Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Lama 2.0

Aloittaja Eugen, 17.09.08 - klo:19:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 26 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 05.12.09 - klo:16:44

Sulle näemmä kaikki on ihan helppoo!

No., sitä mukaa., kun öljyn hinta nousoo., niin sitä mukaa lähtee homma hoituun. Venäjällä on jo päästy hyvään vauhtiin., tänään Obama sai lahjan.,  USA:n työttömyysluvut ovat alkaneett pienenemään jne jne.., näitä ilouutisia tihkuu kaiken aikaa., ei tarvii sen enempää ekonomista silmää.

Jos joku Latvian., vähän päälle Miljoonan asukkaan talous on kuralla,kun Svedu-pankit on ne kyykyttänyt ja laittanut hattu kourassa pyöriin apua hakemaan., niin se on pieni pisara Globaalitaloudessa.

rapevainaa

millon alkaa nousu pohjalta ja millon ei ole enää lamaa, ovat eri asioita.
vuoden 2003 lama ei tuntunut meillä koska rämmimme vielä 90-luvun suossa.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 05.12.09 - klo:17:06

millon alkaa nousu pohjalta ja millon ei ole enää lamaa, ovat eri asioita.
vuoden 2003 lama ei tuntunut meillä koska rämmimme vielä 90-luvun suossa.

Aivan varma ei voi olla koska Lama on kokonaan ohi., nytkin joillain alueilla tahi sektoreilla saatamme vielä elää 1990 luvun alun jälkeisviidakossa. Joku vaateteollisuus tai muu naisvaltainen teollisuuden ala ei enää nousekkaan., koska Kiina vaatettaa koko maailman.

Meidän pitäisi panostaa osaamiseen., niinkuin päättäjät hokevat., He eivät vaan itse osaa tai homma ei oikein näytä siltä.

Kun niihin Kera-ja muihin Innovaatiopuolen satsauksiin menee rahaa, niin suuri osa häviää keplottelijaporukan taskuihin., ei niillä työllistetä kuin hämäräliikemiehiä., Antaisivat nyt Arto Merisaonkin taas yrittää kunnolla.

THL tiedottaa

... tänään Obama sai lahjan.,  USA:n työttömyysluvut ovat alkaneett pienenemään jne jne.., näitä ilouutisia tihkuu kaiken aikaa., ei tarvii sen enempää ekonomista silmää.

[/quote]

Tuotahan tuo just teettää, kun ei sulla(kaan) oo ekonomista silmää.
Vai miksikä pitää kutsua tervettä järkee?
Sitähän tarvitaan näitä talous'uutisia' lukiessa.

Osaatko sanoa, vaikka ihan lonkalta, milloin viimeksi USA:ssa oli näin paha työttömyys, kuin on nyt?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 05.12.09 - klo:18:12
... tänään Obama sai lahjan.,  USA:n työttömyysluvut ovat alkaneett pienenemään jne jne.., näitä ilouutisia tihkuu kaiken aikaa., ei tarvii sen enempää ekonomista silmää.

Tuotahan tuo just teettää, kun ei sulla(kaan) oo ekonomista silmää.
Vai miksikä pitää kutsua tervettä järkee?
Sitähän tarvitaan näitä talous'uutisia' lukiessa.

Osaatko sanoa, vaikka ihan lonkalta, milloin viimeksi USA:ssa oli näin paha työttömyys, kuin on nyt?

[/quote]

Ei kannata muistella menneitä., on parempi katsoa eteenpäin ja rakentaa tulevaisuutta. Kunnon Ekonomisti haluaa kehittää tulevaa ei pyöriä menneissä kauhukuvissa.

Itse varmaan muistat ja kauhistelet vielä sitäkin kun Suomessa leikattiin setelit kahtia., ja varmaan muistat jopa viikonpäivänkin siitä., jossain housuntaskussa voi ollakin vielä setelinpuolikkaita.

Ei Ei.., ei vanhoja mietitä maailman., Globaali ilme on oleva eteenpäintyöntyvä., ei vanhoissa saivarteleva.

THL tiedottaa

Sullahan ei näy olevan silmää ollenkaan!

Ei vanhan, nykyisen eikä uudenkaan päälle.

Historiaton 'uutisten' lukeminen on just tota.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 05.12.09 - klo:18:38

Sullahan ei näy olevan silmää ollenkaan!

Ei vanhan, nykyisen eikä uudenkaan päälle.

Historiaton 'uutisten' lukeminen on just tota.

Älä pelkää., en halua rikkoa autoritääristä otettasi Ekonomian ihmemaailmassa., taisitkin itse ratkaista USA:n työttömyyden ja harmaan talouden tilastollisen epäsuhdan ? Dont Worry., Be Happy :D :D

THL tiedottaa

Mä ratkaisen minkä tahansa tilastollisen ongelman.

Ja kaiken muunkin.

Mitä nyt Rape on toista mieltä. Toisinaan.
Sillä kun on toiset, mun ratkaisuista poikkeavat menetelmät.

Oi kuukle, oi kuukle!
Kuule kutsuain sä ain!
Oo mulle päivän aloitus,
ja anna elämän tarkoitus!

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 05.12.09 - klo:18:48
Mä ratkaisen minkä tahansa tilastollisen ongelman.

Ja kaiken muunkin.

Mitä nyt Rape on toista mieltä. Toisinaan.
Sillä kun on toiset, mun ratkaisuista poikkeavat menetelmät.

Oi kuukle, oi kuukle!
Kuule kutsuain sä ain!
Oo mulle päivän aloitus,
ja anna elämän tarkoitus!

Just näin, säästyy oma järkikulta ja kun ei löydy kuuklesta, niin Rape se ripeästi auttaa, ja jos menee väärin., niinkuin meneekin , se on sitten Rapen syy. ;)

rapevainaa

Tommosta se on kun on pelkkä maalaisjärki. Aatelisgeenit antavat ihan eri sivistyspohjan ymmärtää asioita. Maalaisjärjelläkii pärjää, ja parempi onkii ettette älyä enempää.
Kaikki jotka kattoo kuuklee, ei pääse taivaaseen.

siinä kaks hurjapäätä kyselee toisiltaan, miten toinen hoitais usan työttömyyden.
Kattoisitte . . .   

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä