajanaisempi yhteiskunta on, sitä vähemmän yhteiskunnan jäsenillä on yhteistä. Onko tuo nyt niin vaikea ymmärtää. Samankaltaiset ihmiset muodostavat helpommin toimivan yhteisön kuin erilaiset ihmiset...  ??? Minusta tuo kuulostaa järkevältä?

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 10.11.14 - klo:20:03
Sen verran omasta puolestani, että kyllä Toopen, vanhan N:liiton, sekä nykyisen Venäjän muslimi- ja homovastaisuus on kuin yks´ yhteen.

Näinhän asia ei ole. Minä hyväksyn ja kannatan homoparien laillisia oikeuksia tasavertaisina heteropareille. Symbolisen avioliiton jättäisin heteroille, mutta rekisteröity parisuhde ajaa sinänsä saman asian. Kirkot edelleenkin päättäkööt itse suhtautumisestaan. En ole minkään kirkon jäsen, joten en tuohon asiaan puutu. Se, mitä olen kritisoinut, on lasten asema. Pitäisin lapsille parhaimpana perinteistä isä-äti -mallia, miksi yhteiskunnan tulisi tukea jotain toisenlaista? Adoptiot ja keinohedelmöitykset vain heteroaviopareille, sanoisin. Homojen oikeudet eivät mene lasten oikeuksien yläpuolelle.

Jokainen tajuaa, ettei tuollainen näkemys ole verrattavissa Venäjän tai herranjumala islamilaisiin näkemyksiin homoista, koska pidän homoja tasa-arvoisina.

Lainaus käyttäjältä: Suti - 11.11.14 - klo:08:01
Minusta Toopen asenne on täyttä itsekkyyttä.
Kun mietin lasten etuja ja oikeuksia perheeseen...? Tätä juuri pitääkin miettiä. Yhteisöllisyydestä minä puhun, en itsekkyydestä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Toope - 11.11.14 - klo:19:31

Olen kannattanut koko ajan länsimaista demokratiaa ja sananvapautta, joten en voi olla "yhden ideologian messianistinen" toitottaja. Ideologioita saa esitellä, mielestäni, jos sopeutuvat yhteiskuntaan. Mitä tulee tuohon arvopohjaan, olen tarkoittanut sitä, että yhteiskunta toimii parhaiten, jos sillä on mahdollisimman yhtenäinen arvo-, uskonnollinen ja kulttuurinen pohja. Mitä hajanaisempi yhteiskunta on, sitä vähemmän yhteiskunnan jäsenillä on yhteistä. Onko tuo nyt niin vaikea ymmärtää. Samankaltaiset ihmiset muodostavat helpommin toimivan yhteisön kuin erilaiset ihmiset...  ??? Minusta tuo kuulostaa järkevältä?



Onhan se Länsimainen Demokratia tietenkin tavoiteltavissa oleva asia jossain päin maailmaa, vaikkapa vaan esim. Neukuissa voisivat ottaa opikseen.

Toisaaltaan, mitä isompi valtio, niin sitä enemmän siellä valtion sisällä löytyy omia intressejään ajavia yksiköitä ja ryhmittymiä.

Oi, ja voi, niitä on niin moneksi, Ukraina, Irlanti, Israel, Espanja, Euroopassakin ihan joka puolella haluavat jotakin muutosta, saati sitten muualla maailmassa ?

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 11.11.14 - klo:19:31
Se, mitä olen kritisoinut, on lasten asema. Pitäisin lapsille parhaimpana perinteistä isä-äti -mallia, miksi yhteiskunnan tulisi tukea jotain toisenlaista? Adoptiot ja keinohedelmöitykset vain heteroaviopareille, sanoisin. Homojen oikeudet eivät mene lasten oikeuksien yläpuolelle.

......
Kun mietin lasten etuja ja oikeuksia perheeseen...? Tätä juuri pitääkin miettiä. Yhteisöllisyydestä minä puhun, en itsekkyydestä.


Vaikka Toope on paapattanut samaa teemaa jatkuvasti, en usko.
En usko että Toope lasten asiasta mitään - tai ei ainakaan paljon mitään-välittää, vaan käyttää lapsia keppihevosenaan vastustaessaan tasa-arvoista heterojen, homojen ja muiden seksuaalisten suuntausten kohtelua, vaaliessaan perinteistä konservatiivista kirkollista ajattelua.

Lue Toope lehtiä ja huomaa, että sen perinteisen heteroparin lapset - ja parit itsekin- tappelevat, tappavat ja tekevät rikoksia.
Hae tilasto joka kertoo että homo- tai lesboparit ovat tässä asiassa pahempia.

Minusta yhteiskunnan ei tulisi tukea mitään perhemallia vaan perhettä.
päivä kerrallaan

risto

#235
Lainaus käyttäjältä: Toope - 11.11.14 - klo:19:31


Olen kannattanut koko ajan länsimaista demokratiaa ja sananvapautta,

Oot sitä mieltä Outomaalla olisi pulaa just noista?

risto

Lainaus käyttäjältä: Toope - 11.11.14 - klo:19:31

Homojen oikeudet eivät mene lasten oikeuksien yläpuolelle.



Mitä ne sellaiset homojen oikeudet ovat?

.

karpalo



Kuka on viimeksi nähnyt Homon kävelevän vastaan kadulla ?

Käsi pystyyn ?

risto

#238
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 11.11.14 - klo:20:10


Kuka on viimeksi nähnyt Homon kävelevän vastaan kadulla ?

Käsi pystyyn ?

Vaihda lääkitystä

THL tiedottaa

.
No, nyt Toope luki viestini!

Tai oli lukevinaan, koskapa ei mitään ymmärtänyt.
Sama kello kilkattaa aina vain ...

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä